מאז ומתמיד היתה לי חיבה לדברי וינטג'. הייתי צופה באדיקות בכל מיני תוכניות בריטיות על ירידי עתיקות. המנחה תמיד היה מוצא איזו קערה ישנה ומוכר אותה אחר כך במכירת פומבית באלפי פאונדים. עם השנים האהבה לענתיקות, הפכה לאהבה לבגדים יד שניה.

הזדמנות שנייה לאופנה צילום ליבי ברגמן
הזדמנות שנייה לאופנה צילום ליבי ברגמן

כילדה אני זוכרת שבכל פעם שהייתי מקבלת בגדים של מישהי אחרת, תמיד הייתי חושבת מי היא היתה? לאן היא לבשה את החולצה או החצאית הזו? איפה היא טיילה בעולם? מה קורה איתה היום?

כאישה בוגרת בעלת מודעת לשמירה על קיימות ומיחזור אני משתדלת לקנות חכם וזה אומר לקנות במבצעים, לקנות בחנויות יד שנייה או לקבל ולמסור בגדים בקבוצת "חבילה עוברת" שלשם גילוי נאות אומר שאני אחת מהמנהלות שלה.

ברחובות בעיר בה אני גרה יש לפחות 3 חנויות יד שנייה שאני מכירה ואוהבת ולכן כשאני יוצאת מגבולות העיר אני מיד מחפשת חנויות חדשות לנבור בהן ולמצוא ואצרות מן העבר.

החנות האחרונה שגיליתי היתה "עלמה בנמל" בעיר חיפה. במסגרת סופ"ש עם חברה בעיר, טיילנו בשבת וגילינו את החנות הקסומה הזו. את החנות מנהלת זהבית ספיר שכמוני כבר מגיל מאוד צעיר אהבה אופנה יד שניה והחליטה להגשים חלום ולפתוח חנות.

ברוכות הבאות אל עלמה בנמל צילום ליבי ברגמן
ברוכות הבאות אל עלמה בנמל צילום ליבי ברגמן

לחנות יש שתי קומות ושם תוכלו למצוא מגוון שמלות, מכנסיים, ג'ינסים, חולצות, סוודרים, נעליים, צעיפים, מעילים, כובעים ושלל אקססוריז של מותגי אופנה מקומיים (אלמביקה, הגרה ואפילו ריקמה שקדמה למשכית) ומותגים מהעולם.

את הבגדים זהבית אוספת מביקוריה בתל אביב ובחנויות יד שניה ושווקים שונים באירופה והיא דואגת להביא לחנות מבחר עצום של סגנונות, בדים, גזרות וכמובן גם מידות. אם המבחר יבלבל אתכן - אל דאגה! זהבית היא גם סטייליסטית מוכשרת שיודעת להתאים לכל מבנה גוף את סגנון הבגדים המחמיא לו ביותר!

יתרון נוסף שיש לזהבית והוא לטעמי יתרון גדול מאוד הוא שהיא TELLS IT LIKE IT IS! כשתצאי מתא המדידה היא תאמר לך בשיא הכנות האם הבגד מחמיא לך או לא. ואם הוא לא מחמיא, היא תדאג לכוון אותך לבגד אחר שיחמיא לך ויגרום לך לא רק להראות וואו אלא גם להרגיש וואו!

וכמה זה עולה לנו? האמת היא שהמחירים די נוחים ומתאימים לכל כיס: החל מ -30 ש"ח ועד .....טוב זה תלוי במה שתבחרו. אבל המבחר שם באמת עצום כך שלא אמורה להיות בעיה להרכיב מלתחה או כמה לוקים מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

זה רק חלק קטן מהאקססוריז בחנות, צילום ליבי ברגמן
זה רק חלק קטן מהאקססוריז בחנות, צילום ליבי ברגמן

אז בפעם הבאה שאתן בחיפה בואו לרחוב הנמל 10 ותנו לאופנה הזדמנות שניה בחנות "עלמה בנמל"

רוצות לדעת עוד? כנסו לאינסטגרם - alma.banamal.vintage או לפייסבוק - alma.banamal

בימי ראשון עד חמישי החנות פתוחה בין השעות 10:00-19:00

ביום שישי החנות פתוחה בין השעות 10:00-15:00

ביום שבת החנות פתוחה בין השעות 12:00-17:00

תהנו

ליבי ברגמן

צוות Try&Smile=Tryile

אולי תאהבו גם את ההמלצות האלה....

 

 

 

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן