אם אתן חובבות איפור וגם יודעות מה לחפש ומה לרכוש אתן בטוח מכירות את האתר הזה וחורשות עליו. ואם אתן אוהבות איפור, קוסמטיקה, מוצרי טיפוח ולרכוש את המותגים המובילים במחירים שאתן לא תאמינו שקיימים- אז אתן חייבות להכיר את האתר הזה.

אנחנו כמובן מתכוונות לאתר הפולני לאיפור - ליידי מייק אפ. מה הכוונה? פשוט תכתבו בגוגל 'האתר הפולני' ויעלה לכם האתר הכי שווה שקיים ברשת למוצרי טיפוח אסתטיקה ואיפור. אנחנו לא מבינות איך לא הכרנו אותו עד עכשיו...

האתר מלא במוצרים של כל החברות המובילות בשוק - לוריאל, מייבילין, גרניה, רבלון ועוד וגם מציע את המוצרים של חברות פחות מוכרות אבל לא פחות טובות. הוא מחולק בצורה מאוד נוחה וברורה לרכישה - ממבצעים (פריימר בשלושה שקלים!!!) דרך המוצרים הנמכרים ביותר (ששם צריך למהר כי המלאי אוזל מאוד מהר אבל לצערנו לא מתחדש כל כך מהר...) דרך רכישה לפי תחומים - איפור לשפתיים, איפור לעיניים, איפור לפנים וכדומה, מוצרי שיער, אקססוריז ועוד וגם אפשרות לראות ולרכוש את כל המוצרים לפי האלף בית ושם המותג עצמו.

כאמור את כל המותגים שאתן אוהבות תמצאו שם וברבע מחיר ממה שרוכשים בארץ - וזה לא זיוף! אלו המוצרים באמת פשוט בלי עמלת תיווך ישירות אלייך. המשלוח עצמו גם לא יקר כך שבמאה שקל, ואנחנו לא מגזימות, את יכולה למלא עגלה וירטואלית מלאה בהמון מוצרים שווים.

האתר הפולני לאיפור - צילום מתוך האתר
צילום מתוך האתר

 

אנחנו מבצעות רכישה לפחות פעם בחודש- יש לקחת בחשבון שהמשלוח משם, אם בוחרים במשלוח בדואר רגיל, הוא די איטי ועכשיו בעקבות המצב הוא עוד יותר איטי.

מה אנחנו מזמינות משם? הכל! כי לא רק שיש מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לנשים, יש שם גם מוצרים לגברים.

אנחנו בעיקר מזמינות את מוצרי האיפור של המותגים הקבועים שלנו, שנמכרים שם בגרושים, כל מיני פריטים ומוצרים שווים שיש בסייל ואנחנו לא באמת צריכות אבל לא אכפת לנו, להיפך, להתנסות במסכה לפנים שעולה שקל בלבד. (אז קנינו אחת מכל סוג בסך כולל של חמישה שקלים...), ועוד מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה וטיפוח שהם לא דחופים ואפשר לקנות בכמויות כמו ספוגיות למייקאפ, מסיר איפור, מברשות איפור, צמר גפן לפנים, סבונים מיוחדים לפנים, מסכות לשיער ועוד. המוצר היחידי ששמנו לב שלא משתלם לרכוש שם כי ההבדל במחיר לא כזה דרמטי (כמה שקלים בודדים) הוא צבע לשיער. אז כנראה שאת הצבע נמשיך לרכוש במבצעים בסופרפארם...

שווה להתעדכן כל כמה זמן באתר כי הוא מתחדש בכל פעם וגם לשים לב על אילו מוצרים יש הנחות כי לפעמים אפשר להרוויח מייקאפ במחיר מינימלי של ספרה אחת. ולא, אנחנו לא מגזימות!

האתר הפולני לאיפור - 2 צילום מתוך האתר
צילום מהאתר

אז כנסו לאתר הפולני, ותתחילו ליהנות! ואל תשכחו לספר מי המליצו לכן!

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן