חופשה ברמות עם הכי נוף שיש !

כשהמשפחה שלנו יוצאת לחופשה משפחתית (זוג +3 בגילאי 12,9,6) ולא משנה אם זה ברמת הגולן, בנגב או בירושלים אנחנו תמיד מחפשים מקומות שירגישו לנו כאילו עלינו על מטוס והגענו אל מדינה אחרת.

את החופשה השנתית בחרנו להקדים מיולי לסוף יוני כדי ליהנות מאטרקציות תיירותיות נטולות תורים וצפיפות.

לרב, אנחנו נופשים קרוב אך הפעם בזכות פוסט בפייסבוק יצא לי להכיר את הכי נוף שיש במושב רמות. ביקור ראשוני באתר השאיר אותי ללא ספק, המקום גובל בכנרת אך התחושה היא של חופשה משפחתית בתאילנד.

התמונות שבו את ליבנו וככל שהתקרב מועד החופשה, כך עלה גם מפלס ההתלהבות שלנו.

להיות בגולן, להרגיש בתאילנד, צילום:ליבי ברגמן
להיות בגולן, להרגיש בתאילנד, צילום:ליבי ברגמן

בניגוד לצימרים או למלונות אחרים בהם האין כל קשר בין התמונות המופיעות באתר לבין המציאות, דווקא בצימר של רחלי והדס (אמא ובת) - הכי נוף שיש היתה לנו הפתעה מבורכת כי what you see is what you get!.

כשהגענו את המתחם חיכה לנו שביל רחב ידיים שופע צמחייה ירוקה וציוץ ציפורים. הבקתה שלנו היתה בקתת פרימיום והיא כוללת שתי קומות:

בקומת הכניסה - מרפסת עם שולחן גדול ובפנים מטבחון עם מיני מקרר, פינת קפה, פינת אוכל, פינת טלוויזיה עם ספות הנפתחות למיטות ו....ג'קוזי מפנק. כמובן שהיה גם חדר רחצה עם מקלחון ושלל מגבות רכות ונעימות (ממש הצטערתי שסחבתי את שלי מהבית).

בקומה השניה - מיטה זוגית ענקית, טלוויזיה, חדר שירותים קטן (ללא מקלחון) ומרפסת צופה אל הכנרת עם פינת ישיבה זוגית ו.....ג'קוזי גדול ומפנק.

במתחם קיימות שתי בקתות פרימיום וארבע בקתות משפחתיות המכילות עד חמש נפשות. לכל בקתה יש חצר קדמית (חלקן פונות לכנרת) עם עמדת מנגל פרטי ופינת ישיבה.

מטבח משותף במתחם הצימרים, צילום:ליבי ברגמן
מטבח משותף במתחם הצימרים, צילום:ליבי ברגמן

את ארוחת הבוקר הזמנו דרך רחלי והדס והיא הגיעה עם שליח מיוחד בשעה 8.00 בבוקר. אל תדאגו אפשר להזמין גם לשעה מאוחרת יותר.

ארוחת בוקר מפנקת, צילום:ליבי ברגמן
ארוחת בוקר מפנקת, צילום:ליבי ברגמן

ארוחת הבוקר כללה בקבוק לימונדה, בקבוק חלב, שוקו בשקית, חביתות מכמה סוגים, גבינות, סלט ירקות, לחמניות, מעדני חלב והפתעות לילדים שזכו לתשואות של ממש. אני חייבת ציין שארוחת הבוקר היתה כל כך גדולה, כך שהספיקה לנו גם לארוחת הערב ומה שהיה חסר השלמנו בסופר הנמצא במרחק נסיעה של 3 דקות.

עוד במתחם תוכלו למצוא חדר אוכל משפחתי הכולל (מקרר גדול, מדיח, שולחנות ישיבה, תנור גז ועמדת מנגל נוספת), שולחן פינג פונג, פינת משחקים לילדים, ספרייה קטנה וכמה זוגות אופניים ובימבות לקטנטנים שבינינו. אהה ואיך שכחתי - יש גם בריכה!

אופניים לאורחים הקטנים יותר, צילום: ליבי ברגמן
אופניים לאורחים הקטנים יותר, צילום: ליבי ברגמן

אמנם המקום מוגדר כמתחם צימרים אבל הבריכה נראית ומרגישה כמו בריכה של מלון בוטיק. במתחם הבריכה תמצאו מיטות שיזוף, מגבות וחדר הלבשה / שירותים וגם כמה משחקי מים. אל תתאמצו לנפח את גלגל הים בחדר, תוכלו להיעזר במכונת הניפוח שיש ליד הבריכה.

בריכת בוטיק מפנקת במתחם, צילום: ליבי ברגמן
בריכת בוטיק מפנקת במתחם, צילום: ליבי ברגמן

שהינו בצימר ארבעה ימים ושלושה לילות והיינו מוכנים להישאר שם עוד כמה ימים, הנוף של הכנרת, הבריכה הנעימה, הצימר המפנק - בהחלט גרמו לנו לרצות לחזור שוב אל המקום.

רוצים לדעת עוד על חופשה ברמת הגולן? כנסו לאתר https://www.ramotnof.co.il

שלכם,

ליבי ברגמן

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן