דווקא בעידן הווירטואלי ירחון חדש בא לעולם- גלי וליאו מגלים את העולם ירחון חדש לראשית קריאה

כמה היתי מתרגשת בתור ילדה כשהעיתון היה מגיע בדואר. אצבעוני, מעריב לילדים, דובון, אני ואחי הינו קוראים בשקיקה, פותרים תרגילים ומתכתבים עם 'חברים לעט'. גם כשהילדים שלי נולדו והגיעו לגיל הרלוונטי עשיתי להם מנוי לירחונים בנושאים שונים כאשר הכי מצא חן בעיניהם גלילאו הצעיר ונשיונל ג'אוגרפיק לילדים. עד היום כולנו מתרגשים מהירחונים והעיתונים, נהנים לקרוא אותם הרבה יותר מקריאה ברשת, כך שאתם יכולים לתאר לעצמכם כמה התרגשתי לקבל ידיעה שירחון חדש יוצא לאוויר העולם!

"גלי וליאו" הוא ירחון לילדי גן חובה והכיתות הנמוכות, האח הצעיר של "גליליאו צעיר". הירחון צבעוני, מאויר ומנוקד, מותאם בדיוק לילדים בראשית קריאה. הדמויות הראשיות הן שני אחים העונים לשמות גלי וליאו ובכל חודש הם יוצאים להרפתקה חדשה, לומדים ומלמדים את הקוראים הצעירים על העולם, הסביבה, הטבע, בעלי החיים, גוף האדם ועוד.

גלי וליאו- הגליון הראשון בירחון הילדים החדש
גלי וליאו- הגליון הראשון בירחון הילדים החדש

בגיליון הראשון שעתיד לצאת לאור בחודש יולי הקרוב יוצאים האחים גלי וליאו להרפתקה של קיץ בה הם נוסעים לריף הדולפינים, מכינים גלידה, מבקרים במקשת אבטיחים, קופצים לבריכה, מבינים מדוע אנחנו מזיעים, משחקים כדורגל – ואלו רק חלק מהפעילויות!

מדובר בדרך נהדרת, מרתקת ומקדמת מאוד ללמד את הילדים על נושאים חשובים, להגדיל את מאגר הידע שלהם והכל תוך כדי שהם קוראים ומתקדמים. מעבר לסיפורים בירחון יש חידות מותאמות לגיל, הפעלות שונות ושעשועונים שהילדים יכולים לקרוא ולפתור לבד או ביחד עם האחים שלהם או עם ההורים כזמן איכות משפחתי משותף.

גלי וליאו- הגליון הראשון בירחון הילדים החדש
גלי וליאו- הגליון הראשון בירחון הילדים החדש

כמה נתונים חשובים על הירחון החדש:

✅ מעודד פליאה טבעית מן העולם וסקרנות כלפי המתרחש בו

✅ מקדם חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות

✅ מעשיר את אוצר המילים ומסייע לשיפור הבנת הנקרא

✅ מקדם הרחבת תחומי עניין וידע

✅ תורם לפיתוח יכולות רגשיות וחברתיות

✅ מעודד אחריות, עצמאות וביטחון עצמי

✅ מעניק לקוראים השראה להיות בני אדם טובים, מתחשבים, אדיבים ושומרים על עצמם ועל הסביבה

אני ממש זוכרת את החופש הגדול מלא בפעילויות יצירה, ספרי קריאה מהספרייה וגם ירחונים עם מלא כתבות מרתקות, חידות ופעילויות שהיה כל כך כיף לעשות- ואני בטוחה שגם הילדים שלנו יאהבו אותם לא פחות.

כנסו כבר היום לאתר שלהם- https://gali-veleo.co.il/

ותעשו מנוי לילדים שלכם.

שלכם,

חן

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן