כמו כל אחד מאיתנו, גם שרונה רפפורט התייחסה אל סבון רחצה כאל מוצר צריכה בסיסי שנקנה כלאחר יד מבלי שנקדיש לו מחשבה יתר על המידה. אך לאחר שהפכה לאמא, התחזקה בשרונה ההבנה כי השימוש במוצרים טבעיים, נקיים מחומרים מזיקים ורעלים הוא הדבר הנכון לה ולמשפחתה.

כבעלת תואר במדעים B.sc מהפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, החליטה שרונה להעמיק את הידע שלה בנושא ופנתה ללימודי תזונה טבעית במרכז לרפואת הרמב"ם על מנת שתוכל לחיות בצורה טבעית יותר.

שרונה רפפורט במרכז לסבונים טבעיים, צילום סיגל לנדהיים
שרונה רפפורט במרכז לסבונים טבעיים, צילום סיגל לדנהיים

"בחרתי להתמקד דווקא בסבון טבעי", היא מסבירה, "מהסיבה הפשוטה שסבון הוא דבר יומיומי וככזה היה לי חשוב שהוא יהיה מחומרים שלא מזיקים לעור ולבריאות באופן כללי. למדתי להכין סבון טבעי ממים, צמחי מרפא, שמנים אתריים, חמאות שונות, שמן זית, שמן קיק וסודה קאוסטית".

להכין סבון טבעי – גם קל וגם מריח נהדר!

שרונה החלה להכין סבונים למשפחתה ולחברים והעבירה סדנאות להכנת סבון טבעי בסלון ביתה, אך ככל שעלתה הדרישה לעוד סדנאות ועוד הכשרות היא החליטה להפוך את התחביב לעיסוקה העיקרי.

כך, לאחר שמונה שנים של עבודה מהבית בעולם הסבונאות (כן, כך נקרא התחום), פתחה שרונה לפני כשנה וחצי את "המרכז לסבונים טבעיים" בראשון לציון, מרכז בו היא מעבירה סדנאות והכשרות לקבוצות, לזוגות וליחידים.

סבון טבעי במגוון מרקמים וניחוחות, צילוםו מתן ברנס
סבון טבעי במגוון מרקמים וניחוחות, צילום מתן ברנס

"להכין סבון טבעי זה ממש קל. לא צריך ידע מוקדם ולא צריך אביזרים מסובכים", מספרת שרונה בהתלהבות, "כל מה שצריך הוא רצון טוב וקצת סבלנות עד שהסבון עצמו מתקשה ומוכן לשימוש. כל אחד ואחת יכולים ללמוד איך להכין סבון טבעי בצורה עצמאית ולהפוך את הכנת הסבונים לחלק טבעי מהשגרה השבועית ממש כמו בישול או קניות בסופר".

להכין סבון בבית – עשו זאת בעצמכם

במרכז לסבונים טבעיים מעבירה שרונה את הידע שלה במגוון סדנאות, הכשרות וקורסים:

  1. סדנה להכנת סבון טבעי – מפגש הנמשך 3 שעות. במהלך המפגש תכינו יחידת סבון טבעי מעוצב גדול (בלוק) בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. את הבלוק תוכלו לחלק ל- 4 יחידות קטנות של סבון במשקל 100 גרם.
  2. סדנה להכנת נרות טבעיים – מפגש הנמשך 3 שעות. במהלך המפגש תכינו נרות משעווה סויה טבעית. זוהי שעווה ידידותית לסביבה, שלא נוסתה על בעלי חיים ואינה מכילה פרבאנים. לנרות אלה זמן בעירה ארוך יותר והריח כמובן נפלא ומשכר.
  3. קורס הכנת מוצרי טיפוח טבעיים – קורס הנמשך 8 מפגשים (3 שעות כל מפגש). במהלך המפגשים תכירו את עולם הסבונאות והטיפוח הטבעי ותלמדו לרקוח 17 מוצרי טיפוח טבעיים מותאמים אישית לצרכים שלכם.

 

בסופו של כל מפגש, מלבד התוצרים הסופיים כמובן, תחזרו הביתה עם חוברת הדרכה ייחודית המכילה מתכונים וטיפים להכנת סבון טבעי גם בבית. נתקלתם בבעיה או שאלה? אל דאגה! שרונה תמשיך ללוות אתכם גם בקבוצת הפייסבוק של הכנת סבונים טבעיים.

נרות בצורת קינוח בסדנת וולנטיינס רונטית צילום שרונה רפפורט
נרות בצורת קינוח בסדנת וולנטיינס רמונטית צילום שרונה רפפורט

ומה לגבי הוולנטיינס? גם לערב הרומנטי הזה מציעה שרונה חוויה ריחנית ויצירתית מיוחדת במינה. מפגש זוגי בן 3 שעות בו תכינו נרות בצורת קינוח טעים במיוחד.

רוצים לדעת יותר על ההכשרות והסדנאות של שרונה רפפורט במרכז לסבונים טבעיים?

חייגו אל 050-243-3396 או כנסו לאתר https://www.sabonsharona.co.il

רגע, אל תלכו!

יש לנו המלצות נוספות עבורכן

חופשה עם הילדים בחיפה - לישון במלון דן פנורמה וליהנות מאטרקציות בסביבה

מוזיאון הים ומלואו - להכיר את אוצרות הים בקיבוץ פלמחים

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן