מלון שומאכר בחיפה - אירוח ברמה אחרת!

אני מסוג האנשים האלה שאוהבים לעשות מהלימון לימונדה. זה הכי קל. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף למיץ הלימון סוכר (ועדיף כמה שיותר טוב) ולערבב טוב טוב. אז כשהסתבר לי שאני צריכה לעבור בדיקה רפואית בחיפה, החלטתי שלערבב את היוצרות ולהפוך את זמן הבדיקה לחלק קטן מסוף שבוע ארוך של כיף בחיפה.

תוסיפו לזה את העובדה שחוגגים את חנוכה וקריסמס מתקרב והרי עוד סיבה לנסוע לחיפה. אז לקחתי איתי חברה טובה והחלטנו להתפנק במלון טוב, אוכל טוב ואוירה טובה.

בחרתי עבורנו את מלון שומאכר במושבה הגרמנית שהיה ממוקם במרחק הליכה משדרות בן גוריון המקושטות לקראת החג, מואדי ניסנס וממגוון מסעדות ואתרים בעיר.

ברוכים הבאים אל מלון שומאכר צילום ליבי ברגמן
ברוכים הבאים אל מלון שומאכר צילום ליבי ברגמן

ברוכות הבאות לחיפה

את הכנסת האורחים של צוות המלון הרגשנו עוד הרבה לפני שהגענו לחיפה. כמה ימים לפני ההגעה, קיבלתי הודעת וואטסאפ עם לינק עם כל המידע לגבי המלון עצמו, לגבי הטיפולים בו, לגבי המסעדות והאטרקציות באיזור. כששאלתי משהו בוואטסאפ, קיבלתי מענה אנושי ממש תוך כמה דקות.

ביום ההגעה למלון התקשרו אלי ואמרו לי שהחדר כבר מחכה לנו. תארו לכם כמה הופתעתי כשנאמר לי שהחדר כבר מוכן (הרבה לפני שעת הצ'ק אין). כבר מהשיחה הזו הרגשתי שמחכים לי ושמצפה לי חווית אירוח שונה מהרגיל. ואכן לא טעיתי!

הגענו אל המלון ולחיצה קטנה על הכפתור גרמה לשער הברזל להיפתח לאיטו. כמו באגדות האחים גרים או בסרטי הנסיכות של דיסני נגלה לעינינו גן קטן וקסום עם פינות ישיבה, עצי פרי ומוזיקה רגועה שהפרה את המולת הרחובות הסמוכים. כשהלכנו בשביל אל עבר הכניסה חשבתי לעצמי וואו זה ממש שונה מהתמונות שראיתי באתר...לטובה כמובן.

ברוכים הבאים אל מלון שומאכר צילום ליבי ברגמן
ברוכים הבאים אל מלון שומאכר צילום ליבי ברגמן

כשפתחנו את דלת הלובי הבנתי שמלון שומאכר שונה משאר המלונות בהם שהיתי בעבר ושהגענו למלון בסטנדרט אחר. קיבלה את פנינו אשת צוות מקסימה וחייכנית שהציעה לנו קפה, תמרים ומסטיקים צבעוניים ואף הכווינה אותנו אל פינת קפה נוספת שם יכולנו למצוא מבחר נוסף של שתיה חמה או קרה.

העיצוב של הלובי משלב בין הומור וסטייל. על הקירות יצירות אמנות צבעוניות, ספרי אמנות על המדפים וברווזונים צהובים שתמיד מעלים חיוך על המדפים.

להתחיל את הבוקר עם משהו מתוק צילום ליבי ברגמן
להתחיל את הבוקר עם משהו מתוק צילום ליבי ברגמן
קפה ותה במבחר עצון של טעמים, צילום ליבי ברגמן
קפה ותה במבחר עצון של טעמים, צילום ליבי ברגמן

אז איך היה החדר?

נכנסו אל החדר ושוב חיכתה לנו ברקע מוזיקה נעימה שנתנה לנו הרגשה שאנחנו נמצאות בחו"ל ולא בארץ. תוסיפו לזה את השוקולדים ומכונת הקפה והנה לכם פתיחה מצויינת לסוף שבוע של חברות ופינוקים.

היות ונסעתי עם חברה הזמנו חדר עם שתי מיטות נפרדות והן הרגישו לנו צרות מדי. אבל אל דאגה. זה לא פגם באיכות השינה והיו לנו חלומות פז.

החדר עצמו לא היה גדול אבל הרגיש נעים מאוד והחלון פנה אל עץ ירוק שהשכיח מאיתנו את העובדה שאנחנו נמצאות בלב ליבה של העיר.

עוד אהבתי בחדר את הוילון חוסם אור. כן, כן אתם יכולים לצחוק אבל כרוצים לישון מאוחר וילון חוסם אור הוא משמעותי. כמישהי שיצא לה לטייל לא מעט בחודשים האחרונים, במלון הזה היה את הוילון הכי אטום שיש כך שגם בשעה 9.00 בבוקר כשבחוץ השמש זורחת במלוא הדרה, בחדר שלנו היה חושך מצריים כך שיכולנו להתעורר ביקיצה טבעית אמיתית.

קבלת פנים מתוקה לחדר צילום ליבי ברגמן
קבלת פנים מתוקה לחדר צילום ליבי ברגמן
לילה טוב במלון שומאכר צילום ליבי ברגמן
לילה טוב במלון שומאכר צילום ליבי ברגמן

ואיך היתה האמבטיה?

האמבטיה, או או או האמבטיה. או בעצם נכון יותר לומר המקלחון. נקי, נקי, נקי. השמפו, הסבון גוף וקרם הגוף היו פשוט מעולים. באמת שהרבה זמן לא נתקלתי בכאלה מוצרים טובים, הם הקציפו בקלות, הריחו נהדר וגרמו לתחושה נפלאה של שלווה ורוגע. זרם המים היה חזק (ובתכלס זה אחד הדברים שיכולים להרים חופשה או להרוס אותה) והנה לכם המתכון המושלם למקלחת מפנקת.

מקלחון מפנק במיוחד צילום ליבי ברגמן
מקלחון מפנק במיוחד צילום ליבי ברגמן

ומה לגבי ארוחת הבוקר?

למרות שיש במלון פינת קפה שזמינה עבור האורחים 24 שעות ביממה, אין ארוחות במלון. שניה, לפני שאתם מתבאסים כדאי לכם להמשיך לקרוא! ארוחת הבוקר ניתנת כשובר למסעדת שטרודל הנמצאת במרחק של כמה דקות הליכה מהמלון.

המסעדה מקושטת לכבוד חנוכה וקריסטמס ומציעה מבחר של ארוחות בוקר בסגנון ים תיכוני - ערבי, ביניהן שקשוקה עם לבאנה, ביצים מקושקשות עם תפוחי אדמה ותרד, חביתה עם בשר טלה ועוד הרבה הרבה מטעמים.

מכיוון שיש כל מיני דברים שאסור לי לאכול, אמרו לי במלון כי במידה וארוחת הבוקר במסעדה לא תהיה לטעמי ימצאו עבורי מסעדה אחרת שאוכל ללכת אליה. אבל זו לא היתה בעיה בכלל כי אם אני מצאתי מה לאכול בתפריט, כל אחד יכול היה למצוא לפחות משהו אחד טעים לאכול.

ארוחת בוקר במסעדת שטרודל חיפה צילום ליבי ברגמן
ארוחת בוקר במסעדת שטרודל חיפה צילום ליבי ברגמן

יש מה לעשות בסביבה?

המלון נמצא במרחק הליכה משדרות בן גוריון כך שתוך כמה דקות תמצאו את עצמכם במרכז העניינים- המון מסעדות, פאבים וחנויות. במהלך אחר הצהריים והערב הרחוב נחסם לתנועה והופכך למדרחוב מלא דוכני אוכל, שתיה, ממתקים וצעצועים.

בשבת בבוקר הלכנו אל השוק בואדי ניסנאס, משם אל שוק הפשפשים ובסוף קינחנו בגלידה בנמל. וכן, את הכל עשינו ברגל. לא היה נורא בכלל.

אחד היתרונות הגדולים של העיר הוא התחבורה הציבורית שפועלת שבת כך שתוכלו להגיע בקלות לכל מקום. לא רחוק מהמלון יש שפע תחנות אוטובוס ומטרונית (סוג של רכבת קלה רק באוטובוס) שיקחו אתכם לאן שתרצו. קו 1 של המטרונית למשל יקח אתכם תוך רבע שעה אל יס פלנט.

גרפיטי באחד מרחובות חיפה צילום ליבי ברגמן
גרפיטי באחד מרחובות חיפה צילום ליבי ברגמן
שוק הפשפשים בחיפה צילום ליבי ברגמן
שוק הפשפשים בחיפה צילום ליבי ברגמן
גלידה בנמל חיפה צילום יפעת סגל חיון
גלידה בנמל חיפה צילום יפעת סגל חיון

 אז לבוא עם או בלי ילדים?

אז כמו שאמרתי בהתחלה, אני הגעתי עם חברה וכל הזמן חשבתי לעצמי וואי איך בעלי היה נהנה פה. ככה שקיים סיכוי גבוה שנחזור לחופשה זוגית במלון.

לאורך כל השהות במלון לא ראינו ילדים ולכן הצ'ק אאוט שאלתי יש חדרים למשפחות? וענו לי שאין. האמת שלא הופתעתי כי לא חסרים מלונות שלא מארחים ילדים, אלא שאז פקידת הקבלה הפתיעה ואמרה שאפשר להגיע עם ילדים מעל גיל 12.

רגע... מה לגבי החנייה?

במלון עצמו אין חניה, אבל המדרכות ברחובות מסביב הן אפורות כך שאפשר למצוא חניה בראש שקט ולטייל בלי לדאוג לקנס מהפקח. לא אשקר לכם צריך לעשות איזה סיבוב או שניים כדי למצוא חניה. אנחנו הגענו בשעות הצהריים ודי מהר מצאנו חניה.

קחו בחשבון שאנחנו בימי עמוסים באירועים והאיזור מלא במבקרים נלהבים, אז חניה היא מצרך מבוקש. אני מאמינה שאחרי החגים כבר יהיה קל יותר למצוא חניה. למודאגים, יש גם חניונים בתשלום בסביבה.

לסיכום...לבוא או לא?

לבוא! בטח לבוא. למרות שהגעתי לסוף שבוע קצר, נהנתי מאוד בתוך המלון לפחחות כמו שנהניתי מחוצה לו.

רוצים להזמין חדר במלון שומאכר? כנסו לאתר https://www.theschumacher.co.il או חייגו אל 04-8806070

הנאה מובטחת!

שלכם,

ליבי ברגמן

צוות Try&Smile=Tryile

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
תיירות
מה עושים בבודפשט? - המון !!!!

כבר כתבתי לכם לפני שבועיים על המקומות שכדאי לאכול בהם בבודפשט, עכשיו הגיע הזמן להמליץ על אטקציות בבודפשט ואיזה כיף שיש כל כך הרבה מהן!

קרא עוד »
דילוג לתוכן