צמר גפן לניקוי הפנים לשימוש רב פעמי ושמירה על הסביבה

אם אתן עוד לא מכירות את האתר הפולני אז כדאי שתכירו וכמה שיותר מהר. מדובר באחד מהאתרים המשתלמים ביותר לכל מי שאוהבת טיפוח ואיפור. כל המותגים המובילים במחירים מינימליים וגם מהדורות מוגבלות מהיצרן לצרכן. אישית אני מאוד אוהבת מותגים מסוימים שבארץ הם לא יקרים אבל כשמוצר אחד עולה 20 ₪ לדוגמא בארץ ו5 ₪ באתר הפולני... אפילו אני עם שלוש יחידות מבינה איפה יותר משתלם לי לבצע את הרכישה.

חוץ ממוצרי איפור אני רוכשת באופן קבוע גם קרמים (הסדרה החדשה עם החומצה היאלורונית של לוראל משגעת ומוצלחת במיוחד), מסירי איפור כמו סבון לפנים ומים מיסלריים של גרנייה (ברבע מחיר!!!) וגם אקססוריז כמו מברשות איפור, מסרקים מיוחדים וכל מוצר חדש שנראה לי מעניין לנסות. יש מדור שלם של סיילים ושם אני מוצאת מוצרים שווים בשקלים בודדים או באריזות קטנות מה שמאפשר לי להתנסות במוצר לפני שאני מזמינה כמות, ואת מה שאני לא אוהבת אני אורזת ותורמת לנערות בסיכון כך שכולם מרוויחות.

המוצר האחרון שניסיתי הוא מוצר מ-ע-ו-ל-ה, מסוג המוצרים שאת חושבת- איך לא חשבו על זה קודם ולמה לא כולן משתמשות בו??? ולכן אני פה בכדי לספר לכן כדי שכולן תכרנה ותשתמשנה. כך אני גם מפיצה טוב, גם מפרגנת למוצר משתלם וגם עוזרת לשמור על הסביבה (תכף תבינו) ואלה כמה אג'נדות סופר חשובות עבורי.

והמוצר הוא (תופים בבקשה)- צמר גפן רב פעמי להסרת איפור. מוצר העונה לשם GLOV- Moob Pads

צמר גפן רב פעמי תמונה מהאתר הפולני
צמר גפן רב פעמי תמונה מהאתר הפולני

נתחיל בהקדמה קצרה- שגרת הטיפוח שלי בערב היא הסרת האיפור על ידי מים מיסלריים של גרנייה עם צמר גפן – כולל פנים עיניים ושפתיים, לאחר מכן שטיפת הפנים בסבון פנים של דרמקול לעור שנוטה לפתח פצעונים (יש דברים שלא נשארים בגיל ההתבגרות...) ולאחר מכן את קרם העיניים עם החומצה ההיאלורונית של לוראל ואת קרם הפנים התואם. בבוקר אני שוטפת את הפנים במים קרים ומנקה עם צמר גפן את העיניים ומורחת את קרם הפנים של לוראל ומתחילה להתאפר (שזו שגרה בנפרד...) גם במהלך האיפור אני משתמשת לא מעט בצמר גפן. ולא חבל?

אמנם מדובר במוצר רך סופר ואוורירי שמאפשר לנקות את העור בצורה נעימה ובלי לגרום לגירוי בעור, אבל גם מדובר במוצר שאנחנו צורכים בכמויות וזורקים בכמויות. אני מודה שיש לי קושי עם מוצרי קוסמטיקה רב פעמיים כי אני תוהה עד כמה נקיים הם יכולים להיות לאחר שימוש ופה הופתעת בענק. החבילה מכילה חמש עיגולי צמר גפן מבד רב פעמי נעים ורך בגודל נוח לשימוש. מספיק להשתמש במעט מים או מסיר איפור על צמר הגפן ולהשתמש בו כמו צמר גפן רגיל והוא מסיר את כל האיפור ומנקה היטב את הפנים. לאחר מכן אפשר פשוט לשטוף אותו עם סבון ומים חמים או להכניס אותו לתוך שקית כביסה ולכבס אותו עם שאר הבגדים. לאחר שהוא מתייבש הוא כמו חדש!

 

צמר גפן. חבל על השימוש בו!
צמר גפן. חבל על השימוש בו!

אז אם אתן משתמשות בצמר גפן- בין אם הרבה או קצת, בפחות מ 19 ₪ (18.46 ₪ ליתר דיוק) תוכלו לרכוש חמש יחידות של צמר גפן רב פעמי- לנקות את הפנים בצורה מיטבית ולהגן על הסביבה.

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן