רשת שמרת הזורע מתרחבת ופותחת את סניף בילו מחדש

מאז שעברתי לבית שלי אני מתעסקת לא מעט בעיצוב. למרות שתכננתי איך הוא יראה לפני המעבר, תמיד בא לי לחדש או לשנות או שצריך להחליף כיסא שהכלבה החליטה שכבר פחות מתאים.... גם בעקבות תקופות בחיים וספרים שאני קוראת בנושא ושיחות עם אנשי מקצוע אני מבינה שבית לא נשאר כמו שהוא לאורך שנים ותמיד מחדשים בו דברים.

אני תמיד מסתכלת סביב ומחפשת חנויות מעניינות ורהיטים חדשים וגם אקססוריז לשדרוג הבית. החוכמה בעיצוב הבית, ממש כמו בסטיילינג של לבוש- זה לשלב בין מותגים מוכרים וקולקציות לפריטים בודדים ובגדים מבוטיקים. כמו לדוגמא כרית שאמא שלי רקמה לי עליה ורק לי יש אותה עם ספה איכותית מלאת סטייל ממותג הרהיטים ועיצוב הבית שמרת הזורע.

שמרת הזורע סניף בילו. צילום כרמית בועז
שמרת הזורע סניף בילו. צילום כרמית בועז

קצת על הרשת

לרשת שמרת הזורע, מותג הרהיטים ועיצוב הבית מקבוצת ויסמן תשעה סניפים הנמצאים בפריסה ארצית רחבה מקיבוץ שמרת בצפון עד באר שבע בדרום.

בנוסף לחנויות הפיסיות הבינו ברשת את כוח הקנייה און ליין ומתחזקים חנות מכר אינטרנטית אשר מובילה את תחום הרהיטים באון ליין, שדרכה הלקוח יכול לרכוש בנוחות מביתו. איזו ליגה זו! לשבת על הספה הישנה שלכם עם כוס יין ולבחור בקלות וביעילות את הספה החדשה שלכם.

סניף בילו מועתק לסניף גדול יותר

גם ברשת ותיקה ומוכרת כמו רשת שמרת הזורע יודעים שצריך לחדש ולהמשיך להתפתח ולאחרונה כחלק מחגיגות תשעים שנה למשפחת ויסמן הבעלים של רשת הריהוט ועיצוב הבית שמרת הזורע החליטו להעתיק את החנות בצומת בילו, מרכז הקניות והבילוי הגדול ביותר באזור רחובות, לחנות גדולה יותר.

החנות החדשה והגדולה הינה אלף מ"ר והיא עוצבה בשונה מחנויות אחרות, שגם הוא חידוש של הרשת. פורמט התצוגה מאפשר לראות את מירב הקולקציה שיש לרשת להציע, הכוללת רהיטים לעיצוב כל הבית, החל ממערכות ישיבה, פינות אוכל, ריהוט משלים, שטיחים, מיטות ילדים ונוער ועוד. 

צילום כרמית בועז
צילום כרמית בועז
צילום כרמית בועז
צילום כרמית בועז
צילום כרמית בועז
צילום כרמית בועז

וציטוט של אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע לסיום:

"החלטנו להתרחב ולהעתיק את סניף בילו לאולם תצוגה רחב ידיים, כל זאת לצד התרחבות הרשת מזה שנים. המהלך הוא חלק מטבע הגדילה של הרשת והגיע מתוך ביקוש של הצרכנים וצורך לחשוף בפניהם את מירב העיצובים והאפשרויות על ידי תצוגה רחבה ומרשימה, תוך הנגשה לצרכן ומיקסום האפשרויות עבורו, בראייה כוללת של מתן פתרונות לעיצוב הבית במקום אחד. נשמח להעניק ללקוחותינו חוויית קניה רחבה בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט אשר מוביל את תחום הרהיטים באון ליין, תוך מתן דגש לשירות הגון, ידע מקצועי רב, קולקציות רהיטים ואביזרים לבית עשירות ומגוונות, לצד מחירים הגונים השווים לכל כיס".

חידוש, גיוון, מבחר, ומחירים הגונים. שווה את הנסיעה לחנות. 

המלך חסן השני 1, קרית עקרון,  OUTLET עופר בילו סנטר

שלכם,

חן קרופניק

צוות Try & Smile - Tryile

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן