רוצים לשמור על רצפה נקייה במהלך החג ולאחריו? ד.ר קרמיקה משתפים בטיפים לשמירה על רצפת הקרמיקה שלכם נקייה מכתמים

החגים מעבר לפינה מה שאומר הרבה מאוד בישולים, משפחה וחברים, וגם לכלוך וניקיונות. אין צורך לעבור אחר הילדים או אחר האורחים עם סמרטוט ומגבונים לחים אבל בהחלט צריך להשתמש בשיטות הניקוי המתאימות ובחומרי הניקוי הנכונים על מנת לשמור על נראות הקרמיקה ולא לפגוע בה.

ניקיון שגרתי של אריחי הקרמיקה שלכם הוא השלב הראשון:

אריחי גרניט פורצלן יכולים להיות תוספת עיצובית אסתטית שיכולה במהרה להפוך לפגם אסתטי עם כל כתם ולכלוך. בכדי להגן עליהם חשוב לשמור על שגרת ניקיון קבועה של שלושה שלבים:

  1. לטאטא או לשאוב את הרצפה מאבק
  2. לשטוף את הרצפה שטיפה יסודית עם מים בלבד שמספיקים בכדי לשמור על האריחים. במידה ותרצו להוסיף סבון יש לבחור בסבון עדין כגון סבון כלים שהינו סבון מעולה לשטיפת רצפת קרמיקה. אל תשכחו לנקות בחריצי הרובה, היכן שרוב הלכלוך מצטבר ונדבק.
  3. לייבש את הרצפה בעזרת סמרטוט שכן אם תאפשרו לרצפה להתייבש עצמאית אבק ולכלוך עלולים להידבק אליה מחדש.
  4. אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה
    אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה

ילדים ואורחים שווה כתמים ולא מעט מהם:

סביר להניח שלפחות כוס יין אחת תישפך על הרצפה במהלך החג ועוד כמה דברים יימרחו עליה. אמנם לא תוכלו למנוע זאת אבל החוכמה היא לטפל בכך כמה שיותר מהר. אריחי גרניט פורצלן הם בעלי רמת ספיגות נמוכה ביותר ולכן סביר להניח שלא יישאר עליהם כתם אם תנקו אותם בזמן. לעומתם, אריחי אבן שיש או פרקט הם בעלי רמת ספיגות גבוהה ולכן חשוב לנקות במיידי ולא לתת לנוזל להיספג בהם.

אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה
אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה
אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה
אריחי גרניט פורצלן של ד.ר קרמיקה

כל הסרה של כתם וניקיון של האריחים יש לבצע תחילה עם מים בלבד ורק לאחר מכן להשתמש בחומרי ניקוי. אריחי הקרמיקה רגישים לכמות גדולה מדי של חומרי ניקוי ולכן השתמשו בכמות מעטה של חומר ניקוי ייעודי ורק במידת הצורך הוסיפו עוד כמות או חומר ניקוי נוסף.

חשוב לזכור לנקות גם את חריצי הרובה שכן נדבקים אליה שאריות מזון ושתייה שגורמים לה לשנות את צבעה. לצורך כך השתמשו במטאטא גס עם סבון ושפשפו היטב את החריצים.

טיפ קטן ומנצח:

אחת השיטות המועילות ביותר לניקוי והסרה של כתמים מרצפת קרמיקה היא שטיפה של הרצפה עם תערובת של מים וחומץ. ערבבו חצי כוס חומץ עם ארבעה ליטרים של מים והשתמשו בתערובת לשטיפה של הרצפה והסרה של הכתמים. לאחר מכן ייבשו את הרצפה עם סחבה ושטפו אותה שוב עם מים בלבד.

רצפה נקייה מהווה סביבה אסתטית בטוחה ובריאותית, כך שחשוב לשמור על רצפת הקרמיקה שלכם ביום יום אך בתקופת החגים במיוחד.

שלכם,

חן קרופניק

צוות Try & Smile = Tryile

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן