עיצוב מחדש של חדר השירותים עם ד.ר קרמיקה- משפחה של עיצובים לבית

לפני קצת יותר משנה עברתי לבית משלי ומאז אני עסוקה בלהפוך אותו לבית הכי כיפי ונעים לחיות בו. אני נהנת מכל רגע בו וככה בכל פעם שמשהו לא מסתדר לי בפינה כלשהי אני פשוט משנה, צובעת, מחליפה, מדייקת.

לקראת החגים החלטתי שאני מתבייתת על חדרי השירותים בבית (ויש שלושה...) קונה מעמדים לנייר הטואלט, מתלים למגבות, מחליפה את הברזים ובחדר השירותים שלי מחליפה גם את ארון האמבטיה ואת המראה. והאמת? חשבתי שזה יהיה קל- לבחור ארון, להזמין, להתקין וגמרנו.

כשהתחלתי לחפש רעיונות באינטרנט ולבקש המלצות מחברות ומשפחה, גיליתי שיש מבחר עצום ונתקעתי. מי היה מאמין שיש כל כך הרבה אפשרויות לארונות אחסון לחדר השירותים?? מי היה מאמין שיש כל כך הרבה חידושים והמצאות לחדר השירותים והאמבטיה? אבל מסתבר שיש המון דברים חדשים ומזל שבדיוק לאחרונה שמעתי על 'ד.ר קרמיקה' באשקלון.

ארונות עם סגירה עגולה. מתוך קטלוג ספק של החברה
ארונות עם סגירה עגולה. מתוך קטלוג ספק של החברה

מודה ומתוודה שאיך שנכנסתי לאולם התצוגה החדש (450 מ"ר של מבחר, לא תשתגעו?) באשקלון נדלקתקי על חיפוי קיר צבעוני מטורף עם הדפס של טווס ואמרתי לעצמי כזה אני רוצה למקלחון!. אבל כמובן, כמו כולם אני קודם כל קופצת לפן העיצובי לפני שביררתי מה צריך וכמה צריך.

לשמחתי ניגשה אלי בר רגב, אחת מבעלי המקום ושאלה אם אני צריכה עזרה, ברור! עניתי לה ואז נכנסו לשיחה בה היא ספרה לי שהמקום שייך למשפחה שלה משפחת רגב, בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום הבניין.

אז הצטרף לשיחה שלנו גם גל רגב, אחיה והם נתנו לי את אחד הטיפים החשובים ביותר לשמירה על ניקיון המקלחת שלי והוא- לא להשתמש באקונומיקה. הופתעתי לגלות שהחומר הפעיל באקונימיקה פוגע ברובה וגורם לחסך באיטום המוביל בטווח הארוך לנזילות ורטיבויות.

האחים למשפחת רגב, בר וגל, צילום: ליבי ברגמן
האחים למשפחת רגב, בר וגל, צילום: ליבי ברגמן

אז מקלחון אני לא צריכה ואסלה זה בשלב הבא (יש להם אסלה ורודה ואסלה שחורה ואסלה מעץ ואסלה שהיא בדוגמת שיש ואני התאהבתי בכולן אבל אין לי אומץ לאסלה שהיא לא לבנה כולה...) אז כרגע צריך להתרכז בשידה ובמראה.

ארון עם מקום למגבות. מתוך קטלוג ספק של החברה
ארון עם מקום למגבות. מתוך קטלוג ספק של החברה
יש גם כיור עומד! מתוך קטלוג ספק של החברה
יש גם כיור עומד! מתוך קטלוג ספק של החברה
ארון רחצה בצבע כחול. ושלא נדבר על הכיור! מתוך קטלוג ספק של החברה
ארון רחצה בצבע כחול. ושלא נדבר על הכיור! מתוך קטלוג ספק של החברה

חדר השירותים הפרטי שלי הוא קטן למדי כך שדבר ראשון היתי צריכה למדוד את הגודל שלו, את הגודל של השידה שיש בו כרגע וכמובן- את הפונקציונאליות שאני צריכה ורוצה. תתפלאו אבל גם בחדר רחצה קטן למדי אפשר לנצל את המקסימום של המרחב עם שידה שיש בה מגירות בגדלים שונים, ארון נפתח ואפילו תוספת לאחסון מגבות.

אז מכיוון שאני צריכה שידה קטנה (לצערי כל צורה מגניבה של שידה לא תיכנס) נשאר לי להתלבט לגבי הצבע. ויש הרבה מגוון להתלבט בו!!!

וזה עוד לפני שהגעתי לבחור את האקקסוריז של מתקן לנייר טואלט, מתלה למגבת... הרבה עבודה לפניי אבל צוות מקצועי נהדר שיודע את העבודה ולכוון אותי אחרת אני יוצאת משם עם אסלה ורודה חיפוי של טווס וכיור עומד ירוק. (שזה לאו דווקא דבר רע...)

האם יהיה לי אומץ לאסלה ורודה? צילום צוות TRYILE
האם יהיה לי אומץ לאסלה ורודה? צילום צוות TRYILE

 

מגוון חיפויים מגניבים לקיר. צילום: צוות TRYILE
מגוון חיפויים מגניבים לקיר. צילום: צוות TRYILE

אולם התצוגה של ד.ר קרמיקה נמצא באזור התעשייה הצפוני של אשקלון, בשדרות התעשייה 8 ואפשר למצוא בו מבחר של מקלחונים וארונות אמבטיה גם כאלה בעיצוב וייצור לפי מידה, כיורים, ברזים ואקססוריז לחדר הרחצה, ריצופים שמתאימים לפנים ולחוץ, חיפויי קירות, כלים סניטריים של חמת וניגא והרבה הפתעות. שווה לנסוע ולהכיר הרבה עיצובים לבית.

מבטיחה לשתף בתמונות של לפני ואחרי בחדר השירותים שלי!

ובונוס לעוקבות ולעוקבים שלנו באתר:

שלכם,

חן צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן