סדנת הסבונים של קרן רוטר - פעילות מהנה בכל גיל

אין ספק שבתקופה האחרונה נהיינו קצת יותר יצירתיים. ככה זה כשהמצב מחייב אותנו להיות בבית עם הילדים וגם למצוא להם תעסוקה. פתאום כל ההורים הפכו למורים לאמנות/גננות/מפעילים למיניהם. לא שאנחנו לא שמחות שלפחות חלק מהילדים חזרו לבית הספר ולגנים, אבל אנחנו די אוהבות יצירה ונהנינו מהזמן הזה ביחד איתם וגם לבד. וגם אהבנו לראות עוד ועוד נשים יצירתיות הופכות את התחביב שלהם למקצוע או מתחילות לייצר דברים שרצו לייצר כבר הרבה זמן ולהעביר חוגים וסדנאות של יצירה בכל מיני חומרים ומוצרים.

אחת מהן היא קרן רוטר, שמי שמכיר אותה יודע כמה היא יצירתית ואוהבת ליצור ולחדש. קרן פתחה סדנת סבונים ניידת לאחרונה, בה היא מגיעה עד אליכם הביתה ויוצרת אתכם סבונים טבעיים עבודת יד מחומרים טבעיים ואיכותיים. גם סדנא מלמדת, גם סדנא חווייתית, גם יצירה של הילדים בקבוצה של חברים או יצירה משפחתית משותפת וגם בסוף יש תוצר שאפשר להשתמש בו. לנו זה נשמע מעולה!

סדנת הסבונים של קרן רוטר - פעילות מהנה בכל גיל. סבונים ורודים. צילום קרן רוטר
צילום: קרן רוטר

קרן קראה לסדנת הסבונים שלה 'סדנא מטיילת' והיא מגיעה איתה עד אליכם הביתה לסדנא של עד שבעה משתתפים ככה היא יכולה להסביר לכולם וגם לעזור אחד אחת אם צריך. הסדנא מתאימה גם כפעילות חברתית או משפחתית וגם כפעילות ליום הולדת, מיועדת לגילאי חמש ומעלה ונמשכת כשעה וחצי. גם ילדים מתחת לגיל חמש יכולים להשתתף ביחד עם מבוגר וליהנות לא פחות מהיצירה. את הסבונים מכינים מחומרים טבעיים עם ריחות משגעים ובמבחר צבעים. בנוסף לסבונים קרן מלמדת איך להכין מוביילים לקישוט ושקיקי ריח שמכילים פתיתי סבון.

סדנת הסבונים של קרן רוטר - פעילות מהנה בכל גיל סבונים בצורות צילום קרן רוטר .65.
צילום: קרן רוטר

הסבונים שקרן מכינה ומלמדת להכין מתבססים על חומרים טבעיים הטובים לעור שלנו ובריאים עבורנו מה שהופך אותם למומלצים לשימוש יום יומי וטיפוח קבוע. הם מכילים חומרים כמו דבש, אלוורה ושיבולת שועל שידועים בתכונות הריפוי והטיפוח שלהם באופן כללי כך שדי ברור שהם יהיו מרכיבים פשוט מושלמים להכנת סבונים.

במיוחד עבורכם אנחנו מצרפות קצת מידע על שלושת הרכיבים האלה שתבינו למה חשוב ומומלץ להוסיף אותם לסבון:

  • דבש - אותו דבש שאנחנו מכירים כממרח המתוק למריחה ואפייה הוא מרכיב ידוע בתכשירים קוסמטיים למיניהם. הוא מסייע רבות בניקוי העור, טיפול בפצעי בגרות ואף מסייע בעיכוב הזדקנות העור והופעת קמטים (שכנענו את עצמנו פה!)
  • אלוורה - צמח האלוורה ידוע בתכונות המרפאות ומשככות הכאבים שלו. השימוש הקוסמטי בו נועד להקל ולרפא פגעי עור שונים ועור מגורה והוא יעיל גם במצבים של עקיצות ופציעות.
  • שיבולת שועל - שיבולת השועל שכולנו מכירים כמרכיב עיקרי להכנת דייסה או קוואקר ידועה, מסתבר, בתכונות שלה להזנת העור ולכן תוכלו למצוא אותה בלא מעט מוצרי טיפוח.

כמובן שיש עוד כמה רכיבים מעניינים בסבונים של קרן אבל בשביל זה תצטרכו להזמין סדנא! מעבר לסדנא קרן עובדת על ערכות 'עשה זאת בעצמך' שאפשר יהיה לרכוש ולהכין את הסבונים לבד בבית לפי הוראות מדויקות.

אגב, אם אתם פחות מתחברים לסבונים בהכנה עצמית ומחפשים ניחוח חדש לתחליב רחצה, למה שלא תנסו את זה בבית?

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן