מסקרה מעבה לריסים- שלוש המלצות על שלוש מסקרות שונות שעושות את העבודה

אז איך את אוהבת את הריסים שלך? כל מי שתרה אחר המסקרה המושלמת יודעת שזו לא סתם שאלה כי לכל תשובה יש מסקרה מתאימה. בין אם את אוהבת מראה שהוא כמה שיותר טבעי, ריסים שחורים במיוחד או מאורכים- תוכלי למצוא בכל חברה מבחר של מסקרות העונות לצרכים שלך. והאמת היא שהמבחר מבלבל למדי... יש מסקרה מעבה ומסקרה מאריכה ומסקרה שחורה במיוחד ומסקרה עם קולגן, מסקרה עמידה במים ומסקרה שמדמה הרמת ריסים... כאמור- מבחר רב למדי.

לאחרונה אני נתקלת בלא מעט חיפושים אחר מסקרה מעבה לריסים ולכן החלטתי לחפש, לבדוק, וכמובן גם להמליץ על מסקרה מעבה ששווה את ההוצאה!

אני לא אוהבת להתפזר יותר מדי בין המותגים ולכן אני לרוב מוצאת מוצר שאני אוהבת במותג מסוים וקודם מחפשת שם את שאר המוצרים, וכך גם קרה בתחום המסקרה המעבה- מצאתי את מבוקשי (ועוד הרבה יותר!) במותג מייבילין. תחילה אני מודה שלא עמדתי בפיתוי וניסיתי את המסקרות החדשות שלהם שכולן ממליצות עליהן ודי התאכזבתי ( מסקרה Sky High ומסקרה Falsies lash lift) אז חזרתי למסקרות הישנות יותר שלהם, הדגמים המנצחים שעושים את העבודה ובמקרה הזה- עיבוי הריסים.

החיפוש אחר מסקרה מעבה מומלצת. צילום מתוך PEXELS
החיפוש אחר מסקרה מעבה מומלצת. צילום מתוך PEXELS

קחו בחשבון שלא משנה איזו מסקרה תבחרו, בכדי לקבל מראה של ריסים עסים ומודגשים תצטרכו למרוח יותר משכבה אחת של מסקרה אבל לא צריך לחכות שהריסים יתייבשו אלא פשוט למרוח עד התוצאה הרצויה.

מסקרה מעבה מומלצת #1

מסקרה Colossal Go Extreme

למסקרה יש מברשת מעוקלת שמאפשרת העמסה של הרבה חומר ולכן מומלץ למרוח שכבה ראשונה תוך כדי הזזת המברשת לצדדים ואם זה לא מספיק- להוסיף עוד שכבה.

מסקרה מעבה מומלצת #1 מתוך האתר של מייבילין
מסקרה מעבה מומלצת #1 מתוך האתר של מייבילין

מסקרה מעבה מומלצת #2

מסקרה Volume Express

המסקרה הזו מבטיחה פי 3 נפח אבל בשביל תוצאה באמת טובה צריך למרוח לפחות 2 שכבות זו אחר זו בלי לחכות בין מריחה למריחה, אפשר גם יותר שכבות.

מסקרה מעבה מומלצת #2 מתוך האתר של מייבילין
מסקרה מעבה מומלצת #2 מתוך האתר של מייבילין

מסקרה מומלצת # 3

אי אפשר בלי הקלאסית! את המסקרות מסדרת Great Lash אני זוכרת עוד בתור נערה וזה רק מראה כמה הן טובות שהן כבר כמה עשורים טובים בשוק.

בסדרה הזו תמצאו הכל- מסקרה חומה ומסקרה כחולה, מסקרה מאריכה, מסקרה עמידה במים וכמובן- מסקרה מעבה Great Lash. Big Mascara Blackest Black  כמו שבטח שמתן לב- ככל שהמסקרה שחורה יותר (כן, יש דבר כזה במסקרה) אז התוצאה תהיה מרשימה יותר ולכן אל תסתפקו במסקרה שהיא רק שחורה וקחו את זו הכי שחורה שתמצאו.

מסקרה מעבה מומלצת #3 מתוך האתר של מייבילין
מסקרה מעבה מומלצת #3 מתוך האתר של מייבילין

כל המסקרות של המותג הן היפואלרגניות, מתאימות לשימוש גם אצל אלה שמרכיבות עדשות מגע והמחיר שלהן נע בין 20-40 ₪ בלבד בארץ ובאתר הפולני תוכלו למצוא אותם כבר ממחיר של 11 ₪.

שלכן, חן קרופניק

צוות Try&Smile=Tryile

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן