צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב

בכל שנה אני והמשפחה של בעלי יוצאים לחופשה משפחתית. אנחנו משפחה גדולה, כ-20 אנשים בגילאים שונים ותמיד קשה למצוא משהו שיתאים לכולם אבל בסוף תמיד אנחנו מוצאים מקום בצפון או בדרום. לאחר ריחוק משפחתי שארך יותר מדי זמן החלטנו השנה לנפוש פעמיים, הרי ברור שכל המרבה הרי זה משובח.

נתקלתי במודעה בפייסבוק שאומרת שיש מקום במתחם שנקרא צימרים בצל האלון בחג הפסח. כן! צימרים שפנויים בחול המועד פסח! הודעה קצרה בווטסאפ המשפחתי והחלטנו שהולכים על זה. דיברתי עם ויקי המארחת המקסימה וסגרנו את הנופש. ככל שהתקרב התאריך המיוחל ונעלמו החששות מסגר נוסף רמת ההתרגשות עלתה ועלתה.

צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב. שביל כניסה. צילום: ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון. צילום: ליבי ברגמן

לפי האתר מתחם הצימרים בצל האלון שנמצא בפקיעין החדשה (רבע שעה נסיעה ממעלות תרשיחא) מציע לאורחיו ארבע בקתות מעוצבות, מרווחות ונקיות. התמונות סיפרו על מתחם מפנק שכולל מטבח משותף, בריכה, ג'קוזי חיצוני מחומם, סאונה, שולחן סנוקר, ערסלים, נדנדות, מנגל ובעיקר המון שקט ונופים ירוקים. אבל האמת היא שהוא מציע הרבה יותר!

הגענו אל הצימרים והילדים מיד התחילו לרוץ ולהשתולל בין החדרים והגינה. לאט לאט פרקנו את הציוד וגילינו עד כמה התמונות לא תואמות את המציאות כי המקום הרבה יותר יפה והרבה יותר מאובזר ממה שחשבנו וציפינו.

בכל בקתה מצאנו פינת אוכל מרווחת עם בקבוק יין קטן ושוקולדים טעימים, ג'קוזי, פינת קפה (עם מכונת קפה וקומקום חשמלי), מיקרוגל, מקרר קטן, טלויזיה וחדר שינה נפרד לילדים עם מיטת קומותיים או מיטה זוגית. הבונוס הגדול היה טלויזיה גם בחדר השינה של הילדים, ככה שאין מריבות של מי רואה מה ומתי - הילדים התלהבו ואנחנו עוד יותר. בקיצור, שקט ושלווה.

צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב. הבריכה במתחם. צילום ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון - הבריכה במתחם. צילום ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב. ערסל ונדנדה למנוחה מושלמת. צילום ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון - ערסל ונדנדה למנוחה מושלמת. צילום ליבי ברגמן

המקום לא מציע ארוחות בוקר אבל אל תדאגו, לא נשארים רעבים פה. את ארוחת הבוקר אנחנו הזמנו ממירי המקסימה שפינקה אותנו במגוון חביתות, סלטים, גבינות, ריבות מעשה ידיה ומיצים. באמת שהתפוצצנו ונשאר לנו מספיק אוכל גם לארוחת הערב, ככה שלא היתה לנו סיבה לצאת מהמקום למסעדות שבסביבה.

צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב. ארוחת בוקר בהזמנה מראש. צילום ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון - ארוחת בוקר בהזמנה מראש. צילום ליבי ברגמן

מי שלא רוצה להזמין ארוחת בוקר, יכול לבשל בחלל משותף המכיל מטבח מאובזר עם מיקרוגל, תמי 4, כיריים חשמליות, מקרר, מקפיא, מיחם, פלטה לשבת, טלויזיה, פינת ישיבה משפחתית ואפילו יש כיסא אוכל לתינוקות. ככה שאפשר להביא מהבית אוכל ולבשל במקום, בדיוק כמו שאנחנו עשינו.
נכון, כשאתם בחופשה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לבשל ולשטוף כלים, אבל עשינו את זה יחד, כל המשפחה והיה ממש כיף. אפילו הילדים השתתפו בהכנת האוכל ונהנו מאוד. הבן הקטן שלי אפילו שאל אם נשאר כאן לנצח? והאמת היא שלא היינו מתנגדים לעוד כמה ימים במתחם הצימרים בצל האלון.
ויקי המארחת, גרה בבית הסמוך ככה שאם רצינו משהו נוסף, פשוט דפקנו על הדלת ונעננו בחיוך גדול ולב רחב. בכל יום ויקי קפצה לבקר ולוודא שהכל בסדר, נתנה לנו טיפים לטיולים בסביבה והמליצה על מסעדות באיזור. היא אפילו הביאה לנו מגבות נוספות מבלי שביקשנו וכל אורח בכל בית מלון יודע כמה מגבות הן דבר חשוב.
את החופשה המשפחתית בחרנו בעיקר לבלות בחצר הירוקה בין הערסלים ועצי האלון. אבל שילבנו גם טיול קצר בטבע - עשרים דקות נסיעה והגענו אל שביל נורמן, לא רחוק מכפר ורדים. טיילנו כל המשפחה, הכי צעיר בן 4 והכי מבוגר בן 74, ההליכה היתה קלה ואת רובה הלכנו תחת החורש טבעי שהעניק לנו צל קריר. בדרך ראינו עם המון פרחים צבעוניים מסוגים שונים והרבה ירוק בעיניים. המסלול ארך כשעה ובסופו עשינו פיקניק קצר. חזרנו לצימרים שמחים ומאושרים.
צימרים בצל האלון - המקום שלא תרצו לעזוב. תצפית משביל נורמן. צילום ליבי ברגמן
צימרים בצל האלון - תצפית משביל נורמן. צילום ליבי ברגמן

אלה מאיתנו שחיפשו פעילות נוספת נסעו אל מתחם הבילויים אגם מונפורט המציע למבקרים קרטינג, החלקה על הקרח, מתחם טרמפוליניות, שייט באגם ומגוון מסעדות. מכיוון שאנחנו עדיין בתקופת קורונה, מומלץ להתקשר ולוודא מראש שהמקום פתוח ואם כן, תזמינו מקום מראש.

אנחנו כבר הזמנו חופשה נוספת לקיץ, הפעם עם חברים. כדאי גם לכם.