פרמיום ממתקים ייבוא ומכירה של ממתקים ומתוקים מיוחדים מהארץ ומהעולם

כשגדלתי היה לנו ארון ממתקים בו היו כל החטיפים, הסוכריות והמסטיקים והעוגיות. תמיד כשמישהו היה חוזר מחו"ל, בעיקר מארצות הברית- הארון היה מתמלא בממתקים מיוחדים שאי אפשר להשיג בארץ והינו נהנים מהם ומשתדלים לא לחסל אותם ביום.

היום ניתן להשיג כמעט את כל הממתקים והחטיפים המגניבים שאפשר גם בארץ אבל לא בכל מקום ולכן חשוב להכיר את המקומות מהם ניתן להזמין כמו Sweetweet וכמובן- ממתקים פרימיום. התמזל מזלנו ואנחנו גרים ביבנה, קרוב מאוד לחנות המפעל של ממתקי פרימיום וכמובן שאנחנו לקוחות קבועים.

לפני שנצלול לתוך עולם הממתקים המופלא והמלא בכל טוב שהם מציעים אני חייבת לעצור ולתת להם את כל הקרדיט שמגיע להם על היחס והשירות שלהם. הם מסבירי פנים מהרגע שנכנסים לחנות, סבלניים, יודעים להפנות אתכם בדיוק לממתק הנכון ובסוף כל קנייה מפנקים בעוד ממתק או שניים בשביל הכיף.

מבחר הממתקים בחנות הוא גדול במיוחד ושווה להגיע אליה ולא להסתפק במה שיש באתר שלא תמיד מראה את כל מה שיש, ואין כמו מראה עיניים... יש ממתקים בתפזורת, חבילות חיסכון גדולות למסיבות ואירועים, ממתקים מעוצבים לימי הולדת, בריתות וחתונות, מבחר מטורף של גומי בשלל טעמים וגם עוגיות מיוחדות מכל מיני מקומות בעולם. בנוסף יש גם שתייה ממותקת מיוחדת סוכריות על מקל ועוד הפתעות.

הפעם הגענו לשם כי חיפשנו שוקולד לבן לאפות איתו עוגיות ומצאנו עיגולי שוקולד לבן ממולאים בקרם שוקולד לבן מושלמים לעוגיות שרצינו. אבל אם כבר אנחנו שם.... עשינו סיבוב במחלקת הגומי וטעמנו מכל מיני ממתקים בצורות ובצבעים מגניבים. מעבר לתפזורת במשקל התלבטנו רבות בין כל ממתקי הגומי של HARIBO  שאנחנו מכורות אליהם (איך לא?) ובסוף כמובן שבחרנו את אלה שאנחנו לא מוצאות בקלות במקומות אחרים.

אחרי שהראתי לאחינועם בהתלהבות ממתקים שהיו מגניבים בילדות שלי כמו שפופרת של מסטיק וחטיפי רייס קריספיז (שאני מכינה להם בבית אבל זה לא אותו הדבר) מצאנו את העוגיות של סדרת 'חברים' שהילדה מחפשת בכל מקום אבל עולות יקר, וכאן הן עולות 15 ₪ בלבד לחבילה.

הסדרה הזו היא דוגמא מעולה לכך שחוץ מהטיק טוק הדור הזה לא ממש המציא שומדבר אלא רק מחזיר לאופנה את שנות הילדות של ההורים שלו כולל סדרות טלוויזיה מצליחות וממתקים של "פעם" רק אין ספק שהם יודעים איך למתג ולעשות מזה כסף.

 

עוגיות ממותגות של חברים ב 15 ש"ח בלבד לחבילה.
עוגיות ממותגות של חברים ב 15 ש"ח בלבד לחבילה.

חנות המפעל יושבת ברחוב הירמוך 1 ביבנה ויש אחת גם ברחוב העמל 37 בפתח תקווה, אל תוותרו על ביקור עם או בלי הילדים!

חטיף רייס קריספיס שאני גם מכינה בבית. מתוך אתר החברה
חטיף רייס קריספיס שאני גם מכינה בבית. מתוך אתר החברה
מסטיק בשפופרת כמו בילדות. מתוך אתר החברה
מסטיק בשפופרת כמו בילדות. מתוך אתר החברה
הגומי שאני הכי אוהבת בעולם וכמעט ולא מוכרים בשומקום. מתוך אתר החברה
הגומי שאני הכי אוהבת בעולם וכמעט ולא מוכרים בשומקום. מתוך אתר החברה

חן,

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן