הליפגלוס של אסנס ESSENSE- על מה כל המהומה והאם היא מוצדקת?

אין כלל ספק שחברת האיפור אסנס ESSENCE שיחקה אותה ובענק. ואם יש לכם ילדות או נערות בבית אין מצב שאתם לא יודעים על מה אני מדברת ובכל זאת אשתף- הליפגלוס שלהם.

הליפגלוס של אסנס. תמונה מתוך אתר ביוטי
הליפגלוס של אסנס. תמונה מתוך אתר ביוטי

על פניו מדובר בגלוס פשוט ללא אפקט מיוחד שמתפקד כמו כל גלוס אחר, והיתרון היחידי הוא המחיר שלו שעומד על 9 שקלים בלבד. עם זאת, חברת האיפור אסנס ESSENCE הצליחה, ובענק, לשווק את הליפגלוס שלהם כמוצר חובה בכל בית אצל כל ילדה, נערה ואישה, וגרמה לכזו פאניקה סביב המוצר שהוא אזל מהמלאי בחנויות, אונליין וגם בחוץ לארץ.

ברור שגם הקטנה שלי היתה חייבת שיהיה לה לפחות אחד כזה ואיך שהוא במזל מצאנו שניים אחרונים בסניף הסופרפארם הקרוב לביתנו ורכשנו את שלושתם והקטנה היתה מאושרת. בכדי להבין על מה המהומה המטורפת שהיתה ניסיתי גם אני- והאמת? ליפגלוס מצויין שעושה את העבודה שלו, אבל לא מעבר.

קצת על הליפגלוס עצמו:

הוא מתאים לשימוש יום יומי ומספק מראה רטוב ומאפשר שימוש אך ורק בו (מה שאני מאשרת בימי הלימודים) או כגימור מעל אודם צבעוני למראה מבריק ונוצץ. יש בו לחות והוא אכן לא מייבש את השפתיים כמו הרבה גלוסים אחרים והוא נוח למריחה על השפתיים (המברשת שלו בצורת לב מה שמוסיף לו נקודות אצל הילדות והנערות). הוא מגיע בכמה גוונים אבל הגוון השקוף הוא הכי שימושי, הגימור שלו מבריק, המרקם נוזלי ונוח והוא מספק מראה נוצץ אבל לא לאורך זמן כך שיש לחדש אותו די הרבה במהלך היום.

הליפגלוס השקוף של אסנס מככב. תמונה מתוך אתר הסופרפארם
הליפגלוס השקוף של אסנס מככב. תמונה מתוך אתר הסופרפארם

בתור אמא אני אוהבת את חברת האיפור אסנס ESSENSE שכן היא נגישה לילדות ונערות מבחינת מגוון המוצרים, טווח המחירים והסדרות המיוחדות שהם מוציאים. כמו שאר המוצרים שלהם גם סדרת הליפגלוסים המדוברת אינה מכילה מרכיבים מן החי, אלכוהול או פרבאנים ולא נוסתה על בעלי חיים. הפיגמנטים הינם אורגניים אך אינם פוגעים בגוון והם מכילים מרכיב שמפחית את אי הנוחות במריחה על העור ומרכיב נוסף שמרכך את השפתיים.  מכיוון שהקטנה שלי אוהבת להתאפר לבית הספר הגענו להסכמה על מינימום איפור כאשר הליפגלוס נכנס בראש הרשימה ועכשיו שיש לה את הליפגלוס המדובר כמובן שהיא מרגישה כאילו היא מורחת אודם יוקרתי במיוחד לבית הספר.

שלושה גוונים עיקריים. תמונה מתוך אתר הסופרפארם
שלושה גוונים עיקריים. תמונה מתוך אתר הסופרפארם
שלושה גוונים עיקריים. תמונה מתוך אתר הסופרפארם
שלושה גוונים עיקריים. תמונה מתוך אתר הסופרפארם

אין ספק שחברת אסנס ESSENSE עשו פה עבודת שיווק מטורפת של מוצר שהוא כביכול פשוט ורגיל אך אין היום ילדה או נערה שלא מכירה אותו או שאין לה אותו.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן