המסקרה השחורה המושלמת שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה

"על איזו מסקרה אתן ממליצות? כזו שמבליטה את הריסים ומאריכה אותן ומחזיקה מעמד כל היום בלי לרדת??" אם היה לי שקל על כל פעם שמישהי העלתה את השאלה הזו בקבוצת איפור או קבוצת נשים כלשהי... היו לי המון מסקרות שוות!

המסקרה השחורה המושלמת שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה. תמונת מסקרה של Publicdomainpictures from Pixabay
PublicDomainPictures from Pixabay

אין ספק שמסקרה שחורה טובה כזו שלא תצאי מהבית בלעדיה היא מצרך בסיסי לגמרי לכל מי שבקטע של איפור (ואגב, גם למי שלא בקטע ורוצה רק קצת שחור בעיניים בקטנה) וכשיש כל כך הרבה מבחר וכל כך הרבה המלצות קשה לבחור ולהחליט....

אז איך בוחרים את המסקרה השחורה המושלמת? הסוד הוא שלא בוחרים אחת - אלא בוחרים שתיים ומשלבים ביניהן. ואני אסביר. אחרי שהיתי בקורס איפור הבנתי שלכל אחת מתאימים מוצרי איפור אחרים- גם כשזה נוגע למסקרה. לכל אחת יש ריסים שונים ואחרים, כל אחת אוהבת להתאפר אחרת- ולכן לכל אחת מתאימה מסקרה אחרת.

אין מסקרה אחת שחורה מושלמת לכולן - יש מסקרה אחת שחורה מושלמת עבור כל אחת. וזו גם לא אחת אלו שתיים. אחרי שניסיתי כמה וכמה המלצות והרגשתי שאני מבזבזת לא מעט כסף על מותגים או על רכישת מוצר כי אמרו לי שהוא מושלם החלטתי לנסות טריק שלמדתי והוא עבד מעולה.

בסדנת האיפור שעברתי (היא היתה אמנם מזמן אבל טיפים טובים לא שוכחים) היא הסבירה למרוח את השכבה הראשונה על הריסים העליונים, לחכות ואז למרוח עוד שכבה ועוד שכבה באותה הדרך עד לקבלת המראה הרצוי. אבל אם אני רוצה גם ריסים עבים וגם ריבים ארוכים? ואם אני בעניין של ריסים דקים ומופרדים אבל בולטים...? בשביל זה אני משלבת שתי מסקרות.

ברשת הסופרפארם גיליתי גם מזמן את המותג הפשוט והזול Essence שיש לו כמה מוצרים מעולים (האודמים העמידים, הפריימר עם הגוון, הלקים!) ולשאר המוצרים אני קוראת 'מוצרי בדיקה'. מה הכוונה? שאפשר לרכוש סומק בפחות מעשרים שקלים ולעשות בו ניסיונות ואז לרכוש סומק איכותי וטוב ולא לבזבז אותו. אז זה עובד בדיוק אותו הדבר בגזרת המסקרות. רכשתי שתי מסקרות- אחת מעריכה ומעגלת את הריסים והשנייה מעבה ומדגישה אותם.

האחת ב -14 ₪ והשנייה ב-13 ₪.
כן, ב-27 ₪ סגרתי לעצמי את הפינה!

בשלב הראשון אני מורחת את המסקרה YOU BETTER WORK היא מאריכה את הריסים בעדינות ומעגלת אותם למעלה. המברשת המקושתת שלה מקלה על עיגול הריסים והיא פותחת במיידית את העיניים ואפילו מספיק למרוח אותה רק על הריסים העליונים.

 

 

המסקרה השחורה המושלמת שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה. תמונת מסקרה מתוך אתר סופר פארם

מתוך האתר של הסופרפארם

בשלב השני לאחר שהשכבה הראשונה התייבשה אני מוסיפה שכבה של המסקרה I LOVE EXTREME CRAZY VOLUME מסקרה סופר שחורה עם מברשת עבה שמוסיפה הרבה נפח לריסים. אותה אני מורחת גם על הריסים התחתונים והמראה שמתקבל הוא WOW.

בגלל שאני מרכיבה משקפיים אני אוהבת עוד יותר להבליט את העיניים מתחתן אז אני מורחת שתי שכבות (אבל אז לא שמה הרבה אודם, זה גם לומדים בקורס!).

המסקרה השחורה המושלמת שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה תמונת מסקרה 1 של Publicdomainpictures from Pixabay

מתוך האתר של הסופרפארם

אז לפני שאתן ממהרות לרכוש מסקרה יקרה במיוחד או אחת פלוס אחת במבצע משתלם, גשו לסניף סופרפארם הקרוב לביתכן.

חן

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן