לחדש ולהתחדש עם אמנות ישראלית - ציורים והדפסים מקוריים שאתם חייבים לתלות על הקיר

אוגוסט תמיד נחשב לחודש מעברי הדירה - רגע לפני שמתחילים מסגרת חדשה. אוגוסט גם נחשב לחודש השיפוצים - אם כבר בבית בחופש עם הילדים ורגע לפני החגים. לא תמיד צריך לשבור קירות, או להחליף את כל המטבח בשביל לשדרג את הבית ולעצב מחדש. לפעמים מספיק פשוט לצבוע קיר ולהוסיף תמונה. ואם כבר תמונה אז עדיף שתהיה עיצוב ישראלי מקורי שאין באף בית אחר.
מכיוון שאני אוהבת לפרגן לעיצובים מקוריים ומעניינים וגם אוהבת לפרגן ליוצרות ישראליות ואמניות מכל הסוגים, גם  לבית שלי רכשתי חלק מהפריטים שאני ממליצה עליהם (בואו לקפה ותראו בעצמכם איך הם משתלבים מקסים בחדרים!) וגם כמובן אני ממשיכה להמליץ כדי שכולם יכירו את הנשים המוכשרות האלה!
באנה עייש אני מאוהבת כבר מזמן ובבית שלי יש שני ציורים מקוריים שלה ועוד אחד שהזמנתי בתהליכי הכנה. אנה מציירת בסגנון אבסטרקט אך דווקא הסדרה החדשה שלה שהיא קצת שונה, סדרת 'הניובורן' היא אחת האהובות עליי.
היא התחילה בציור אחד של פרח לבן ומופשט שלאחריו התמלא רקע בצבעי אדום עזים. הסדרה מכילה שישה ציורים כאשר בכל אחד מהם ממשיכה אנה לשלב צבעים עזים ולא שגרתיים.
בימים אלה הסדרה אנה מעניקה הטבה בסך 20% על המחיר כך שמאוד משתלם לרכוש אותה. כמובן, גם שווה לשוטט באתר  של אנה ולהתרשם משאר הציורים הצבעוניים שלה: www.anna-signature.com.
את השבלונות של הילה שלג הכרתי ממש במקרה בשיטוט באינסטגרם. קפץ לי משפט שפשוט לא יכלתי להתעלם ממנו : בסוף הכל מסתדר כי אני מסדרת את זה וזה כל כך אני!!!! ישר נכנסתי לה לפרופיל וראיתי שהיא מדפיסה כל מיני סוגים של משפטים שלה כחלק מסדרת שבלונות ממוספרת מתוך פרויקט אמנותי שלה.
את המשפטים אפשר להזמין בגדלים שונים במסגרות עץ בצבעים לבחירה. אני הזמנתי כאמור את המשפט הזה (יצירה מספר 67) בגודל של 20 ס"מ על 20 ס"מ במסגרת עץ טבעי וקיבלתי גם את דיסק עם שירים מקוריים של הילה. ניתן להשיג באתר שלה www.hilasheleg.com
השבלונות של הילה שלג (יצירה מספר 67)
את שיר זלצמן הכרתי דרך אנה ואני לגמרי מודה לה על ההכרות הזו. למרות ששתיהן מציירות בסגנון אבסטרקט מופשט, היצירות שלהן שונות לגמרי. טכניקת הציור של שיר היא ייחודית -שילוב של משיכות מכחול ושפכטל בצבעי אקריליק ורישום פחם. בדיוק הציור שאתם צריכים לקיר שלכם.
האמת היא שאני מתלבטת בין שני ציורים שלה וכדאי לי למהר כי כל אחד מהציורים של שיר הוא One Piece כאשר אין שני ציורים זהים או אפשרות לצייר ציור קיים. תוכלו לצפות בציורים נוספים של שיר באתר שלה: www.shirzalcmanart.com
colorful sky שיר זלצמן
Red view שיר זלצמן
האחרונה חביבה היא שרון רוטר שגם יצירה שלה עוד אין לי וזה רק בגלל שקשה לי להחליט מה מגניב יותר!
שרון לקחה את השעמום שלב בתקופת הקורונה לדרגת אמנות של ממש, ובעזרת הכישרון שלה בתור מעצבת גראפית החלה לאייר ולהוסיף לאיורים תוספות משעשעות.
קחו לדוגמא את מרלין מונרו- יפה כמו פרח. את האיורים אפשר להזמין בגול של תמונה או בגודל של דף מחשב ולדעתי מה שיקרה בסוף זה שאזמין כמה ביחד, אני רק צריכה למצוא להם קיר. לדוגמאות נוספות, כנסו לאתר של שרון- www.boringathome.co.il
מרלין מונרו- יפה כמו פרח. שרון רוטר
שלכן,
חן קרופניק
צוות Tryile
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן