כשהייתי ילדה בכל פעם שמישהו טס לחו"ל כל מה שחיכיתי לו באמת היו הממתקים השווים שהוא הביא מחוץ לארץ. חוץ לארץ תמיד נראתה לי כארץ ממתקים מיוחדת שאין באף מקום אחר. הכי מגניב היה לקבל חטיפים, ממתקים ואפילו דגני בוקר שווים במיוחד. כל החברים היו באים אליי והינו טועמים קצת מהכל ואז שומרים בקנאות את מה שנשאר עד הטיסה הבאה. בתור אמא עשיתי בדיוק את אותו הדבר בכל פעם שטסתי.

חיפשתי את הממתקים המקומיים במכולת ובסופר וגם נכנסתי לחנויות ממתקים שוות והבאתי לילדים חטיפים ושוקולדים ואפילו סוכריות גומי שאין בארץ בכמויות בכדי שיהנו מהן.

כבר כמעט שנתיים שאף אחד לא טס לצערי ולהזמין ממתקים ממדינות רחוקות זה לא בדיוק אותו הדבר אז מזל שמצאנו (יותר נכון הבת שלי מצאה) את חברת Sweetweet.

אני והיא נסענו עד לחנות בתל אביב, רק כדי לגלות שאין באמת חנות פיזית גדולה מלאה במתוקים כפי שדמיינו. מה שהתגלה בפנינו היה נראה יותר כמו מחסן שהזכיר את החלון של השק"ם הצבאי, מאשר גן עדן לממתקים. לכן ההמלצה שלנו היא לחסוך זמן ודלק, להישאר בבית, לשבת מול האתר ולבחור את המוצרים שרוצים ופשוט להזמין חבילה הביתה במשלוח או באיסוף עצמי. חבילות הממתקים כבר מוכנות מראש. הן גדולות ומעוצבות ומלאות בכל טוב. מה זה מלאות - מפוצצות!

חלק מהממתקים מוכרים לנו מארץ אבל קשה להשיג אותם וחלק ממש לא מוכרים וסופר טעימים. המחירים מעולים (חבילה מלאה בממתקים עולה בין 150-250 ₪) כך שזו אחלה מתנה למי שאוהב מתוק ואוהב ממתקים מכל העולם.

סוויט וויט מתוך אתר החברה
סוויט וויט מתוך אתר החברה

עוד דבר מגניב בחבילות המוכנות מראש הוא שהן פשוט מתאימות ל-כ-ו-ל-ם!

יש חבילה מלאה בממתקים ללא גלוטן ויש חבילה כשרה ויש חבילה לטבעונים ועוד. כל אחד אחד יכול למצוא את החבילה השווה והמתוקה שלו.

סוויט וויט טבעוני מתוך אתר החברה
סוויט וויט טבעוני מתוך אתר החברה
סוויט וויט ללא גלוטן מתוך אתר החברה
סוויט וויט ללא גלוטן מתוך אתר החברה

אם לא אהבתם את החבילה המוכנה מראש ואתם יודעים מה אתם רוצים או שבא לכם להתנסות בדברים חדשים שלא טעמתם בעבר יש מבחר שווה במיוחד.

תוכלו לרכוש סוכריות גומי בגדלים שונים ובכל מיני צורות (טאקו, סושי, בורגר, נודלס...), סוכריות אומץ (סוכריות בטעמים מוזרים במיוחד) שילדים מתים עליהם, שוקולדים של M&M עם תוספות נוספות טעימות במיוחד, דגני בוקר מתוקים ומגניבים וגם חטיפים מלוחים שלא מכירים בארץ.

ואם כל זה לא מספיק לכם, יש גם כל מיני דברים סופר קולים כמו לדר בצבעים שיש עליו חותמת כך שהוא משאיר חותמת על הלשון, מקל טופי ארוך שהוא סוג של סוכריית אומץ וגם ממרחים של כל השוקולדים שאנחנו אוהבים- באונטי, טוויקס, ועוד.

מכיוון שכבר הגענו לתל אביב, בחרנו את כל מה שנראה לנו שווה לנסות ומילאנו חבילה בכל טוב ושילמנו עליה רק 160 ₪. חצי ממה שקנינו היה עולה לי בסופר השכונתי כפול אם בכלל היתי מוצאת משהו דומה.

אז אם אתם אוהבים מתוק או מכירים מישהו שזה יעשה לו את היום כנסו לאתר שלהם ותתפרעו. אבל באמת תתפרעו.

www.sweetstore.co.il

שלכם, חן

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן