איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל- מענה מקצועי לצורך ההולך וגובר בייעוץ כלכלי למשקי הבית, ולדילמות הכלכליות של משפחות

ניהול משק בית זה לא דבר קל. זה מצריך מיומנויות רבות, ניהול, תיאום, סנכרון, וגם חישוב ותכנון מראש של הוצאות כלכליות. כל בית הוא שונה כל משפחה בנויה אחרת עם צרכים אחרים, דרישות, רצונות וגם כמובן יכולות. כל משפחה מתנהלת אחרת וכל משפחה מקבלת את ההחלטות לפי השיקולים שלה אבל מה שבטוח זה שלכל משפחה מומלץ לעשות תכנון כלכלי עם יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה.

נכון, יש אנשים המתנהלים באופן עצמאי ויודעים לנהל בצורה טובה וברורה את כלכלת הבית שלהם, אבל רוב המשפחות זקוקות לאיש מקצוע שידריך אותם ובעקבות הצורך הזה נוצר המקצוע של יעוץ ואימון לכלכלת המשפחה. יועץ לכלכלת המשפחה לא בא ללמד אותנו איך לחסוך ברמת השקל או לצמצם הוצאות בחופש בכדי לא לבזבז בו יותר מדי, אלא להסביר לנו כיצד אנחנו יכולים להתנהל בצורה הכלכלית החכמה ביותר והמתאימה ביותר עבורנו והכי חשוב- לתכנן תכנון פיננסי עתידי. ייעוץ כלכלי מסייע לנו לקבל החלטות פיננסיות חשובות בנושאים של התנהלות שוטפת של הוצאות והכנסות, צריכת האשראי, החלטות כגון היכן נחסוך וכמה, איפה נשקיע, מתי ואם בכלל ניקח הלוואה ועד צבירת כספים לתקופת הפנסיה.

עקב הביקוש הגובר של משפחות ללמוד כיצד להתנהל כלכלית בצורה נכונה ומעשית החל המקצוע של ייעוץ ואימון לכלכלת המשפחה לצבור תאוצה וניתן למצוא היום יועצים ומאמנים רבים בכלל החברות בארץ. אך בכדי להיות בטוחים שמדובר ביועץ כלכלי מקצועי, שידע לספק לכם את המענה המתאים ביותר מומלץ לבחור ביועץ שחבר באיגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה (ע"ר).

איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל (ע"ר)
איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל (ע"ר)

כמו בכל מקצוע, חשוב להתייעץ ולשכור את השירותים של אנשי מקצוע בעלי תעודה שלמדו במוסדות אקדמאיים מוכרים ו/או הוסמכו למקצוע. בנוסף, חשוב לבחור באנשי מקצוע שיש להם גב מקצועי, סוג של חותמת איכות ברורה שהם אכן מספקים את התמורה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. לצורך כך הוקם איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה (ע"ר)- עמותה שלה שני תפקידים: האחד הוא לספק גב מקצועי ומענה ליועצים בתחום והשני- לסייע למשקי הבית השונים לעשות סדר כלכלי במשק הבית שלהם.

תמונה מתוך PEXELS
תמונה מתוך PEXELS

יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה אשר חבר באיגוד מקבל ידע מקצועי רב בתחום על ידי הרצאות והדרכות והשתתפות בכנסים מקצועיים. כמו כן הוא מקבל כלים פרקטיים להתמודדויות עם דילמות יומיומית של המשפחות שהוא מלווה, תמיכה ושיתופי פעולה עם שאר חברי האיגוד. מכיוון שאין חובה בתחום של כלכלת המשפחה ללמוד במוסד לימוד מוכר ולהציג תעודת הסמכה רשמית וגם אין חובה להיות חבר באיגוד כלשהו- לא תמיד ניתן לדעת אם היועץ שבחרנו הוא מקצועי מספיק ובעל ידע נרחב. כאשר בוחרים ביועץ אשר חבר באיגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה (ער) אפשר להיות בטוחים שהיועץ אכן למד, הוסמך, ומציע את שירותיו תחת מעטפת מקצועית של גוף רשמי ומוכר בתחום כלכלת המשפחה.

תמונה מתוך PEXELS
תמונה מתוך PEXELS

איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה (ע"ר) מאגד את כל העוסקים בתחום של הייעוץ והאימון לכלכלת המשפחה ומעניק לכם ידע מקצועי וכלים יישומיים לצורך התקדמות והתפתחות בתחום. האיגוד פועל לרווחת אנשי המקצוע החברים בו ומספק עבורם גב מקצועי על מנת שיוכלו לספק את השירות הטוב והיעיל ביותר עבור המשפחות שזקוקות לייעוץ כלכלי. כל סוג של משפחה מכל מגזר בחברה הישראלית יוכל למצוא יועץ ומאמן המכיר מקרוב את ההתלבטויות וההתמודדויות ויכול התאים אותם לרצונות, צרכים ויכולות של אותה משפחה.

לאתר של האיגוד

לדף הפייסבוק של האיגוד

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן