אחד ממוצרי האיפור הראשונים שכל אחת התנסתה בו עוד לפי המייקאפ ברוב הפעמים הוא העיפרון השחור, בעיקר אם גדלת כמוני בשנות התשעים של המאה הקודמת. אז היה עיפרון שחור אחד שהשתמשת בו גם בתוך העין וגם על העפעף עצמו ומעט מאוד הצליחו לאפר את עצמן עם קו שחור מדויק שהחזיק כל היום. הנערות של היום לעולם לא יבינו את התסכול!

יש להן עיפרון שהוא צבע, עיפרון שהוא טוש, אייליינר ייעודי, עמיד במים, כזה שמתאים לעיניים רגישות והן גם יודעות איך להשתמש בצללית במידה ואין עיפרון (זה גם אני למדתי מהמאפרת!)

טיפים לבחירת עיפרון העיניים ולשימוש בו:

  1. אם את אוהבת להשתמש בעיפרון בתוך העין עצמה אז קודם כל כדאי שתוודאי שמדובר במוצר היפו אלרגני שלא יגרום לך לדמוע יותר מדי או לגירוי בעין. הכי נוח להשתמש בעיפרון שחור רצוי עמיד במים שלא ימחק עם כל דמעה קטנה במהלך היום. יש למרוח אותו בכמה פעמים הלוך חזור עד שמתקבל המראה שאת אוהבת.

 

  1. ליצירת קו שחור מעל העפעף בצורה הכי מדויקת יש היום כל מיני טריקים שאת יכולה למצוא ביוטיוב או פלסטיקים מיוחדים שאת מצמידה מעל העין ומציירת את הקו השחור בהתאם. אמרתי לכן שלנערות היום יש חיים קלים בכל הנוגע לאיפור נכון?? אם את יציבה ויודעת לשרטט היטב את הפס השחור שאת רוצה אז אייליינר טוש שחור יעשה את העבודה.

 

  1. לפני שאת מורחת אל האייליינר על העפעף אז מרחי קונסילר בכדי לקבע אותו. לאחר מכן מרחי את האיילינר בעובי שאת רוצה, נקי וסדרי בעזרת מקל אוזניים (בלי מסיר איפור שיסיר גם את הקונסילר) וקבעי עם טפיחות קלות של פודרה שקופה שתחזק את האייליינר במקום לאורך כל היום.

 

  1. במידה ואת כמוני וקשה לך לאפר את העיניים שלך עם עיפרון שחור ולא משנה איזה סוג, את יכולה בקלות לייצר מראה של אייליינר בעזרת צללית שחורה (אגב, אפשר לעשות את זה עם כל צבע של צללית שתבחרי) בשלב הראשון אני מורחת קונסילר על גבי העפעף ולאחר מכן מרטיבה מעט מברשת דקה שמיועדת לעיניים, טובלת את הקצה שלה בצללית שחורה ומציירת על גבי העפעף כמה שיותר צמוד לקו הריסים. במידה ומתחשק לי עבה יותר אני מגדילה את הקו בכל מריחה. לאחר מכן אני מאפשרת לקו להתקבע, מנקה עם מקל אוזניים, מקבעת עם פודרה שקופה ואז מוסיפה מסקרה שחורה.

מכיוון שאי אפשר היום להתנסות במוצרים ברשתות הפארם השונות לפני שרוכשים אותם (אבל אפשר להחזיר כל מוצר שלא אהבת-שתדעי) אז ההמלצה שלי היא לרכוש את המוצרים של חברת GA-DE שמציעה גם עיפרון שחור פשוט, גם אייליינר מיוחד לעיניים וגם עיפרון טוש. כולם מתאימים לשימוש בעיניים רגישות עמידים במים והמחירים לא עוברים את ה 55 ₪ למוצר לא כולל הנחות שתמיד יש.

אייליינר שחור - 52 ש"ח של GA-DE, מהאתר של הסופרפארם:

עיפרון עיניים שחור - המלצה וטיפים אייליינר שחור 52 שח של גייד מתוך אתר סופר פארם

 

טוש עיניים שחור - 34 ש"ח של GA-DE, מהאתר של הסופרפארם:

עיפרון עיניים שחור - 29 ש"ח של GA-DE, מהאתר של הסופרפארם:

מוזמנת להוסיף טיפ משלך או לשלוח תמונה שנראה איך יצא.

שלך,

חן

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן