מי לא אוהב מקרונים?? כולם אוהבים מקרונים. אבל להכין אותם זה כבר משהו אחר... כמו הרבה קינוחים - כיף לאכול אותם אבל אז מגלים כמה זה מסובך להכין אותם ומעדיפים לקנות. ליבנת גוטליב מ'עוגצ'קה' מאפשרת את שתי האופציות- או להגיע אליה לסדנא וללמוד איך להכין מקרונים מדהימים (או כל קינוח מדהים אחר) או לסמוך עליה שתכין עבורכם- ותאמינו לנו שאפשר לסמוך עליה.

מעבר לתמונות בדף שלה בפייסבוק שגורמות לרייר, אפילו מה שהיא כותבת על עצמה עושה חשק למשהו מתוק ובמיידי:

"התרגשתם פעם למראה בריוש חמאה מקסים תופח לאיטו? למראה שוקולד איכותי הנמס לו ומתמזג עם שמנת מתוקה ועוד דברים טובים? גם אתם מוצפים באושר כבר מרגע שאתם לובשים את הסינר? קוראים לי ליבנת ואני אוהבת לאפות! אין דבר שממלא אותי אושר יותר מלרקוח מתכונים חדשים ולראות את פני הטועמים כשהם נועצים את הביס הראשון. כל דבר שקשור לאפייה הוא כיף גדול בשבילי (טוב, חוץ משטיפת הכלים בסוף...), וההנאה שלי עוברת הלאה ומשמחת אנשים אחרים. מוזמנים להציץ, להתרשם, לטעום"

אז הצצנו, התרשמנו וטעמנו. והתאהבנו!

ליבנת היא מהנדסת תעשייה וניהול בוגרת הטכניון. היא עבדה בתחום ההייטק בניהול פרויקטים ושיפור שיטות ותהליכי ייצור יותר מעשור וגידלה במקביל שלושה ילדים. היתה לה קריירה מאתגרת מעניינת ומתגברת ובמקביל תשוקה לאפייה. כשהתשוקה הזו הלכה וגברה היא החליטה להפוך את התחביב לעיסוק העיקרי שלה. היא הקשיבה ללב (כמה חשוב!) למה קונדיטוריה ב 'אסטלה כיתת אומן' , עזבה את הקריירה שלה כמהנדסת והקימה את 'עוגהצ'קה'. מאז, לדבריה היא קמה כל בוקר עם חיוך ומגשימה את החלומות המתוקים שלה ושלנו.

סדנאות אפייה של עוגצ'קה - ליבנת גוטליב עוגיות מקרון ורודות צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עוגצ'קה
מתוך עמוד הפייסבוק עוגצ'קה

וכמה טוב שכך!

אפשר לרכוש אצל ליבנת את כל הקינוחים בשאתם אוהבים ולא יודעים להכין ואם אתם רוצים ללמוד איך להכין אותם כמו שאנחנו רצינו ללמוד איך להכין מקרונים- אז תשמחו לדעת שליבנת גם מעבירה סדנאות אפייה. ליבנת מציעה מבחר גדול של סדנאות אפייה ברמות קושי שונות, במטבח שלה ביבנה. הסדנאות מתקיימות בקבוצות קטנות ואינטימיות וכוללות כיבוד, חוברת מתכונים מפורטת וכמובן את כל תוצרי הסדנא במארז מפנק לקחת הביתה.

 סדנאות אפייה של עוגצ'קה - ליבנת גוטליב באחת מתוכניות הבוקר צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עוגצ'קה
מתוך עמוד הפייסבוק עוג'צקה

ניתן לתאם סדנאות בקבוצות לפי מה שרוצים ואוהבים להכן (מקרונים!!!) וכמובן בהתאם לתקציב. ועכשיו בימי הקורונה (שוב את???) יש גם סרטוני הדרכה וסדנאות דיגיטליות כך שאם אתם ממש רוצים ללמוד לאפות אבל לא יכולים להגיע עד לליבנת תוכלו ללמוד בבית בעצמכם.

בשביל לקבוע סדנא ובכלל כדי לקבל עוד פרטים חשובים מומלץ ליצור קשר ישירות עם ליבנת ב 052-3427117

ועכשיו תסלחו לנו, אנחנו צריכות ללכת לטפל (כלומר לחסל) בצלחת מקרונים...יאמי!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן