הבקתה הקסומה של אביגל - מטפלת ברפואה סינית ברחובות

תודו שאחרי שקראתם את הכותרת המושכת הזו על בקתה קסומה, מיד עלה לכם במחשבות צימר חלומי מרוחק ומבודד אי שם בצפון הארץ או צימר בדרום הארץ.

אז אתם צודקים בעניין הצימר רק לא בדיוק מה שחשבתם...

הבקתה הקסומה של אביגל בנויה כמו צימר ואתם מרגישים בה אורחים בטיפול מפנק אבל היא לא צימר לאירוח והיא גם לא בצפון או בדרום. הבקתה הקשומה של אביגל (לא, זו לא טעות כתיב השם הוא אביגל ולא אביגיל) מסתתרת לה בלב העיר רחובות בין גינת עשבי מרפא ועצי פרי והיא באמת דומה לצימר. כשתגיעו לשם לטיפול ותיכנסו ותישכבו על המיטה תרצו להמשיך לישון שם ולהתארח ולא תמהרו ללכת.

אביגל ריגלר שעובי היא מדקרת, מטפלת ברפואה סינית ורוקחת משחות מצמחי מרפא. את כל הטיפולים האלה היא מעבירה יותר נכון מעניקה בבקתה הקסומה שלה. ולמה קסומה? כי כל מגע שלה הוא כמו קסם וכל מה שהיא רוקחת הוא כמו אבקת קסמים מיוחדת שגורמת לכם להרגיש יותר טוב. לא סתם היא נקראת הקוסמת בפי הלקוחות שלה.

בהמלצת חברה הגענו אל אביגל ומהרגע שפתחנו את השער הירוק, הרגשנו שאנחנו בעולם אחר.

פתאום היה שקט ורגוע וכאילו צעדנו פנימה לחוויה אחרת והשארנו את כל הרעש של העולם החיצוני מאחורינו וסגרנו את השער על כלמה שקורה עכשיו ונכנסנו לאזור זמן אחר-בו אנחנו המרכז ולזמן אין משמעות.

אביגל קיבלה את פנינו עם בחיוך גדול והפנתה אותנו אל הקליניקה - בקתת עץ, מבודדת, מעוצבת בקפידה שכל מי שנכנס אליה מיד מרגיש טוב יותר. וזה עוד לפני שהיא בכלל התחילה לטפל.

הבקתה הקסומה של אביגל - מטפלת ברפואה סינית ברחובות, הבקתה מבפנים. צילום: שרון הורוביץ
הבקתה הקסומה של אביגל. צילום: שרון הורוביץ

אחרי שאלון קצר שלימד אותה למה באנו ובדיקה גופנית קצרה של דופק ולשון היא החליטה כמה נקודות צריך לבחור ואילו נקודות רלוונטיות לטיפול והסבירה לנו למה בדיוק כמות הנקודות האלה והמיקומים שלהן.

הדיקור נעשה באופן רגוע ונעים, תוך כדי דיבור ונגיעות רכות ואם במהלכו אתם רוצים לקבל מידע ולשאול שאלות אתם מוזמנים ואם אתם רוצים לשכב בשקט ולנוח עם מוסיקה שקטה ולהתמסר לטיפול אתם יכולים- הבחירה שלכם ואביגל מאפשרת את המרחב.

לאחר שסיימנו את הטיפול והינו צריכות להיפרד מהמיטה בצער רב, לא יצאנו בידיים ריקות ולקחנו צידה לדרך  - שלושה בקבוקים של משחות טבעיות עם ריח משגע שלכל אחת מהן מרקם חלק ונעים, כאלה שאתם מורחים ומיד מרגישים בהבדל אז תארו לכם מה שימוש קבוע בהן עושה... המשחות שבחרנו:

  • משחת קלנדולה קמומיל -מיועדת לחיטוי וזירוז החלמה של פצעים, חתכים, הרפס ואפטות בפה (כן, אפשר למרוח אותה בתוך הפה)
  • משחת גרניום קלנדולה קמומיל -מיועדת לטיפול בעקיצות, גרד וטחורים.
  • משחת לבנדר קמומיל קלנדולה גרניום -מיועדת לטיפול והקלה על כאבים שנגרמו כתוצאה ממכות יבשות ושפשופים.
הבקתה הקסומה של אביגל - מטפלת ברפואה סינית ברחובות, משחות ברקיחה אישית. צילום: שרון הורוביץ
משחות ברקיחה אישית. צילום: שרון הורוביץ

אין ספק שעוד נחזור לבקתה הקסומה של אביגל, כי ככה זה כל מי שמגיע נשבה בקסמיה.

ואם אתם בענייני משחות טבעיות אז יש לנו המלצה נוספת ששווה לקרוא!)

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן