פריימר לפנים: מה זה, למה צריך את זה, ומהם 3 הפריימרים המומלצים לקיץ הישראלי?

יש הרבה יתרונות לגור במדינה שטופת שמש ברוב ימות השנה אבל יש לכך גם כמה חסרונות. אחד מהבולטים בהם הוא הלחות. ובתור אחת שאוהבת להתאפר וגם אוהבת להסתובב בחוץ אני לא מחדשת לכן כלום שלחות ומייקאפ פשוט לא הולכים ביחד.

בשביל זה קיים המוצר המעולה שנכנס לחיי לא מזמן ותפס מקום נכבד בשגרת האיפור שלי- הפריימר.

הפריימר הוא מוצר שמכין את העור למייקאפ וגם מבטיח את העמידות של המייקאפ ומאריך את הזמן שהוא יחזיק על העור ולא יזלוג או ימרח. מדובר בסוג של ג'ל שקוף למריחה (יש גם כאלה שמגיעים עם מעט גוון מייקאפ או סוגים שונים שעוזרים לטשטש אדמומיות בעור).

הוא השלב השני באיפור מיד לאחר קרם הפנים ולפני המייקאפ- הוא יוצר שכבה דקה שסוג של מחליקה את העור ומתקנת את גוון העור ומכינה אותו למריחת המייקאפ בצורה אחידה, חלקה ולאורך זמן.

ברגע שגיליתי את המוצר כמובן שפניתי למאפרת שתמליץ לי איזה הכי מתאים לי ועם הזמן גם ניסיתי כמה חברות וסוגים ובסוף מצאתי שניים שאני הכי אוהבת – אחד ליום יום ואחד לערב וכמובן שאני ממליצה לכם עליהם פה.

פריימר PERFECTION של חברת GADE

ההמלצה של המאפרת היתה להשתמש בפריימר במרקם קליל בגימור מאט. הוא מכיל פורמולה שמסייעת בעידון קמטוטים וצמצום הנקבוביות מה שמשפר את האיפור על העור. הוא מכיר תמציות פרחים, וויטמין אי ונוגדי חמצון שבנוסף להחלקת העור גם מעשירים אותו בלחות ועוזרים לו להישאר גמיש ורך.

השתמשתי בו תקופה אבל לאחר מכן התחלתי לנסות כל מיני פריימרים ובסוף אלה שני האהובים עליי. את של אסנס אפשר לרכוש בכל אחד מסניפי הסופרפארם. את הפריימר של גבריני קשה להשיג אבל בעמוד הפייסבוק יש להם רשימה של חנויות שמוכרות את המוצרים שלהם.

פריימר PERFECTION של חברת GADE
פריימר של GADE מתוך האתר של החברה

 

פריימר HELLO, GOOD STUFF! של חברת ESSENCE

בהחלט שלום למשהו טוב! פריימר קליל ונעים שמרענן את עור הפנים. הוא רל למריחה ונספג מהר, מתקן את הגוון ומחליק את העור לקראת הנחת המייקאפ. הוא מכיל 98% מרכיבים טבעיים והוא עולה רק 18 ₪. כבר שווה.

פריימר של אסנס. מתוך אתר הספורפארם
פריימר של אסנס. מתוך אתר הספורפארם

פריימר PHOTO FINISH של חברת GABRINI

זה לא סוד שאני אוהבת את המוצרים של חברת גבריני והלוואי והיה אפשר להשיג אותם יותר בקלות. המחיר מעולה והאיכות מצוינת ולדעתי מדובר במוצר שלא מקבל את הכבוד הראוי לו וחבל!

גם הפריימר היחסית חדש, פריימר שקוף הוא אחד המוצרים הטובים שנתקלתי בהם. אני משתמשת בו בעיקר לערב כי הוא מרגיש לי מעט כבד על העור, הוא מצמצם את הנקבוביות מחליק ומותח את העור ומרקם הג'ל שלו מאוד נוח לשימוש.

ביחד עם מייקאפ החרסינה החדש שלהם השילוב לערב, גם בקיץ הוא פשוט מושלם.

פריימר של גבריני. מתוך הפייסבוק של החברה
פריימר של גבריני. מתוך הפייסבוק של החברה

שלכן,

חן

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן