3 מוצרים של חברת האיפור PAESE כולל מחירים והמלצה איפה לרכוש!

אם אתן עוקבות (ואני מאוד מקווה שאתן עוקבות, חוצמיזה שאף פעם לא מאוחר להתחיל) אז אתן יודעות כמה אני אוהבת מוצרי איפור ומוצרי טיפוח. אני אוהבת להתנסות, לנסות, לגוון, להתאים את המוצרים בהתאם לתקופה ובהתאם לעונה וגם כמובן בהתאם לחשק. את רוב הקניות שלי אני כמובן מבצעת באתר הפולני (ואפילו ערכתי עבורכן השוואת מחירים למטה שתבינו עד כמה זה משתלם) אבל גם בסופר פארם ואצל נשות מקצוע פרטיות. אני מוכנה לשלם הרבה על איכות ואם אני נתקלת במוצר טוב אני רוכשת כמות וכמובן גם ממליצה.

ברכישה האחרונה שלי (מודה ומתוודה- אני עושה רכישה פעם בחודש) היו חסרים כמה מוצרים שאני קונה מחברות שאני מכירה אז החלטתי להתנסות במוצרים חדשים של חברת האיפור PAESE. לא נתקלתי בה קודם אבל אני תמיד בעד לנסות. רכשתי כמה מוצרים שאת חלקם לא אהבתי (האודמים שלהם אמנם מגיעים בצבעים משגעים אבל לא נמרחים בקלות וגם לא עמידים) ואת שלושת אלה שאימצתי לשגרת האיפור שלי אני ממליצה לכן לנסות.

המוצר הראשון- מייקאפ בסיסי

הוא מוגדר כבסיס יותר מאשר כמייקאפ אבל בימים שלא בא לכן להתאפר יתר על המידה אפשר בהחלט להסתפק בו כמייקאפ (כמו קרם הBB של גרנייה). רוב הזמן אני משתמשת בו כבסיס למייקאפ ליצירת מראה אחיד והערבוב של הגוונים מייצר לי מראה בגוון שמתאים לי. הוא מגיע בצנצנת של 30 מ"ל עם כפית פלסטיק שמחוברת לפקק ומאפשרת מריחה בקלות על הפנים בנקודות החשובות (לאחר מכן אני משתמשת במברשת לפיזור אחיד על הפנים). יש בו תוספת של ויטמין סי שטוב לעור והפורמולה שלו מוסיפה ברק לעור אבל בדיוק במידה הנכונה. ההמלצה שלי היא לרכוש גוון אחד בהיר יותר ממה שאתן רגילות להשתמש ולייצר עם המייקאפ גוון מותאם לעור שלכן.

ועכשיו למחיר- באתר שלהם הוא נמכר ב 18 יורו שבחישוב ממוצע יוצא 63 ₪. אבל באתר הפולני המחיר שלו הוא- תחזיקו היטב- 30.36 ₪. אמיתי.

מייקאפ בסיסי של חברת PAESE (תמונה מהאתר של החברה)
מייקאפ בסיסי של חברת PAESE (תמונה מהאתר של החברה)

המוצר השני- קונסילר

אני משתמשת בשני קונסילרים- האחד לטשטוש כהויות מתחת לעיניים והשני הוא הקונסילר המושלם של מייבילין ש"מוחק" פצעונים מכל מקום בפנים. הקונסילר של PAESE משתלב נהדר עם המייקאפ, נוח למריחה ולא רק מטשטש את הכהויות אלא גם מטפל בהן קוסמטית כך שאם תשתמשו בו על בסיס יומי תראו שיפור (לא משמעותי בטירוף אבל בכל זאת שיפור) בכהויות מתחת לעיניים וזה כבר משתלם.

המחיר שלו באתר הוא 14 יורו שזה 49 ₪ ובאתר הפולני הוא עולי 16.47 ₪ בלבד.

קונסילר של חברת PAESE (תמונה מהאתר של החברה)
קונסילר של חברת PAESE (תמונה מהאתר של החברה)

המוצר השלישי- פודרה לאזור העיניים

האוזר הזה סופר רגיש ולא רק אצלי אז אחרי שאני מטשטשת את הכהויות עם הקונסילר חשוב לי לפדר את המקום אז אני משתמשת בפודרה הספציפית הזו שמקבעת את הקונסילר במקום ומאריכה את העמידות שלו. היא לא בולטת ומתאימה לעור רגיש.

והמחיר: 18 יורו באתר של החברה, 21.76 ₪ באתר הפולני

פודרה על בסיס אורז של חברת PAESE (תמונה מאתר החברה)
פודרה על בסיס אורז של חברת PAESE (תמונה מאתר החברה)

אז כן, גם עם משלוח לארץ יצא לכם משתלם לרכוש את המוצרים האלה (ועוד הרבה אחרים) אפילו לניסיון.

 חן, צוות TRYILE

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן