מחודדים לחיים - הספר שיעניק לכם השראה, מוטיבציה וחשיבה יצירתית בזווית ראיה אחרת על החיים!

ממש כמו טלפון נייד, ארנק או משקפי שמש גם הספר "מחודדים לחיים" של הרעיונאי ויועץ המיתוג שאול מידן צריך להיות אצל כל אחד ואחת מאיתנו בתיק.

הספר מעורר למחשבה והסתכלות מחודדת על החיים והוא מהווה מעין עזרה ראשונה לנפש לרגעים בהם רוצים לרומם את הנפש ולהרגיש טוב יותר עם עצמך.

 

מחודדים לחיים מאת שאול מידן
מחודדים לחיים מאת שאול מידן

מחודדים לחיים, ספרו של שאול מידן, צילום:ליבי ברגמןאז מה זה בעצם מחודדים לחיים? מחודדים הם בעצם כל הגברים, הנשים, בני הנוער והילדים שכבר קראו את הספר ונדבקו בחיידק החשיבה היצירתית והמחודדת של מידן.

במשך 20 שנה אסף מידן סיפורי חיים, חוויות, כישלונות והצלחות ושמר אותם לעצמו. בשנים האחרונות הם הפכו הזיכרונות והחוויות לקטעי טקסט, משפטים שנונים ומילים מושחזות שאוגדו לספר האפשר לקוראים לקבל זווית ראייה אחרת על החיים עצמם.

בספר מחודדים לחיים תמצאו 43 חידודים מעוררי מחשבה והשראה כשלצד כל אחד ואחד מהם מופיע טקסט הגורם לקוראים להסתכל על העולם בזווית אחרת:

"אל תיתן לפחד לנהל אותך. הוא מנהל גרוע"

"להגיד את הדברים הנכונים לאזניים הלא נכונות עלול לגרום להפרעת קשב וריגוז"

"לא צריך לעצור רגע ולהגיד תודה, אפשר גם תוך כדי הליכה"

שאול מידן, צילום פרטי
שאול מידן, צילום פרטי

מדי שבוע מפרסם מידן בקהילת 'מחודדים' אותה הוא מנהל בפייסבוק עוד ועוד חידודים שנונים המעוררים את חברי הקבוצה לחשיבה מחודדת ואופטימית.

החידודים כמובן פרצו את גבולות הספר והפייסבוק וניתן לרכוש אותם כמוצרים משלימים כגון סימניות עם משפטים מחודדים, מגנטים, מדבקות וחולצות מודפסות.

עוד הגדיל לעשות מידן והוא להפוך את החידודים להרצאה מרתקת הנקראת "מחודדים לחיים – כשהיצירתיות פוגשת את המציאות". ההרצאה פונה לקהל הרחב ובמהלכה מסביר מידן מהו חידוד, מהי חשיבה יצירתית וכיצד להסתכל על החיים בזווית שונה מכל השאר.

שאול מידן צילום פרטי
שאול מידן צילום פרטי
שאול מידן צילום פרטי
שאול מידן צילום פרטי

"אני מסתכל על המציאות והחיים בזווית ראייה אחרת, מחודדת, שמעוררת מחשבה, חיוך ולעיתים הנהוני הסכמה והזדהות עם החידודים והתובנות" מסביר מידן. 

את הספר כתב, ערך, והדפיס מידן באופן עצמאי כאשר לאורך כל הספר ניכרת באופן מובהק המקצועיות שלו בבניית קונספט ושפה קריאטיבית, מיתוג והנעה לפעולה.

את הספר ניתן לרכוש ישירות באתר מחודדים לחיים.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן