מלון ביאזי בירושלים - חופשה מלאה בסטייל עם ניחוח היסטורי

מאז השירות הצבאי לא אהבתי את ירושלים ובכל ביקור בה לא הבנתי מה הקסם שבה. כל ביקור בעיר היה קצר וקולע וכשתמיד שאלו אותי נו, איך היה בירושלים? תמיד הייתי עונה באיזה מבט מושפל לרצפה היה בסדר.

לפני כמה שבועות נסענו שוב לחופשה משפחתית בירושלים וסוף סוף גיליתי את הקסם של העיר. בהמלצת חברה הגענו אל מלון ביאזי בשכונת נחלאות. עוד לפני שעשינו הזמנה במקום, נכנסתי לגוגל וגיליתי שהמלון נמצא במיקום מעולה: 5 דקות הליכה מגן סאקר (רק תחצו את הכביש ואתם שם), רבע שעה הליכה משוק מחנה יהודה המהולל ועשר דקות הליכה ממדרחוב בצלאל.

מלון ביאזי בירושלים - חופשה מלאה בסטייל עם ניחוח היסטורי קרדיט לצילום מתוך אתר המלון
מלון ביאזי בירושלים, מתוך אתר המלון

מכיוון שהגענו לעיר רק ללילה אחד, כל מה שרצינו היה מקום שקט ונקי להניח בו את הראש ללילה כך שמלון ביאזי התאים לנו כמו כפפה ליד.

הגענו אל המלון בשעה שלוש אחר הצהריים ומבין הסימטאות הרגשנו איך עולה ההתרגשות לקראת כניסת השבת. בכניסה למלון חיכו לנו מימי ויואל, הבעלים של המלון.

מימי בחיוך רחב מיד סיפרה לנו כי כל פינה, כל אבן וכל פריט במלון קשור בצורה כזו או אחרת לסבא שלה אליהו ביאזי. בלובי המלון תוכלו למצוא על הקיר את הכתובה של אליהו ביאזי ואשתו, את תמונתו המעוצבת באגורות ישנות ובעיקר הרבה הרבה היסטוריה.

מימי ביאזי בעלת המלון, נכדתו של אלי ביאזי, צילום ליבי ברגמן
מימי בעלת המלון, הנכדה של אליהו ביאזי צילום: ליבי ברגמן

 

מלון ביאזי - הכתובה של משפחת ביאזי צילום ליבי ברגמן
הכתובה של משפחת ביאזי, צילום ליבי ברגמן

במלון יש 6 חדרים וכל חדר ניחן בשם מיוחד. שם של עוגה, אותה נהגה לאפות אשתו של אליהו. את העוגות שאשתו אפתה הוא חילק ברחבי ירושלים עם משאית החלוקה שלו (אם תטפסו במעלה המדרגות תוכלו לראות דגם שלה).

מספרים על המגדנייה שהיתה קרובה לקולנוע האדסון האגדי בירושלים ולאחר שנשות ירושלים היו מתייפחות אל מול המסך הגדול הן היו באות אל המגדנייה ונהנות מקפה מתוק ועוגה משובחת.

המשאית של אלי ביאזי צילום ליבי ברגמן
המשאית של אלי ביאזי, צילום ליבי ברגמן

בכל חדר יש חוברת עם תמונות בשחור לבן שמספרת את הסיפור המשפחתי של המקום וככל שאתם נמצאים יותר במלון, כך אתם מרגישים שאתם הופכים להיות יותר ויותר חלק מהמשפחה. אגב, אם ישעמם לכם בחדר, תמיד תוכלו לעלות למרפסת שעל הגג וליהנות מאוויר הרים צלול כיין.

מלון ביאזי חדר לדוגמא מתוך אתר המלון
חדר לדוגמא, מתוך אתר המלון

 

מרפסת מלון ביאזי, צילום ליבי ברגמן
הנוף הנשקף ממרפסת המלון, צילום ליבי ברגמן

המלון מציע טיפולי מסאז' במקום, אך לא מציע ארוחות לאורחיו. אבל, בכל חדר יש מטבחון, מקרר קטן, קומקום חשמלי ומכונת קפה. אפשר להסתדר די בקלות ואם ממש רעבים, אפשר לעשות טיול קצר אל מדרחוב בצלאל ולאכול במסעדת מנזה שפתוחה בשישי ושבת (מומלץ להזמין מקום מראש).

המלון מתאים למשפחות וזוגות ואף מארח אירועים קטנים עד 30 איש כגון בר מצווה, חתונות ומסיבות יום הולדת.

מלון ביאזי, כפר ברעם 26, ירושלים. להזמנות היכנסו לאתר https://biazihotel.co.il או חייגו 02-6424446

שלכם,

ליבי ברגמן

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן