להשיג עור פנים עם מראה אחיד, זוהר אבל לא יותר מדי ובטח שלא מתאמץ מדי נשמע כמו משהו שאפשר ללמוד רק בקורס איפור או שתהיה ל מאפרת תמודה שתעשה את זה עבורך. מכיון, שלא לכולן יש את האפשרות ליהנות משירות של מאפרת עד הבית, מה שנותר לנו לעשות הוא להתאפר לבד. אבל החוכמה היא לעשות את זה נכון, כך שהעור יהיה לא זוהר מדי ולא מט מדי, וגם זוהר בדיוק במקומות הנכונות. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר צריך שני דברים - האחד, להתאמן, והשני- את הקרם הנכון.

להתאמןכל אחת יכולה בבית שלה, בזמנה החופשי. אבל למצוא את הקרם הנכון? זה כבר לא פשוט ולכן אנחנו פה בשביל להמליץ לכן על קרם לחות לפנים GLOW FX של חברת האיפור והקוסמטיקה GA-DE קרם לחות שגם מעניק לחות לפנים, גם מעניק מראה זוהר, גם מטשטש פגמים בקטנה ומגן על העור.

קרם פנים ללחות וזוהר מושלם לעור הפנים - גלואו פיקס צילום יחסי ציבור
לואו פיקס. צילום יחסי ציבור

שמנו לב שלא מעט מאפרות מעלות לרשת סרטונים בהן הן קודם כל מורחות את הפנים של המאופרת עם הקרם הזה ורק אחר כך מתחילות לאפר אותו. אז כמובן שהינו צריכות לחקור לעומק לנסות ולהתנסות ולהבין מה מיוחד בקרם פנים הזה באופן ספציפי.

אז קודם כל קרם הפנים עושה את תפקידו- הוא מעניק לחות מידית לעור, זוהר מידי מטשטש קלות את הפגמים שיש בעור ומשאיר אותו זוהר- אבל לא זוהר מדי, רך ונעים. הוא משמש כבסיס נהדר לאיפור- מקבע אותו למשך שעות ארוכות לאחר מכן ולא מרגיש כבד על הפנים.

מסתבר שאפשר גם להשתמש בו כקרם פנים רגיל גם למי שלא מתאפרת אבל רוצה מראה רענן וזוהר למשך היום, וגם כבסיס למייקאפ למי שכן מתאפרת. וגם קראנו באתר של החברה טיפ מגניב שמייעץ לערבב את הקרם עם המייקאפ מראש ובכך לייצר בעצמך בסיס מושלם של איפור עם כמות מדויקת של נגיעות זוהר במקומות שונים בפנים- שיישארו לאורך היום. ומי לא רוצה להיראות זוהרת במהלך שעות ארוכות ביום גם אם היא עייפה ועצבנית....? אנחנו לא נתנגד!

הטרנד הנוכחי בעולם האיפור הוא איפור זוהר ועל זה יעידו כל ההיילייטרים שהשתלטו על מדפי האיפור. אנחנו פחות בעניין של לנצנץ למרחקים ומסתפקות במעט מאוד זוהר בעיקר על הפנים (שזה אגב למדנו בקורס איפור של יערה הוד שלעור בוגר כמה שיותר מנצנץ וזוהר זה כמה שפחות מומלץ ומחמיאה...). אבל מי שכן בעניין תשמח לדעת שהקרם מהווה בסיס מעולה להוספת היילייטר לאחר מכן, ממש בקטנה על עצמות הלחיים, גשר האף והעפעפיים לקבלת מראה זוהר אבל לאזוהר מדי ולא מתאמץ מדי.

ההמלצה שלנו היא לרכוש את הקרם ולהתחיל בכמות קטנה כקרם פנים בכדי להרגיש אותו קודם כל על הפנים ולאחר מכן להתאפר איתו ולהתנסות. יש לכן לא מעט זמן בסגר הקרוב לכל מיני התנסויות, לכו על זה!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן