ארבעה טיפים לאיפור קיץ קליל ועמיד עם המלצה על מוצרי האיפור שיעשו עבורכן את העבודה

הקיץ, כהרגלו, מגיע מהר יותר מהצפוי ובבוקר אחד צריך כבר להתאים את האיפור לימים החמים והלחים של חום יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר.... בתור אחת שחובבת איפור ולא רוצה להפסיק להתאפר גם בקיץ, אני גם לא אוהבת לנזול או לגלות שהאיפור שלי נשאר על כל דבר חוץ מהפנים שלי.

לצורך כך אספתי כמה טיפים שווים שייעצו לי הקוסמטיקאית המקסימה והמקצועית שלי דליה מקס-עובדיה והמאפרת האלופה שלי יערה הוד. ועל הדרך גם המלצתי על מוצרים מעולים לקיץ.

 

סט מברשות לאיפור קייצי  Amy Shamblen מאתר unsplash
סט מברשות לאיפור קייצי Amy Shamblen מאתר unsplash

טיפ ראשון והכי חשוב לקיץ הישראלי- קרם הגנה לפנים! ולחדש אותו!

למרוח קרם הגנה כל בוקר לפני היציאה מהבית זה דבר הכרחי ורובכן בטח עושות את זה ואם לא- אז כדאי שתתחילו. מה שכן חשוב זה לבחור קרם הגנה לעור בוגר ולא לעור רגיש או של ילדים (מה שאני היתי עושה בעבר) שכן הוא יותר משחתי וסותם את הנקבוביות במיוחד אם אתן מתכוונות למרוח מעליו מייקאפ.

טיפ נוסף ולא פחות חשוב או כל כמה שעות לחדש את הקרם - בטפיחות קלות על גבי המייקאפ עד שהוא חודר פנימה. אישית אני מסתפקת בקרם הגנה לפנים של לייף מהסופרפארם שעושה את העבודה ושווה את המחיר- אני כן קונה את זה שמותאם לעור רגיש כי הוא לא כבד לי אבל אני מוותרת על קרם פנים לפני שאני מורחת אותו.

קרם הגנה לפנים של לייף. תמונה מתוך האתר של סופרפארם
קרם הגנה לפנים של לייף. תמונה מתוך האתר של סופרפארם

טיפ שני - העדיפו קרם BB או מייקאפ קליל ומרחו אותו היטב:

בואו נהיה כנות- מייקאפ קליל לא מכסה אדמומיות פיגמנטציה ופצעונים. אם העור שלכן כזה סביר להניח שתעדיפו מייקאפ שמעניק כיסוי מלא. אני אישית בקיץ מעדיפה את הקלילות של קרם BB של גרנייה שיש בו גם הגנה גם לחות וגם מעט צבע. החוכמה היא למרוח כל מייקאפ שתבחרו עם המברשת בתנועות סיבוביות אל תוך העור עד הוא ממש מתקבע ואז אפשר להוסיף עוד שכבה וזה עדיין לא מרגיש או נראה יותר מדי. אם אתן אוהבות את המראה הטבעי קחו את הקרם הכי בהיר, אני אוהבת קצת צבע ומשתמשת במדיום.

קרם BB של גרנייה. מתוך אתר הסופרפארם
קרם BB של גרנייה. מתוך אתר הסופרפארם

טיפ שלישי - וותרו על הפודרה או עברו לפודרה מינראלית:

אם העור שלכן רגיל או יבש ולא עוד שמן שנוטה להבריק אין צורך בפודרה בקיץ ואפשר להסתפק בספריי מקבע שישאיר את המייקאפ על הפנים ויעניק לכם תחושה קלילה ונעימה. אם אתן לא רוצות לוותר על הפודרה העדיפו פודרה מינראלית שיש בה גם הגנה מהשמש. (לגולדן רוז יש כאלה נהדרות)

טיפ רביעי - וותרו על כל הבליסטקסים למיניהם:

בכל המשחות לשפתיים כמו ווזלין, בליסטקס וכדומה ישנם חומרים שאינם טובים לשפתיים ואפילו מייבשים אותם וגורמים לנו לצרוך את המוצר עוד ועוד. במקום להשתמש באלה דאגו לשתות הרבה מים (מעולה לעור, לשיער וגם לשפתיים יבשות!) אם יש צורך השתמשו לתקופה מוגבלת במשחה טיפולית והעדיפו שפתונים עם לחות שאינם עמידים ונשארים שעות על גבי השפתיים ומייבשים אותם או טינט למעט צבע טבעי בשפתיים מבלי שיש הרגשה של שפתון כבד. אני אישית מאוהבת בטינט הוורוד המושלם של דיור ששווה כל שקל. (Dior addict lip tint #351 Natural nude)

הטינט המושלם של דיור. תמונה מהאתר אונליין שלהם
הטינט המושלם של דיור. תמונה מהאתר אונליין שלהם

אני אימצתי את כל הטרנדים האלה ומיישמת אותם ואני מבסוטה לגמרי מהאיפור שלי בקיץ.

שלכן,

חן קרופניק

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן