נאור צוברי תיפוף גוף וקצב הפעלות לילדים

אחד הדברים היותר עצובים ומבאסים שקרו בגלל מגפת הקורונה (האמת שקרו כמה דברים, אבל לא בא לנו להתבאס אנחנו פה בשביל לעודד ולרומם את מצב הרוח!) הוא העובדה שכמעט ואין תרבות - אין הופעות, אין הצגות, אין סרטים, אין הפעלות לימי הולדת, אין מופעים לילדים. וזה עצוב לנו כי הילדים כל הזמן מבקשים ושואלים מתי יהיה אפשר לראות הצגה או סרט וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לומר, אנחנו לא יודעות. וכך יצא שרוב המפעילים של ימי הולדת ורב ילדי היום הולדת מצאו אתם עצמם ללא אפשרות לשמח ולשמוח, ממש מבאס ומרגיז.

הרבה מפעילים למרות המצב הצליחו למצוא דרך יצירתית לשמח ילדים ואחד מהם הוא נאור צוברי שמעביר סדנת תיפוף גוף וקצב - מדובר בהפעלה ייחודית וחווייתית מלאה בכיף ובאנרגיה בקצב ובשמחה אבל עכשיו כמעט ואי אפשר לקיים אותה.

"התקופה הזאת לא מדהימה (בלשון המעטה) מבחינת הופעות, ונשארתי בעיקר בלמכור את ספר הילדים שלי וגם ערכה להורים/ילדים של לימוד תיפוף גוף." שיתף לאחרונה נאור בפוסט אישי בדף הפייסבוק שלו אנחנו, שאוהבות הפעלות לילדים, אוהבות תופים וקצב, אוהבות ספרי ילדים וגם מאוד אוהבות לפרגן מרימות את הכפפה שלנו ומפרגנות לו על הספר.

נאור צוברי - תיפוף גוף וקצב. הפעלות לילדים, ספרוני תיפוף. מתוך עמוד הפייסבוק של נאור צוברי
נאור צוברי - ספרוני תיפוף. מתוך עמוד הפייסבוק של נאור צוברי

מדובר בספר ילדים ממש מגניב שנאור מגדיר אותו כראשון מסוגו (ובאמת שלא נתקלנו בספר דומה לו), יש בו סיפור מקסים על שני ילדים שמגלים את הגוף ככלי נגינה וגם מקושרים אליו סרטונים שצולמו במיוחד לילדים. כלומר- מרוויחים פה כפול! גם קריאת סיפור חווייתית וגם לומדים את חוויית התיפוף על הגוף תוך כדי. מגניב מדליק קצבי ומשמח!

הספר מתאים לילדים מגיל שלוש עד בערך גיל תשע אבל כאשר קוראים אותו כל המשפחה ביחד גם ילדים יותר גדולים נכנסים לעניינים וזה כיף! ניתן להשיג אותו ישירות דרך נאור בעלות של 65 שקלים בלבד עם הקדשה אישית של נאור וכולל משלוח בדואר רשום בדואר. אחלה מחיר ועסקה סופר משתלמת.

נאור הוא בחור מוכשר לכל הדעות, הוא גיטריסט, מתופף, קלידן, בסיסט מעבד ומלחין ותוכלו למצוא בדף הפייסבוק שלו ובכלל במדיה החברתית שלו הרבה סרטונים שכיף לצפות בהם ופעולות תיפוף על הגוף שהן פשוט חוויה  (חפשו אותו באינסטגרם, או בטיקטוק). וכמובן תוכלו לרכוש את הספר שמספר על תום ומיקה כוכבי הספר ולהישאב לתוך עולם קצבי ושמח עם הילדים שלכם.

אז נכון, כנראה שלא תוכלו להזמין את נאור להפעלה בקרוב וגם אם כן היא לא תהיה חווייתית כמו בעבר אבל אנחנו אופטימיות ויודעות שזה רק עניין של זמן עד שהסדנאות שלו יחזרו לרוץ בכל הארץ ולהכניס הורים וילדים לקצב התיפוף, ועד אז תהנו מהספר ומהסרטונים. אנחנו נהננו מאוד!

ואם אתם חוגגים יום הולדת משפחתי ורוצים לשמח את ילדי יום ההולדת, תוכלו להזמין להם עוגת יום הולדת מותאמת אישית שתעלה להם חיוך גדול על הפנים!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן