השלימי את שגרת טיפוח הפנים שלך עם סדרת מוצרי הטיפוח Revitalift Filler מבית לוראל

אחרי שמצאתי את השמפו ואת המסכה המושלמים לשיער שלי הגיע הזמן להשקיע בפנים. כל כמה זמן אני מנסה ומתנסה במוצרים חדשים שיוצאים לשוק או כאלה שקיימים בשוק וטרם הכרתי וברגע שאני מוצאת את המוצר המושלם אני קונה בכמויות (דרך האתר הפולני כמובן) מתמכרת ומתמסרת. הפעם זו סדרת Revitalift Filler של לוראל.

מכיוון שאני כבר יודעת שאת מוצרי הניקוי והטיפוח לפנים יש להתאים לפי סוג העור ולפי מצב העור שמשתנים עם הזמן, חיפשתי סדרה של מוצרים משלימים מלאי לחות אבל לא שומניים עם ריח טוב אבל לא חזק מדי ואם אפשר עם קצת חומצה היאלורונית למניעת היווצרות קמטים מה טוב. מצאתי את כל זה בסדרה החדשה של לוראל ומתוכה התחדשתי בשלושה מוצרים- קרם פנים ליום, קרם פנים ללילה וג'ל לניקוי הפנים.

קרם פנים ליום מסדרת רויטליפט פילר:

הקרם מועשר בשלושה סוגים של חומצה היאלורונית:
חומצה היאלורונית מאקרו - מעניקה לחות לפני שטח העור.
חומצה היאלורונית מיקרו - מעניקה נפח מהשכבה העליונה של העור
חומצה היאלורונית מיקרו-פילר: מעניקה אפקט מילוי עוצמתי ועמוק יותר לטיפול במראה קמטים.

הוא מכיל מקדם הגנה מכיל SPF 50 שזה מעולה כי זה חוסך ממני את הצורך למרוח קרם הגנה לפני קרם הפנים, הוא בעל ריח עדין למדי ונעים מאוד למריחה. הוא נספג בקלות ולאחריו אפשר להתאפר על עור חלק ונעים.

קרם פנים עם מקדם הגנה מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה
קרם פנים עם מקדם הגנה מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה

קרם פנים ללילה מסדרת רויטליפט פילר:

מודה ומתוודה שאף פעם לא באמת הבנתי למה צריך קרם פנים ליום וקרם פנים ללילה עד שהרגשתי את ההבדל בין שני הקרמים האלה. בקרם ללילה יש ריכוז גבוה יותר של חומצה היאלורונית וכך הוא מאפשר לשמר את הלחות בפנים לאורך זמן. הוא טיפה כבד יותר ולוקח לו יותר זמן להיספג אז אני פשוט מורחת כמות קטנה על הפנים ועל הצוואר ומעסה בעדינות עד ספיגה מלאה.

אין ספק שהפנים שלי צריכות יותר לחות לפני השינה ולאורך הלילה מאשר ביום לפני שמתאפרת ויוצאת החוצה ולכן השילוב בין שני הקרמים עושה את העבודה- העור שלי חיוני ורענן יותר.

קרם פנים ללילה מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה
קרם פנים ללילה מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה

ג'ל לניקוי הפנים מסדרת רויטליפט פילר:

אחרי שהבנתי שאין לי מה להמשיך לנקות את הפנים עם סבון הפנים של הקטנה שלי כי אמנם יש לי פצעונים אבל לא בגלל שאני ילדה מתבגרת, החלפתי אותו בג'ל ניקוי לפנים של לוראל. הוא מקציף בקלות וממש מרגישים איך הוא חודר לנקבוביות ומנקה את העור. אני מנקה איתו פעם ביום לאחר הסרת האיפור ולפני מריחת קרם פנים ללילה בעזרת מברשת מיוחדת שעוזרת לי לנקות את כל הפינות הבעייתיות בעור. לאחר השימוש בו יש תחושה נקייה ונעימה והסיום של העיסוי עם קרם הפנים ללילה סוגר לי את הפינה.

ג'ל לניקוי הפנים מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה
ג'ל לניקוי הפנים מהסדרה Revitalift Filler של לוראל. תמונה מאתר החברה

יש עוד מוצרים בסדרה כמו מי פנים וסרום ואפשר למצוא אותם גם ברשתות הפארם השונות בארץ.

תנסו ולא תתחרטו!

שלכן,

חן, צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן