חברת הקוסמטיקה הפולנית VIPERA שכדאי שתכירו וגם שני מוצרים מומלצים

כל מי שמתאפרת מכירה לא מעט מוצרים וחברות וסביר להניח שיש לה את המוצר האהוב של החברה הספציפית שהיא אוהבת. אני לדוגמא אוהבת לשלב ורוכשת מוצרים ספציפיים של כל חברה ומותג. לאחרונה גיליתי את חברת ויפרה קוסמטיקס - חברת איפור שגיליתי, כמה מפתיע, דרך האתר הפולני.

לרוב אני לא קונה מוצרים מחברות שאני לא מכירה אלא רק מכאלה שיש בארץ או שמאפרות המליצו לי עליהן אבל היה מבצע (גם ככה המחירים מאוד נוחים) אז חשבתי לעצמי- מה יקרה אם אנסה? מקסימום אזרוק. אז הזמנתי עיפרון לעיניים ובסיס מינרלי לצללית של חברה פולנית שאף פעם לא קניתי ממנה.

קצת על חברת הקוסמטיקה

מדובר באחת החברות היותר מוכרות ויותר מבוססות בפולין שהוקמה בשנת 1988. יש להם מוצרים פשוטים ונוחים לשימוש על בסיס מינראליים טבעיים והם מעסיקים לא מעט עובדים בהם הם משקיעים רבות וזה כבר נקודה לטובתם.

עיפרון לבן לעיניים. (תמונה מתוך אתר החברה)
עיפרון לבן לעיניים VIPERA . (תמונה מתוך אתר החברה)

את המוצרים שהזמנתי הזמנתי כמובן דרך האתר הפולני (שעושה עליי משכורת חודשית) והסיבה היא שלפעמים אין לי כוח להתאפר ממש אז אני אוהבת לשים ממש קצת- קרם BB על הפנים למראה אחיד וקצת זוהר מעט מסקרה, מעט לק בלאש לשפתיים וללחיים.

במקום צללית אני מורחת קונסילר- טיפ מעולה שקיבלתי מיערה הוד הלא היא המאפרת הצמודה שלי.

ככה אני מאופרת ממש בקטנה לא כבד ולא בולט אבל בכל זאת לא נראית כאילו רק עכשיו יצאתי מהמיטה.

אז חזרה למוצרים- הזמנתי עיפרון עיניים לבן- יש לו פיגמנטים טבעיים והוא מכיל מינרלים כך שהוא לא מגרה את העיניים וניתן למרוח אותו בתוך העין ומחוצה לה. הוא מגיע באחד עשר צבעים שונים.

אני מורחת מעט מהעיפרון הלבן בתוך העפעף התחתון וכך נוצר מראה של עיניים גדולות ופתוחות בעיקר כשאני מאלה שמרכיבות משקפיים. והשוס? הוא עולה רק 3 יורו. שזה בערך 15 שקלים נכון להיום.

בסיס מינרלי לצללית VIPERA (תמונה מתוך אתר החברה)
בסיס מינרלי לצללית (תמונה מתוך אתר החברה)

הבסיס המינרלי לצללית שהזמנתי הוא מספר 303 בגוון וונילה. בעיקרון המוצר אמור להיות בסיס להנחת צללית אבל הוא גם יכול להיות צללית בפני עצמו . המרקם נוח ורך והמברשת קטנה ונוחה להנחה של הבסיס בצורה מהירה. הצורה של המברשת מאפשרת להניח את הבסיס בקלות על כל העפעף העליון או רק על חלקים ממנו והוא לא מכביד על העפעף ומרגיש ונראה טבעי ביותר.

ברגע שמורחים אותו לפני הצללית אז הצללית בולטת יותר מעליו ואפשר גם למרוח אותו מעל הצללית ואז היא לא זזה וגם לא נכנסת לחריצים של העיניים. והוא עולה רק 3 יורו, שווה נכון?.

אישית ממליצה על שני המוצרים האלה ומכיוון שאהבתי והתלהבתי סביר להניח שהם ייכנסו לרשימה הקבועה של המוצרים הקבועים שאני מזמינה, אבל אל תדאגו אני בטוחה שבקרוב אנסה עוד מוצרים של החברה הזו.

 

שלכן,

חן קרופניק

צוות Tryile

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן