השיער לא מסתדר בבוקר? חפפת וכעבור כמה שעות הרגשת שהשיער שוב שומני ודביק? הקרקפת לא מפסיקה לגרד? יכול להיות שמוצרי הטיפוח שלך לא מתאימים לך ואף גורמים כשלך להיראות חסר ברק ונפח. יש כמה סיבות לשיער שומני ביניהן גנטיקה, שומניים הורמונליים, מצב נפשי ירוד, תזונה ואף מזג האוויר. מעבר לנראות שאינה אסתטית יכולה השומניות העודפת ליצור גירויים ואף פצעים לקרקפת.

bad hair day, צילום Sherise Van Dyk מאתר UNSPLASH
bad hair day, צילום Sherise Van Dyk מאתר UNSPLASH

חברת פיליפ מרטינ'ס לטיפוח שיער הוקמה באיטליה בשנת 1984 על ידי מאורי טרימיגליוזי, אשר עבד במשך שנים ארוכות בתחום הקוסמטיקה האורגנית. לאחר שנים של עבודה בתחום הקוסמטיקה והטיפוח הוא הקים את החברה אשר שמה שילב בין שמות ילדיו שהיוו עבורו סמל לטוהר אשר ביקש להטמיע במוצרי החברה. מאז ועד היום, כל מוצר מבית פיליפ מרטינ'ס טומן בתוכו הבטחה לטיפוח טהור, מזין ובריא.

מוצרי השיער והטיפוח מכילים מרכיבים בוטניים איכותיים ממקורות טבעיים ואורגניים, משולבים בחומרים כימיים פעילים שאינם רעילים והפעם אנחנו רוצים להציג בפניכן את ה"אלו פיור ג'ל" - ג'ל אלוורה טהור המאזן קרקפת שומנית, מונע גירויים ומספק תחושת רעננות ולחות באופן מיידי והופך את השיער לשיער בריא בעל נראות נפלאה לאורך כל שעות היום.
אלו פרו ג'ל מבית פיליפ מרטינ'ס, צילום יח"צ
אלו פיור ג'ל מבית פיליפ מרטינ'ס, צילום יח"צ חו"ל פיליפ מרטינ'ס

 

הג'ל מבית פיליפ מרטינ'ס פועל באופן ממוקד ויעיל בכדי להקל באופן מיידי ואפקטיבי. הג'ל לשיער אינו מכיל כימיקלים, צבע או ריח והוא מטהר ומטפל ביעילות בקרקפת ומותיר את השיער נעים, קל לסירוק ורענן במיוחד.

אופן השימוש קל למדי, כל מה שצריך לעשות הוא למזוג את הג'ל לקערה ולאחר חפיפה להבריש אותו על הקרקפת.לאחר מכן יש לכסות את השיער בכובע רחצה ולהמתין כ- 15 דקות. לאחר מכן, יש לשטוף את החומר במים חמימים.

הג'ל המיוחד אינו מכיל פראבנים ו-SLS, אינו נוסה על בעלי חיים וברשיון משרד הבריאות.

המחיר: 140 שקלים ל-100 מ"ל.

להשיג בחנות האון ליין דיל קוסמטיקס  www.dealcosmetics.co.il

יש לנו עוד המלצות עבורכן....

5 הרגלי טיפוח לפנים שהגיע הזמן שתיפטרי מהם

מוצרי טיפוח עם בוץ מים המלח במחיר משתלם במיוחד

השלימי את שגרת טיפוח הפנים שלך עם סדרת מוצרי הטיפוח Revitalift Filler מבית לוראל

 

רוצות לדעת יותר על יחסי ציבור? שלחו לנו מייל לכאן 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן