5 הרגלי טיפוח לפנים שהגיע הזמן שתיפטרי מהם

לכל אחת מאיתנו יש הרגלי טיפוח קבועים שאיתה שנים והיא לא מוכנה לוותר עליהם או לא פתוחה לרכות הרגלים חדשים. אז נכון, ישנן פעולות כמו שטיפת פנים ומריחת קרם פנים וכדומה שהן פעולות חשובות שיש להתמיד בהן אבל נשאלת השאלה – באילו מוצרים להשתמש? אולי כדאי בכל זאת מדי פעם לבדוק מה חדש בשוק ולהתעדכן במוצרים חדשים ולהכניס אותם אל תוך שגרת הטיפוח הקבועה שלנו?

עור הפנים והשיער שלנו משתנים עם הגיל וזה מצריך מאיתנו לשנות הרגלים וגם להחליף מוצרים. לכן במקום להתקבע כדאי מדי פעם לרענן. אז מאילו הרגלים כדאי לנו להיפטר? אלונה שכטר בעלת מותג הטיפוח מבוסס צמחי מרפא ומינרלים מים המלח ואולגה פילוננקו מדריכה בכירה בחברת הקוסמטיקה הישראלית- בינלאומית מעבדות GIGI עונות לנו על השאלה החשובה הזו.

מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI, 280 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. צילום: סשה דובינסקי
מסכת פנים מתחממת מבית מעבדות GIGI, 280 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. צילום: סשה דובינסקי
מוצרי הטיפוח של אלונה שכטר, צילום: רוני תורג'מן לוי
מוצרי הטיפוח של אלונה שכטר, צילום: רוני תורג'מן לוי

5 הרגלי טיפוח קבועים שהגיע הזמן להיפטר מהם:

  1. לא לשטוף את הפנים עם מים קרים - אמנם מים קרים מסייעים בכיווץ נקבוביות העור אבל הם לא מתאימים לכל סוג עור. אם את בעלת עור רגיש למשל שטיפת הפנים במים קרים עלולה להזיק לך ולגרום לרגישות יתר ואדמומיות.
  2. להשתמש במוצרים לסוג עור קבוע - אם כבר הזכרנו סוג עור זה הזמן לעדכן אתכן שאין לנו סוג עור קבוע ולכן מוצר שהתאים בעבר לאו דווקא יתאים היום. עור הפנים שלנו עובר שינויים רבים עם מזג האוויר, המזון שאנו צורכות ושינויים הורמונליים וכמובן- בהתאם לגיל. לכן חשוב לבדוק את המוצר ואת ההתאמה שלו לעור הפנים בזמן השימוש הספציפי ולא לרכוש מוצר אוטומטית לפי סוג העור.
  3. לא להשתמש במוצרים על בסיס אלכוהול - אלכוהול יכול לגרום לכוויות ואפילו צלקות ואף למצב של יובש קיצורי. קיימים לא מעט מוצרי ניקוי וחיטוי שאינם מכילים אלכוהול ומומלץ לבחור בהם.
  4. לשנות את מינון קרם הלחות - לא משנה אם מדובר בעונת הקיץ החמה והיבשה או בעונת החורף הקרה והמייבשת- עור הפנים שלך זקוק לאותה כמות של קרם לחות לכן מרחי בנדיבות גם בקיץ וגם בחורף את אותה כמות ואל תורידי בכמות בגלל שנדמה לך שבחורף הוא יבש יותר וצורך יותר קרם.
  5. לייבש פצעי אקנה - רבות סובלות מהופעה של פצעונים ואקנה גם לאחר גיל ההתבגרות. ייבוש בהחלט יעביר את הפצעונים מהר אך הוא יכול להשאיר חטטים במקומם וגם לפגוע בעור מסביב שאינו נגוע באקנה. החשיבות היא בחירה של סבון פנים נגד אקנה שאינו מייבש את העור.
מוצרי הטיפוח של אלונה שכטר, צילום: רוני תורג'מן לוי
מוצרי הטיפוח של אלונה שכטר, צילום: רוני תורג'מן לוי

שמירה וטיפוח של עור הפנים הוא חשוב ביותר בכל עונה ובכל תקופה, החוכמה היא לבחור ולהתאים את המוצרים ולא להתקבע על שגרת טיפוח אחת. כמו שאת לא אותה אישה בגיל 20,בגיל 30 ובגיל 40 כך גם העור שלך משתנה. ישנו מגוון רחב ומבחר רחב של מוצרי טיפוח כך שאין צורך להתפשר!

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן