יערה הוד - איפור מרגש לנשים אמיתיות

כמו בכל דבר בחיים גם בתחום האיפור יש את המצליחות והמוצלחות יותר ויש את אלה שפחות... (המממ, אנחנו...?) יש את אלה שנולדו עם מברשת איפור ביד ותמיד נראות מושלם ויש את אלה שנאבקות עם המסקרה בבוקר ומרגישות שהן סופר מאופרות אם הן מרחו אודם ויש גם כאלה שמתאפרות בקטנה ומשקיעות בזה קצת ולפעמים הרבה זמן בבוקר ויוצאות מהבית מרגישות שהן יכלו לעשות עבודה טובה יותר אם רק היו יודעות איך. אנחנו שייכות לסוג השלישי. אלה שרוצות להתאפר אבל לאו דווקא קבוע ומדי פעם ממש בא לנו להשקיע ולהפתיע אבל לא ממש יודעות מה לרכוש ואיפה ואיך להשתמש במה שרכשנו. בקיצור היינו צריכות למצוא מישהי ממש טובה, סבלנית ומדויקת כדי שתלמד אותנו איך.

וכמה מזל יש לנו שמצאנו! וכמה מזל יש לכן שאנחנו תמיד מחפשות ומוצאות עבורכן!
יערה הוד, בעלת המותג 'איפור לנשים אמיתיות' היא מאפרת ומסרקת בעיקר של כלות ואירועים מעבירה גם סדנאות איפור. לפני הקורונה (אגב הסדנאות היום קיימות באופליין רק באופן מצומצם יותר ובאונליין) עוד הספקנו להירשם ולעבור סדנת איפור אצל יערה ומזל שכך. אצל יערה בסדנת האיפור למדנו כל מה שצריך לדעת לגבי איפור שלא לימדו אותנו בשום מקום אחר. לא בסרטוני יוטיוב (שקשה לנו להבין שם מה באמת צריך לעשות ואם מוכרים לנו מוצר איכותי או פרסומת של מותג) ולא דרך חברות אחרות או מאפרות שהסבירו לנו על רגל אחת.

יערה לימדה אותנו הכל! ענתה על השאלות שלנו וגם סיפקה לנו מידע על דברים שלא ידענו: מהו סדר הפעולות הנכון בטיפוח הפנים לפני שאת מתחילה להתאפר ואיך להסיר את האיפור בהצלחה בסוף היום. מה זה פריימר ולמה כל אחת צריכה אחד כזה תיק האיפור שלה. איך מתאימים את גוון המייקאפ לעור הפנים ואיך מערבבים שני סוגי גוונים בכדי ליצור עבורך את הגוון המושלם. מה הם שלבי האיפור הנכונים, איך למרוח אייליינר שחור במדויק מבלי שיזוז במהלך היום (ולבחור את האייליינר המושלם מבין כל ההיצע שיש בשוק) מתי צריך לזרוק את המסקרה לפח, איך שומרים על האודם עמיד במהלך כמה שעות טובות ולמה איך ומתי לנקות את מברשות האיפור.

כל זאת תוך כדי הדרכה והסברים איך להתאפר בקלות להיראות מעולה. וזה באמת רק חלק קטן מכל מה שלמדנו...

יערה הוד - איפור מרגש לנשים אמיתיות, איפור כלה. צילום: יערה הוד
איפור כלה. צילום: יערה הוד

יערה היא סופר מקצועית, סופר סבלנית והיא יודעת להתאים לכל אחת את הגוון המתאים עבורה במייקאפ סומק אודם וצלליות,, את שילוב הצבעים הנכון ואיזה חלק בפנים היא צריכה להבליט ואיך, וגם להתאים לכל אחת את תיק האיפור שלה מבחינת מה חשוב שיהיה בו ומה אפשר להעביר לחברה או לזרוק. היא הדגימה על חצי פנים, אנחנו השלמנו את החצי השני והתוצאה היתה WOW כמו שכבר ציינו היא מאפרת כלות ונשים לאירועים ולצילומי תדמית וגם עושה תסרוקות. וזהו, את כל שאר העבודה אתן תעשו בקלי קלות והתמונות יהיו מושלמות!

 

איפור מרגש לנשים אמיתיות, איפור כלה - יערה הוד. צילום: עדי זלאק וינר
איפור כלה - יערה הוד. צילום: עדי זלאק וינר

 

איפור מרגש לנשים אמיתיות, איפור ערב - יערה הוד. צילום: עדי זלאק וינר
איפור ערב - יערה הוד. צילום: עדי זלאק וינר
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן