מוצרי טיפוח עם בוץ מים המלח במחיר משתלם במיוחד

כאחת שמאוד אוהבת טיפוח של עור הפנים בעיקר אני תמיד מחפשת מוצרים שמבוססים על הבוץ של ים המלח או מכילים אותו בכמויות גדולות.

מדהים אותי בכל פעם מחדש שיש לנו את אחד הפלאים הגדולים ביותר בעולם כולו ואנחנו לא מעריכים אותו מספיק כשבארצות מעבר לים נשים מוכנות לשלם הרבה מאוד כסף על מוצרים עם בוץ אמיתי מים המלח.

אבל אם כבר הזכרנו את העניין הכספי... אני גם מוכנה לשלם הרבה על מוצר איכותי ששווה את ההוצאה הכספית, אבל ברגע שהכרתי את המוצרים של חברת BingoSpa הפולנית שמוכרת מוצרי טיפוח מבוססים על הבוץ והחמר של ים המלח במחירים מצחיקים (אבל ממש) עברתי לרכוש דרכם.

החברה, שאותה כמובן הכרתי בהזמנה החודשית שלי דרך האתר הפולני, היא חברה המציעה יותר מחמש מאות מוצרי טיפוח לעור הגוף ולעור הפנים כולם מבוססים על בוץ מים המלח ועל סוגים שונים של חמר שלכל אחד מהם יתרונות שונים והשפעות שונות. מדובר בחברת בוטיק ששולחת מוצרים אריזות גדולות במחירים קטנים שמחזיקים לאורך זמן ועושים עבודה נפלאה.

ים המלח המופלא. תמונה מתוך PEXELS
ים המלח המופלא. תמונה מתוך PEXELS

שני המוצרים שניסיתי בהזמנה האחרונה וכבר הכנסתי להזמנה הבאה הם פילינג לגוף שהוא בעצם תמיסת מלח במי מלח עם מינראליים ותוספת של שמן עץ ארז והמוצר השני- מסיכת בוץ לפנים בתוספת חמר לבן ואבץ.

פילינג מושלם לגוף- Bath brine with Dead Sea minerals and cedar oil

נתחיל בעובדה שגודל המוצר הוא 550 גרם!!!! זה חצי קילו של מוצר מושלם שמהווה פילינג נהדר לגוף ונותן הרגשה של ספא ביתי. הוא מעולה לשימוש שבועי להקלה על גרד, טיפול בסימני יובש על הגוף (כתוב גם סימני מתיחה אבל בנושא זה איבדתי אמון ותקווה בכל המוצרים הקיימים בשוק) וכמובן ניקוי העור מתאים מתים וחידוש התאים. והמחיר? 6.33 ₪ בלבד!!!!

פחות מ-7 ש"ח לחצי קילו!!! תמונה מתוך האתר הפולני
פחות מ-7 ש"ח לחצי קילו!!! תמונה מתוך האתר הפולני

מסיכת בוץ לפנים- Face mask with Dead Sea mud and white clay

המסכה מגיעה בבקבוק לחיץ נוח לשימוש והיא נוחה ונעימה למריחה. היא מכילה בוץ מים המלח, חמר לבן ואבץ. החמר הלבן הוא בעל מרקם רך וקטיפתי והוא מתאים לכל סוגי העור. הוא עובד בעדינות על העור ומסיר לכלוך וסופג את עודפי השומן אשר גורמים לסתימה של הנקבוביות. התפקיד שלו הוא להסיר בצורה קלה את תאי העור המתים מבלי לגרות את עור הפנים. תוסיפו לכל הטוב הזה את האבץ שתפקידו למנוע התייבשות של העור ולהגן עליו מפגעי מזג האוויר. חייבת להודות שברגעים הראשונים המסכה קצת מעקצצת אבל לאחר דקה שתיים התחושה נעימה במיוחד והמסכה מתייבשת במהירות אבל לא מייבשת את העור וקלה לשטיפה מהפנים. אני נשארת איתה כרבע שעה והיא עושה תחושה נהדרת וגם כמובן משאירה לי פנים נעימות וחלקות. המחיר הוא 8.23 ₪ בלבד ל-150 גרם.

שווה את ההשקעה. תמונה מתוך האתר הפולני
שווה את ההשקעה. תמונה מתוך האתר הפולני

עם מחירים כאלה למוצרים שעושים את העבודה ומחזיקים בכמות לזמן ממושך אתם בהחלט יכולים להבין למה למרות שאני גרה בישראל אני רוכשת מוצרים של ים המלח מפולין...

אם אתם רוצים/רוצות עוד המלצות על מוצרים מהאתר הפולני ובכלל מוזמנים לכתוב לי 😊

חן, צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן