כובשת את פסגת היופי העולמית - הכירו את נטע סקלי מחברת MAC

היום אני רוצה לדבר על אחת משלנו, לא אחרת מאשר המאפרת נטע סקלי. לצערי שמות של מאפרים ישראליים לעיתים רחוקות מקושרים לניחוחות חו״ל, אבל במקרה הזה, נטע לגמרי שוברת את תקרת הזכוכית!

נטע היא senior global artist עבור חברת הבת של אסתי לאודר - MAC האגדית. למה אגדית? כי חברת מאק היא מההחברות הבודדות שבאמת נוסדו על טהרת המדע והאיפור לצורך איפור דוגמניות בצילומים מקצועיים ולא לשימושן של הצרכניות הפרטיות.

נטע סקלי מאפרת על MAC, צילום באדיבות קניון עופר רחובות
נטע סקלי מאפרת על MAC, צילום באדיבות קניון עופר רחובות

עם הזמן הפכו המאפרים של מאק לטובים בעולם וידוע שהם מהמובילים בתחום האיפור ותצוגות האופנה הגדולות בעולם. בטח ובטח.. כשמדובר במאפרים ראשיים כמו נטע שפוקדת ארועים, הפקות אופנה וטלוויזיה… ומה לא.

נטע התחילה לעבוד במאק לפני כמעט 20 שנה ואט אט התקדמה במעלה הסולם וצברה יכולות מקצועיות שרבים יכולים רק לקנא בהן. כיום, היא לא רק מאפרת מהמניין, אלא גם בעלת השפעה רבה שכן יש לה סיי בפיתוח פורמולציות של מוצרים חדשים, של טרנדים בעולם האיפור והאופנה, פיתוח מוצרים וכמובן, בהכשרת ולימוד של מאפרים זוטרים יותר בחברה.

אחד המוצרים האחרונים שפותחו בהובלתה הוא ה- MAC Fix Plus magic Radiance, מוצר יחסית חדש של מאק.

MAC Fix Plus magic Radiance, מחיר 140 ש,ח. צילום מתוך אתר MAC
MAC Fix Plus magic Radiance, מחיר 140 ש,ח. צילום מתוך אתר MAC

המאק פיקס משלב שלושה מוצרים באחד - הספריי הידוע Fix Plus שמעניק לחות, ה- Softening Lotion שמוסיף גמישות ואלסטיות לעור וה- Prep + Prime Essential Oils שמעניקים זוהר וברק טבעי. וכך גבירותיי ורבותיי, נטע משאירה חותם בעולמנו, נוסף על כל הלוקים המשגעים והמיוחדים שלה.

אחד מהלוקים המשגעים שנטע יצרה מתוך עמוד הפינטרסט שלה. צילום: שילת מזרחי
אחד מהלוקים המשגעים שנטע יצרה מתוך עמוד הפינטרסט שלה. צילום: שילת מזרחי

לפני שבוע, הייתי בהרצאת הדגמה של נטע על לא אחרת מאשר לאה שנירר ולמדתי כמה טיפים חדשים. ביניהם, טיפ שעושה הרבה שכל ובאמת עובד!

מכירות את ה- lip Primer של מאק? נטע המליצה לכולנו להשתמש בו על כל הפנים עם רוצים. למה? כי כשהפריימר שפתיים הזה מתייבש יש לו גוון מאט! מה שהופך את האיפור של כל הפנים נקי מסימנים וחופשי מברק לא רצוי.

עוד איפור מיוחד של נטע סקלי. צילום: איילת ארד
עוד איפור מיוחד של נטע סקלי. צילום: איילת ארד

מה בעצם נטע עשתה? היא מרחה את השפתון מתחת לעיניים, איפה שיש לרובנו (או לפחות לי) הרבה קמטוטים מעצבנים שבאופן פרדוקסלי, רק מתעצמים כשאת מחייכת (קמטי יהורם גאון שכאלה).

אז כמו ששפתון לחות או פריימר כמו המוצר המדובר, מטפל בקמטוטים בשפתיים, הוא נותן את אותו אפקט גם מתחת לעיניים, שם העור שלנו דומה לשפתיים מבחינת הרכות ומבחינת האלסטיות שלו. העור שלנו עובר מתיחה קלה ואז מעל הפריימר, אפשר למרוח קונסילר ואת שאר מוצרי האיפור שלכן.

שפתיים חושניות עם המוצרים של MAC, צילום: איילת ארד
שפתיים חושניות עם המוצרים של MAC, צילום: איילת ארד

כמובן שהייתי חייבת לנסות על עצמי ואני אגלה לכן סוד… זה עובד. מיד לאחר ההרצאה בעוד המידע טרי טרי בראש נכנסתי לחנות מאק וביקשתי לנסות את הטריק. טל, מאפר חמוד מסניף מאק בקניון רחובות, ניסה עליי את הפריימר לשפתיים ואז השוונו צדדים.

את הסרטון המלא תוכלו לראות ממש כאן

אז תנסו גם אתן ותגידו לי - עובד או לא עובד?

שלכן,

דנה דוידובסקי האיפור כמדע

צילום אלכס גד
צילום אלכס גד

אחרי האירוע שטפתן פנים והורדתן את האיפור? אל תשכחו לשטוף גם את המברשות שלכן!

מברשות במקסימום – איך להתאפר נכון ולשטוף נכון את מברשות האיפור שלנו

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן