המפגש השנתי לחובבי סניקרס - לא מה שציפיתם!

האמת היא שלא הייתי מוכנה לזה. תבואי יהיה כיף אמרה לי יוליה פריליק מנהלת קבוצת הפייסבוק Sneakers group Israel שעוסקת איך לא ב....סניקרס.

עבורי ועבור רבים אחרים סניקרס הם רק עוד זוג נעליים (או חטיף טעים מלא שוקולד) אבל עבור יוליה ושאר חברי וחברות הקבוצה סניקרס הם לגמרי דרך חיים.

זו השנה הרביעית בה יוצאים חברי הקבוצה מהעולם הוירטואלי בכדי להיפגש פנים מול פנים באירוע לייב במרכז תל אביב ליום גדוש ומלא פעילויות בסגנון סניקר קון בחו"ל.

 

סניקס צבעוניות במפגש חובבי הסניקרס השנתי בתל אביב, צילום: ליבי ברגמן

האירוע כלל שלל דוכני מכירות לסניקרס מכל הסוגים, בכל הצבעים ואפילו בכל המידות, דוכני אספנות, דוכני ציור על נעליים בהזמנה אישית, זוגות נדירים וסאמפלים, מרצ'נדייז, עמדת תרומת סניקרס לחיילים בודדים ולנוער בסיכון, עמדת קעקועים ואפילו עמדה חינמית לניקוי סניקרס.

כמובן שהיו עוד הפתעות נוספות כגון הגרלות עם פרסים יקרי ערך, DJ, צלמים ועוד.

 

עמוס אצלינו במפגש, צילום: ליבי ברגמן
עמוס כאן במפגש, צילום: ליבי ברגמן

כדי להיכנס לאירוע צריך להסיט לצדדים בד שחור וכבד ואני מניחה שלא סתם בחרו בו.

הצבע השחור לא מכין אותך למתקפת הצבעים החיים והשילובים המטורפים שיש ליריד להציע: סניקרס מאוירות, סניקרס עם אורות, סניקרס עם חתימות, סניקרס נדירות, סניקרס כתומות, ירוקות, צבעוניות.....בקיצור סניקרס בכל מקום שאליו תפנו את הראש.

מי רוצה שניקרס שאין לאף אחד אחר? צילוםו: ליבי ברגמן
מי רוצה שניקרס שאין לאף אחד אחר? צילוםו: ליבי ברגמן

הדוכן הראשון שקיבל את פניי היה הדוכן של עידו ניב מהוד השרון שכבר כמה שנים מוכר סניקרס ללקוחות בארץ ובחול. מה שמשך אותי במיוחד בדוכן שלו היה זוג סניקרס סגולות עם הכיתוב 178/420 ולידן תג מחיר 25,000 ש"ח. לא התבלבלתי ולא הוספתי עוד 0 למחיר. זה המחיר שלהן. כן, גם אני הופתעתי. מי היה מאמין שסניקרס יכולות להיות כל כך יקרות.

"מדובר בזוג נדיר", אומר עידו וצוחק לעצמו אחרי שהבין את כפל המשמעותי במשפט הזה, "יש רק 420 זוגות כאלה בעולם. לקוח ביקש שנמצא לו זוג כזה ובסוף הצלחנו. הם היו בלאס ווגס. אגב, האמן חתם על 100 זוגות מתוכן, כך שאם תמצאי זוג עם חתימה זה בכלל פרייסלס".

עד לאס ווגס עבור סניקרס, צילום: ליבי ברגמן
עד לאס ווגס עבור סניקרס, צילום: ליבי ברגמן

"סניקרס זו דרך חיים" אומר סתיו אסור מציפורי שבעמק ישראל. הוא אמנם בן 19 אבל נחשב לאחד מהותיקים בתחום. הוא התחיל להתעניין בעולם הסניקרס לפני 6 שנים, התאהב בהם ומאז פתח חנות והפך לאספן. בדוכן שלו תמצאו נעליים נדירות כמו סניקרס היינקן ששוות כ - 5000$.

סניקרס הייניקן נדירות, צילום: ליבי ברגמן
סניקרס הייניקן נדירות, צילום: ליבי ברגמן

אין ספק שכשעידו או סתיו מדברים על סניקרס נדלק להם אור מיוחד בעיניים, של התלהבות, של ריגוש, של משהו מיוחד שאין לאף אחד אחר. ואכן, כל מי שהסתובב בין הדוכנים היה יכול להרגיש את ההתלהבות, לראות את החיוכים, לשמוע את צעקות השמחה ולהרגיש את הוייב שעשה לכולם רק טוב.

אבל אם חשבתם שכל האירוע עסק רק סניקרס, בטח תופתעו לגלות שסביב הסניקרס יש עולם שלם של מוצרים שאפילו לא חשבתם עליהם כמו תכשיטים בהשראת סניקרס, שרוכים מיוחדים ואפילו שטיחים בצורת סניקרס שנסרגו בעבודת יד ייחודית.

שטיחי סניקרס בסריגת יד של ספיר ויואב dirty.rugs, צילום: ליבי ברגמן
שטיחי סניקרס בסריגת יד של ספיר ויואב dirty.rugss, צילום: ליבי ברגמן

 

תכשיטים בהשראת סניקרס
התכשיטים של אור מ- ARTICA בהשראת סניקרס, צילום: ליבי ברגמן

 

אם אתם בתל אביב, תנו קפיצה ליד חרוצים 11 בתל אביב ותבדקו איזה סניקרס יש שם. המפגש יסתיים ב - 16.00. אם לא תספיקו, כנסו לקבוצת הפייסבוק ותעדכנו שם בסניקרס למכירה, החלפה ועוד.

שלכם,

ליבי ברגמן צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן