מחפשות בגד ים לקיץ הקרוב? מותג ALLE הוא מותג בגדי ים שאתן חייבות להכיר

אמנם רק אמצע חודש אפריל ועדיין לא עברנו את פסח אבל כל החנויות מלאות בבגדי ים מכל הצבעים הסוגים והגדלים וחלק מהמותגים אפילו פתחו פופ- אפים מיוחדים לרגל פתיחת עונת הרחצה (בקרוב!) קחו אותי חזרה לשנות העשרים (מינוס ילדים, צלוליטים, וכמה שנים טובות...) החיפוש אחר בגד ים היה אחד האהובים עליי. היתי נהנית להסתכל ולמדוד ולבחור את בגד הים, ברוב המקרים ביקיני המושלם לעונה בידיעה שבעונה הבאה אתחדש באחד אחר. עברו שנים, נולדו ילדים, ביקיני כבר לא אופציה מבחינתי (בחירה אישית שלי) והחיפוש אחר בגד ים שהוא גם מחמיא גם מחזיק גם אופנתי וגם במחיר משתלם הוא לא כזה פשוט. לא פשוט אבל אפשרי.

מכיוון שעונת הרחצה עוד לא נפתחה רשמית אני לא בלחץ אבל אני כן מסתכלת פה ושם ומחפשת את בגד הים המתאים ביותר, ואם אפשר, יותר מבגד ים אחד. אני לא מאלה שחייבות לרכוש את בגד הים הכי מיוחד שיש אבל אני גם לא אוהבת ללבוש בגד ים שכל אישה שניה בחוף לובשת אותו.

סך הכל הדרישות שלי לבגד ים לקיץ הקרוב (או בכלל) הן די פשוטות:

✔️ בגד ים שלם (אפשרי פתח בצדדים ובבטן או שסע נמוך בגב)

✔️גזרה נמוכה שתסתיר את רוב הירכיים והתחת

✔️צבעוני או בצבע אחד אחיד ומיוחד

✔️מחשוף

✔️שיחזיק ולא אצטרך לסדר אותו כל הזמן.

זה נראה אולי הרבה דרישות אבל האמת היא שהן די בנאליות, ועדיין טרם מצאתי. ואז, בסיבוב שופינג בתל אביב עם אחותי נתקלתי בחנות של המותג ALLE שטרם הכרתי קודם. חנות שכל כולה בגדי ים צבעוניים שמושכים את העין כמו סוכריות, ביקיני ושלמים במבחר גדול של גזרות ודגמים שמתאימים לרוב הנשים (אין הרבה מידות גדולות ) עד שלא נתקלתי בחנות (ברחוב קינג ג'ורג' 17) אני מודה שבכלל לא הכרתי את המותג אבל מהרגע שנכנסתי לחנות הרגשתי ממש כמו נערה שוב רק בידיעה שכן אמצא בגד ים במידה שלי שיחמיא לי.

מבחר בגדי ים שלמים. צילום צוות TRYILE
מבחר בגדי ים שלמים. צילום צוות TRYILE

אז למה נדלקתי על המותג הזה דווקא?

  • קודם כל המבחר. החנות מלאה בבגדי ים במגוון צבעים ודגמים, גדלים שונים, בגדי ים בצבע אחיד וכאלה מקושקשים וצבעוניים, ביקיני בגזרות שונות
  • החנות מסודרת בצורה נוחה ונעימה והצוות מקצועי ואדיב כך שחוויית הקניה היא נעימה ונחמדה, וזה חשוב כי רכישת בגד ים היא לא תמיד חוויה נעימה וכייפית עבור כל אחת (כמוני למשל)
  • אפשר לעשות מיקס אנד מאצ' בכל אחד מהדגמים וליצור לעצמך בגד ים- במחיר נפרד לחלק תחתון ולחלק עליון והמוכרת גם שם בכדי לעזור לך להתאים את הגזרה ואת הצבע.
מיקס אנד מאצ' בחלקים. צילום: צוות TRYILE
מיקס אנד מאצ' בחלקים. צילום: צוות TRYILE

לאחר שחזרתי הביתה שוטטתי קצת ברשת וגיליתי שאמנם זו החנות היחידה של המותג אבל יש להם אתר מאוד נחמד עם כל בגדי הים ואפשרות רכישה אונליין. אני מאלה שחייבות למדוד אבל אם אתן אוהבות לרכוש בגד ים דרך הרשת יש טבלת מידות וגדלים שמסייעת לבחור את הגודל המתאים, ואם אתן כמוני אוהבות למדוד- גשו בהקדם לחנות בתל אביב, כי אני בספק אם יישארו שם בגדי ים בקרוב....

שלכן,

חן צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן