התמונות המעוצבות של DALIA BE HAPPY - מותג של ריפוי והגשמה דרך עיצוב ויצירה

בסטודיו של דליה ברנובר ביקרתי לפני שנים ואני עדיין זוכרת כמה הוא היה קסום וצבעוני וכמה היה קשה לי להתאפק ולא לקחת את הכל איתי הביתה. דליה מגדירה את העסק שלה כעסק שנוצא להוסיף צבע, שמחה ומשמעות לתוך היום יום.

היא אומרת שכשהיא הקימה אותו היא הגשימה חלום- להיות מעצבת שמוסיפה לעולם צבע, משמעות ושמחה. והיא הצליחה ובענק! המותג Dalia be happy כולל ארבע קטגוריות עיקריות: מתנות, עיצוב, סדנאות ובלוג – כל יום קורה משהו טוב. לפי דליה ארבעת הקטגוריות שזורות זו בזו וכולן כאן ביחד כדי להעצים, לשבח ולשמח את יומכם, יום יום כל יום.

אפשר להגיע אליה לסטודיו בבנימינה לרכוש את הפריטים שלה ולשבת איתה לקפה (שזו חוויה בפני עצמה מבטיחה לכם), ואפשר לרכוש את המוצרים בחנות המקוונת שלה.

העיצוב של דליה מתבסס על שש מילות מפתח- עיצוב (הוליסטי), השראה, צבעים, ריפוי, יצירה ושמחה. הדרך של דליה "לשנות" את העולם הוא להוסיף לו מוצרים ופריטים מלאים בששת המילים האלה ולהעניק אותם במתנה לאחרים. השינוי אמנם קטן- אך משמעותי, מה שהופך אותו לגדול בהרבה יותר מ"רק" מתנה.

המותג שהיא בנתה הוא קסום ויש בו כל כך הרבה אהבה ונתינה. היא יוצרת מתוך תשוקה ואותנטיות, מקפידה לחדש ולשדרג כל הזמן. האיכות של המוצרים גבוהה במיוחד, היא משתפת בבלוג שלה על בסיס יומי ומעבירה קצת משמחת החיים שלה הלאה.

כל העיצובים שלה מקוריים ומיוצרים בישראל כך שהיא מתגאה גם לאפשר עבודה ופרנסה לבעלי עסקים מקומיים. היא מעסיקה גם סטודנטים וגם אנשים עם צרכים מיוחדים שיוצרים ומייצרים ביחד איתה את המוצרים שלה ותמיד אבל תמיד שומרת על שירות אישי, איכותי ועם חיוך.

פינת עבודה מעוטרת בתמונות מהסטודיו של דליה ברנובר - DALIA BE HAPPY - מותג של ריפוי והגשמה דרך עיצוב ויצירה. צילום מתוך אתר של דליה
מתוך האתר של דליה

התמונות המעוצבות שלה שמשלבות מילים מעצימות, רקעים צבעים ומרקמים ייחודיים שמייצרים תהודה פנימית במרחב התודעה האישי. התמונות הצבעוניות הן עיצוב ייחודי ומקורי- של דמויות ומילים מחזקות, של הדפסים גאומטריים ושל איורים שובי לב. כל אחת מהן לבד וכמה ביחד יוצרות אווירה צבעונית וייחודית שמעודדת חשיבה חיובית ומוסיפה אופטימיות ושמחה לחדר ולחיים.

"משוחררת" - תמונות מהסטודיו של דליה ברנובר - DALIA BE HAPPY - מותג של ריפוי והגשמה דרך עיצוב ויצירה. צילום מתוך אתר של דליה
מתוך האתר של דליה
"משפיעה" - תמונות מהסטודיו של דליה ברנובר - DALIA BE HAPPY - מותג של ריפוי והגשמה דרך עיצוב ויצירה. צילום מתוך אתר של דליה
מתוך האתר של דליה

התמונות מגיעות בארבעה גדלים – 12X12 ס"מ, 20X20 ס"מ, 30X30 ס"מ, 50X50 ס"מ. הן עשויות מדבקות על משטח של עץ דחוס ומגיעות עם דבק דו צדדי להדבקה על קיר, דיקט וכל משטח חלק אחר. התמונות מתאימות לתלייה בחוץ בהתאמה מיוחדת.

מתוך האתר של דליה

במידה ומעוניינים בהזמנה מיוחדת אפשר ליצור קשר עם דליה ולהזמין בהתאם. ואפשר גם להתאים מוצרים מעוצבים נוספים עם אותו העיצוב- כריות, מחברות, מחזיקי מפתחות, ברכות ריחניות, סלסלות עיצוב בגדלים שונים ועוד הרבה מוצרים ייחודיים ומיוחדים בעיצובה של דליה כולל ערכת עיצוב ליצירה בבית.

כנסו לאתר של דליה ותצללו לתוך עולם צבעוני ואופטימי שיעשה לכם שמח בלב- www.dalia-behappy.com

שלכם,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן