צלליות לעיניים במגוון צבעים וסומק עמיד- איך בוחרים ואיפה מומלץ לרכוש

עולם האיפור מלא במוצרים שמושכים את תשומת הלב שלנו ואנחנו מתפתות לקנות דברים שפרסמו לנו או שנראים טוב על מישהי אחרת- לרוב דוגמנית אבל לא רק. אחד הדברים שהכי חשוב לזכור באיפור הוא שלכל אחת יש סוג אחר של עור מבחינת גוון, לחות, עמידות של חומרים , רגישות, ולכן מה שנראה טוב על אחת לא תמיד יראה טוב על אחרת. אם ניקח את תחום האבקות לדוגמא או ליתר דיוק- צלליות וסמקים, יש כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם.

  1. בחירת צלליות/סומק עם פיגמנטים איכותיים שמחזיקים לאורך זמן
  2. שימוש במברשת טובה או ספוגית איכותית
  3. מריחת פריימר לפני (מיוחד לעיניים או פריימר פנים רגיל)
  4. בסומק- התאמת הגוון
  5. בצלליות- בגילאים מבוגרים רצוי להימנע מצלליות עם נצנצים שאינן מתאימות וגם נכנסות לחריצים של העור ויוצרות מראה לא אסתטי.

עוד דגש חשוב הוא שצלליות וסמקים יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים כך ששווה להוציא כסף על כאלה איכותיות ולהשתמש בהן לאורך זמן. לכן ההמלצה הפעם היא על מותג אחד יקר ששווה את ההשקעה ומותג אחד מעולה לא פחות במחיר משתלם הרבה יותר.

צלליות איכותיות עם פיגמנט חזק (צילום מתוך האתר של מייקאפ רבולושן)
צלליות איכותיות עם פיגמנט חזק (צילום מתוך האתר של מייקאפ רבולושן)

נתחיל בקלאסי- סמקים וצלליות של קליניק:

מדובר במותג מוכר וותיק ששמו הולך לפניו מכל הסיבות הנכונות.

סומק- Lushing Blush

סומק שמגיע בצורת אבקה עם מברשת מותאמת. עמיד ונטול שומן בחמישה גוונים שונים. הפיגמנט חזק ואיכותי ומאפשר מריחה של כמה שכבות עד שתגיעי לדרגת הגוון והכיסוי הרצויה.

סומק של קליניק. צילום מתוך אתר החברה
סומק של קליניק. צילום מתוך אתר החברה

צללית- All About Shadow

החיסרון בצלליות של קליניק הוא שהן מגיעות בבודדות וקשה מאוד למצוא פלטה של יותר מ2-3 צלליות. הן גם יקרות יחסית אבל שוות את ההשקעה. כל צללית מגיעה באריזה אישית עם מראה וספוגית שמאפשרת מריחה נוחה וקלה. הצבע הוא עמיד עם גימור של ברק בולט או ברק עדין לבחירה, צבע קרמי שנמרח בקלות ולא משאיר סדקים או דוהה וגם אינו גורם לרגישות בעיניים.

צללית של קליניק. צילום מתוך אתר החברה
צללית של קליניק. צילום מתוך אתר החברה

נמשיך במותג שבשנים האחרונות החל לקבל את הכבוד שמגיע לו- מייקאפ רבולושן:

ניתן למצוא אותו במחירים מאוד נוחים בסופרפארם או באתר הפולני והצלליות והסמקים שלו איכותיים למדי. אפשר לרכוש פלטות לפי גוונים וגם פלטות קטנות שאפשר לקחת בתיק במהלך היום יום- מספר הצלליות גדול אבל הכמות של כל צללית די קטן.

סומק Ultra Blush Palette HOT SPICE

פלטה של מספר סמקים בגוונים שונים כאשר אפשר בכל יום לבחור אחד אחר ולהתאים אותו למראה ולחשק. פיגמנטים חזקים שלא דוהים, מומלץ להשתמש במברשת סומק איכותית על מנת למרוח אותם.

פלטת הסמקים של מייקאפ רבולושן. צילום מתוך אתר החברה
פלטת הסמקים של מייקאפ רבולושן. צילום מתוך אתר החברה

צלליות-  RELOADED SHADOW PALETTE

בפלטה הזו יש 15 צלליות בגוונים דומים- או בהירים או חומים שהם הבסיסיים לאיפור. אבל אם יש לכן סבלנות תוכלו לברור בין עשרות הפלטות של המותג שבהן צלליות מהיילייטרים עדינים דרך כל צבעי הקשת ועד צלליות בצבעי נאון.

15 צלליות בגוונים שונים של חום. צילום מתוך אתר החברה
15 צלליות בגוונים שונים של חום. צילום מתוך אתר החברה

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן