לפני שש וחצי שנים כשהבן הקטן שלי נולד, חיפשתי כל מיני פעילויות שמתאימות לאמא בחופשת לידה. את הזמן ביליתי במפגש עם אימהות אחרות ויחד דיברנו על  על לילות ללא שינה, טיפים להקלה בגודש בשד, מתכונים לטעימות ראשונות ועוד. לרב נפגשנו בבית הקפה ליד הבית, בגינת המשחקים או בסלון של אחת האימהות.

מדי פעם הלכנו לסיבוב בקניון שכלל ארוחת בוקר באחד מבתי הקפה והסתיים בעגלה עמוסה שקיות מהסופר פארם כי כל אמא בחופשת לידה יודעת שתמיד צריך עוד חיתולים או מוצצים.

אמא טיפוסית בחופשת לידה, צילום ליבי ברגמן
אמא טיפוסית בחופשת לידה, צילום ליבי ברגמן

אחד הדברים שהכי התגעגעתי אליו במהלך חופשת הלידה היה לצאת עם החברות, כמו פעם. לצחוק, להינות, לשכוח מהילדים לכמה שעות. אבל עם תינוק בן כמה חודשים זה לא ממש יצא לפועל ועד כמה שחיפשתי מקום שאפשר לצאת אליו עם התינוק אבל להרגיש בלי - לא מצאתי שום דבר מתאים והיום הילד כבר אוטוטו מסיים את כיתה א'.

 

6 שנים אחרי אותה חופשה, צילום ליבי ברגמן
6 שנים אחרי אותה חופשה, צילום ליבי ברגמן

אגב, אם הייתי היום בחופשת לידה עם הילד הרביעי (דבר שבעלי מתנגד אליו בכל תוקף) ללא ספק הייתי הולכת אל "סינמה בייבי" בקניון עופר, רחובות.

הנהלת הקניון הבינה שיש עוד הרבה אימהות (וגם כמה אבות) כמוני שרוצים לצאת ולעשות משהו של מבוגרים ולא רק לדבר רק על חיתולים, פורמולות והנקה ויזמה הקרנת סרטים בבוקר במיוחד להורים בחופשת לידה, מכאן השם "סינמה בייבי".

בכל מפגש של "סינמה בייבי" בקניון עופר רחובות תוכלו ליהנות מהקרנת בוקר מיוחדת במחיר מוזל (32 ש"ח בלבד!!) וליהנות גם מכיבוד קל הכולל קפה ומאפה.

המפגש הקרוב יתקיים ממש בשבוע הבא, ביום רביעי, ה- 10.5.23, בשעה 9.30 בבוקר.

AIR, סינמה בייבי קניון רחובות, צילום באדיבות HOT סינמה
AIR, סינמה בייבי קניון רחובות, צילום באדיבות HOT סינמה

והפעם, הסרט AIR המתאר איך חברת נייקי, חברת נעלי ספורט שלא מצליחה להתחרות באדידס וקומברס, מחתימה את מייקל ג'ורדון (אז שחקן כדורסל לא מוכר) על ייצור נעל על שמו.

הסרט, עטור כוכבי קולנוע מהשורה הראשונה, מתאר מצד אחד את המהלך השיווקי המדהים של החתמת שחקן כדורסל שאף אחד לא מכיר ומצד שני את סיפורה של אמא המאמינה ביכולותיו של בנה ולא מוותרת על שחברת נייקי מציעה לג'ורדן את החוזה הנכון ביותר עבורם שכמובן מביא לתהילת עולם לשם מייקל ג'ורדן ולנעלי Air Jordan.

כרטיסים תוכלו לרכוש באפלקציית HOT CINEMA או באתר https://hotcinema.co.il/SpecialEvents?eventCatId=3

 

שלכן,

ליבי ברגמן

 

ויש לי כמובן המלצות נוספות אם אתם הורים לילדים קטנים

ציידים, לקטים, הורים - המדריך להורות שכל הורה חייב לקרוא

איך לדבר עם ילדים על כסף? – חלק ראשון

גבעת האירוסים בנס ציונה -ליהנות מטבע במרכז העיר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן