חופשה עם הילדים בחיפה - לישון במלון דן פנורמה וליהנות מאטרקציות בסביבה

החלטנו שאנחנו רוצים לצאת לחופשה משפחתית בחופש הגדול. בהתחלה חשבנו אילת אבל הנסיעה הארוכה עם שלושה ילדים הורידה אותנו מהר מאוד מהרעיון.

אחר כך התלבטנו לגבי ים המלח אבל ארבעים ומשהו מעלות בצל לא נשמעו לנו כיף... אחרי כמה בדיקות מהירות ברחבי הרשת מצאנו דיל משתלם דווקא לחיפה. ולמה אני כותבת דווקא? כי חיפה אף פעם לא הצטיירה לי כמקום לנופש משפחתי. היתי שם בטיולים, בסיורים, במוזאונים אבל אף פעם לא בנופש משפחתי.

איך אומרים? תמיד יש פעם ראשונה!

בחרנו להתארח שלושה ימים ושני לילות בדן פנורמה בגלל המיקום הנוח והעובדה שיש בריכה- כל השאר, אמרנו לעצמנו- זה בונוס! והאמת היא שעשינו בחירה מוצלחת במיוחד.

המיקום של המלון מאוד נוח, יש הרבה מאוד חניה ברחוב, את גן האם ממש מעבר לכביש ומאחוריו משתרעת הטיילת של יפה נוף. רוב האטרקציות הן במרחק הליכה נוחה או נסיעה (אם אתם באמצע אוגוסט עם שלושה ילדים...) ויש לא מעט מסעדות ובתי קפה מסביב כך שאף אחד לא נשאר רעב ובעיקר- אני לא נשארתי בלי קפה.

מלון דן פנורמה (מתוך אתר BOOKING)
מלון דן פנורמה (מתוך אתר BOOKING)

בחיפה יש הרבה מאוד אטרקציות שמתאימות לילדים ומשפחות- ההמלצה שלי היא לבדוק לאילו גילאים הן מתאימות לפני שממהרים לרכוש כרטיס וגם לוודא הנחות לפני. את היום הראשון התחלנו בביקור מרתק במדעטק שהוא אחד מהמוזאונים האהובים עלינו ומשם לסיבוב בגרנד קניון שהוא הקניון הגדול ביותר שיצא לי לראות בארץ. משם ישר למלון בצלילה מהירה לבריכה.

הכי חשוב זה הבריכה במלון! (צילום מתוך אתר BOOKING)
הכי חשוב זה הבריכה במלון! (צילום מתוך אתר BOOKING)

קבלת הפנים במלון היתה נעימה וחייכנית- למרות שבטעות שכחתי להזמין ארוחת בוקר הוסיפו לי בן רגע, דאגו לנו לחדרים צמודים עם דלת מקשרת בדיוק כמו שביקשנו והכל היה ברוגע עם תודעת שירות גבוהה. קיבלנו תיקי רחצה כמתנה לילדים וגם הרבה שוברים לקבלת ממתקים ארטיקים וחטיפים בבריכה. כבר התחלה טובה! בערב עשינו טיול קצר לאורך הטיילת של יפה נוף והשקפנו על מפרץ חיפה, לאחר מכן השתוללנו קצת בגן השעשועים של גן האם (על גן החיות וויתרנו) וסיימנו במסעדה ממש מעבר לכביש.

הנוף המרהיב מקומה 8 (צילום צוות TRYILE)
הנוף המרהיב מקומה 8 (צילום צוות TRYILE)

למחרת התפנקנו בארוחת בוקר מלאה וטעימה שהציעה מכל הבא ליד כמו שרק מלון בישראל יודע להציע. למרות שהיו הרבה מאוד אנשים עם הרבה מאוד ילדים העומס לא הורגש, היה נקי ומסודר, הכל התנהל כמו שצריך עם אנשי שירות נעימים וסבלנים ובלי מחסור של דבר באוכל. מנהל חדר האוכל דאג לעבור בין כולם ולוודא שהכל מתנהל כשורה- ואני אוהבת שירות טוב!

משם המשכנו לשייט ב'מלכת עכו' מחיפה לעכו (במחיר הוגן למדי של 30 ₪ לכיוון ו 55 ₪ הלוך חזור). כיוון אחד עשה לנו די רע כך שהחלטנו לחזור ברכבת ומשם היישר לבריכה של המלון! האמת היא שכשחשבנו על חיפה שמחנו שיש גם ים וגם בריכה אבל הבריכה במלון סיפקה לנו הכל כך שלא הגענו אפילו לים.

את היום השלישי התחלנו שוב בארוחת בוקר במלון והפעם בעקבות העומס של הסועדים פתחו אולם חדש ונוח ושם דאגו להכל ונהננו שוב מבופה עשיר טעים וטרי. משם המשכנו לחי בר כרמל שהיה אכזבה שכן מדובר בשמורה מדהימה ואמנם יצא לנו לראות נשרים אבל מעבר לכך יש שם אולי יחמור אחד ובמבי וזהו.

את היום סיימנו במתחם הילדים 'בלגן' בקיבוץ יגור שבהחלט מספק את הסחורה לילדים עד גיל 10 ומציע חצי יום לפחות של כיף לילדים וגם שתיה חטיפים וארוחת צהריים במחירים הוגנים למדי.

הבחירה במלון דן פנורמה היתה בחירה מעולה ומשתלמת מבחינת מה ששילמנו ומה שקיבלנו ואין ספק שאם ניסע שוב לחיפה נגיע למלון הזה שוב!

מוזמנים לשאול אותי לגבי שאר האטרקציות ולקבל עוד מידע 😊

חן קרופניק,

צוות Try & Smile =TRYILE

ואתם אתן כבר מחפשות מה לעשות בחיפה, הנה עוד כמה המלצות

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן