'לחיים משקאות' חנות משקאות חדשה ביבנה (וגם מתכון מפנק למוחיטו בהכנה עצמית)

אני אוהבת אלכוהול. אני אוהבת לשתות כוס יין בארוחת ערב במהלך השבוע ולפתוח בקבוק יין בארוחת שבת. אני אוהבת בירה בעל האש או עם חברים במפגש. באירועים מיוחדים אני גם אזמין קוקטייל או אהנה ממשקה אלכוהולי משובח.
גם המשפחה שלי אוהבת אלכוהול והם תמיד זורמים איתי על יין ובירה דרך הקוקטיילים המשפחתיים. אחי באופן קבוע מכין לנו פינה קולדה, מוחיטו, אוזו, לימונצ'לו ולפעמים הוא גם מפנק בוויסקי משובח. אז תארו לכם כמה שמחתי שפתחו חנות אלכוהול חדשה בעיר, ממש לידי.
Melissa Walker Horn מתוך אתר Unsplash
Melissa Walker Horn מתוך אתר Unsplash
יש אלכוהול שאפשר לרכוש בקניות הרגילות בסופר או אפילו בקיוסק כמו בירות למשל ויש יינות שאפשר לקנות בכמות מיקבים ברחבי הארץ. אבל יש משקאות שצריך לקנות בחנות שנועדה לכך - חנות המתמחה באלכוהול וגם מכירה את הסחורה שהיא מוכרת.
סתם להיכנס לחנות לבדוק את המחיר ולקחת וויסקי כל אחד יכול וכל אחת יכולה, אבל אם אני רוצה שיעזרו לי לבחור או שימליצו לי ואפילו לקבל הסברים על המשקה שאני קונה- אני צריכה להיכנס לחנות שיש בה אנשים שממש מבינים באלכוהול, קוקטיילים וטעמים.
"לחיים משקאות" היא חנות חדשה בשדרות דואני ביבנה, אחד מהמרכזים המסחריים הוותיקים בעיר ביציאה לרחובות. חנות קטנה אך מלאה, יותר נכון עמוסה בכל טוב. יין ממיטב היקבים, בירות ממבחר סוגים, ואפילו חבילות הכוללות וודקה, רד בול פיצוחים, קרח- כל מה שצריך בחבילת אלכוהול משובחת לאירוע, צפייה במשחק כדורגל או סרט עם החברים.
מתוך הפייסבוק של 'לחיים משקאות'
מתוך הפייסבוק של 'לחיים משקאות'
יש הרבה דברים חיוביים שאפשר לומר על יבנה אבל אחד הדברים היותר בולטים ויותר טובים בעיר הוא הפירגון. כשיש עסק חדש כולם נרתמים לעזור ולתמוך ולקנות ולפרגן וכך גם פה.
כבר מהפתיחה אני שומעת על חנות המשקאות הזו ורואה פרסומים בפייסבוק וקוראת תגובות של אנשים וכמות הפירגון היא גדולה ויפה וזה פשוט מחמם את הלב. וכנראה שזה גם מגיע להם עם השירות שלהם והמוצרים שהם מביאים לחנות.
ובגלל שזה אחד מהקוקטיילים האהובים עליי אני מפנקת במתכון פשוט למוחיטו שכל אחד יכול להכין בבית (עם אלכוהול שתקנו ב'לחיים משקאות' כמובן).
מה צריכים לארבע כוסות קוקטייל מוחיטו:
1/3 כוס רום לבן
2-3 כפיות סוכר
5-6 פלחי לימון ליים
4-5 עלי נענע.
קרח כתוש
סודה
רבע כוס מיץ לימון
מה הם שלבי ההכנה של מוחיטו?
בתוך כוס גבוהה כותשים מעט את הלימון עם הסוכר
ממלאים את הכוס בקרח הכתוש ושופכים מעל את הרום. מערבבים.
ממלאים את הכוס בסודה. חשוב לערבב היטב מלמטה למעלה
מקשטים בעלי נענע ומגישים
"לחיים משקאות", שדרות דואני 50 (צמוד למוניות מרכז), שעות פתיחה - 9:00 - 23:00
ותזכרו! אם שותים לא נוהגים!
שלכם,
חן
צוות Tryile
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן