סדרת הקרמים על בסיס ויטמין סי של HL

הגיע הזמן שמישהי תגיד את האמת בקול, ואם אין מי שתגיד את זה אנחנו נגיד את זה בקול: ככל שעולה הגיל כך עולה כמות הקרמים ועם הכמות עולה גם מחיר הקרמים! אין מה לעשות, אם בגילאי העשרים שלך יכולת לקנות קרם פשוט למדי בכל בית מרקחת ואפילו בחנויות הביוטי השונות מבלי ממש לבדוק את הרכיבים או מה הקרם מבטיח לפנים שלך (כי מי צריכה הבטחות לעור הפנים בגיל עשרים?), הרי שברגע שעברת את גיל השלושים (ולאחר מכן את גיל הארבעים וכך הלאה...) העור שלך משתנה וזקוק לטיפול אינטנסיבי יותר, מושקע יותר- ובמקביל זקוק גם לחומר שיסייע להאט את תהליך ההזדקנות וגם לשמר את המראה הצעיר. (כשתגיעי לגיל ארבעים תודי לנו על ההמלצה)

הקרמים שמייצרים היום, הם לא רק בשביל עור נעים ורך, הקרמים שמייצרים היום נועדו להשקעה ארוכת טווח - המחיר אמנם לא נמוך אך התועלת משתלמת והמחיר שווה את התוצאות שמתקבלת. רוב הקרמים שמוצעים בשוק מגיעים בסדרות של תכשירים שמגבים זה את זה וממשיכים את הפעולה אחד של השני,  ממש כמו הסדרה של 'סי דה סקסס' של חברת הקוסמטיקה HL שמבוססת על ויטמין סי (עפנו על משחק המילים).

סדרת הקרמים על בסיס ויטמין סי של HL קרם עם ויטמין סי צילום יחסי ציבור
סדרת הקרמים של HL, צילום: יח"צ

ויטמין סי ידוע בסגולות שלו וביתרונות שלו לגוף בכלל ולעור בפרט ולכן אפשר למצוא אותו בכמות כזו או אחרת בלא מעט סדרות של קרמים לטיפוח העור. סדרת הקרמים הספציפית הזו מיועדת לנשים שיש להן כבר סימני גיל התחלתיים וסימני גיל מתקדמים בעור הפנים וכל אחד מהקרמים בסדרה והשילוב שלהם מסייעים בהאטה של תהליך הזדקנות העור במקביל לשמירה על הבריאות והאיכות של העור. המרכיב העיקרי בכל אחד מהקרמים הוא ויטמין סי שנמצא בתכשירים בריכוז גבוה שמגביר את יצירת הקולגן בתאי העור ומחדיר בו לחות במקביל.

אנחנו אישית התנסינו בקרם הפנים ונהנינו מאוד. קודם כל מהריח, שזה מרכיב מאוד חשוב בקרמים בכללי ובקרמים שמיועדים לפנים בפרט. לאחר מריחת הקרם הזה נהנינו מאוד מריח נעים של הדרים, הקרם מאוד נעים למריחה, הספיגה  של החומר על גבי העור מהירה והמראה של העור נשאר קורן במהלך כל היום. תענוג של ממש! בסדרה תוכלו למצוא גם סרום וקרם לילה ועוד מוצרים שקרוב לוודאי נזמין בקרוב. את המוצרים שלהם אגב ניתן להזמין אצל הקוסמטיקאיות אז זה הזמן לברר אם הקוסמטיקאית שלכן משווקת אותם  ואם לא אז תמליצו לה להזמין עוד היום!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן