הגיע זמן קיץ- תכשיטי הרגל של דנדי

בכל פעם שמגיע הקיץ, ועולות הטמפרטורות ומתקרבות לארבעים מעלות ואחוזי הלחות לא יורדים משישים אחוזי לחות אנחנו בעצבים. אל תגעו בנו, אל תתקרבו אלינו יותר מדי ובאופן כללי תנו לנו לשבת במקום קריר ממוזג או מאוורר עם כמה שפחות פרטי לבוש ויחפות.
ככה אנחנו אוהבות את הקיץ- עם כמה שפחות פריטים עלינו ואם אפשר אז עם בגד ים בחוף הים או על שפת הבריכה עד שמתחיל להתקרר. אבל מצמידי הרגל החדשים של דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית לא יכלנו להתעלם (ממש כמו משאר הפריטים המקסימים שהיא מעצבת, תכשיטים לנשים, תכשיטים לגברים וגם תכשיטים לילדים).
אז כאמור אחד מפריטי האופנה שאי אפשר להתעלם מהם בעיקר באביב-קיץ הישראלי (היה אביב??הוא יכול בבקשה לחזור??) הוא צמידי רגל.
בין אם את מאלה שמעדיפות סניקרס ונעליי ספורט או אחת שחורשת על כפכפי אצבע או שהולכות יחפות רוב היום כמונו, בין אם את מחפשת תכשיט עדין שישלים את המראה לאירוע בערב או סתם פריט קטן ויפה שיוסיף לך ללוק שלך כאת מסתובבת ביום יום- צמיד רגל הוא תכשיט לכל דבר. ואם כבר בחרת לענוד צמיד רגל, אז תענדי אחד עם משמעות. כמו כל התכשיטים של דנדי- תכשיטים עם חשיבה חיובית.
צילום:נתי גולן
אם אפשר (ומאוד רצוי) לענוד עגילים על האוזניים, שרשרת על הצוואר, צמידים על היד וכל אלה עם מילה חיובית ומחזקת- אז אפשר גם על הרגל לענוד תכשיט מעוצב עם מילה מחזקת וחיובית כמו לדוגמא 'שלווה'  או כל מילה אחרת לבחירה מתוך רימת האפשרויות אז ברור שאפשר ורצוי. מי אנחנו שנגיד לא?
להיפך! נגיד כן! ושתבוא שלווה אמן! (במהרה בימינו אנא!)
צילום: רבקה שמלה
הצמידים מהקולקציה של צמידי הרגל שדנדי עיצבה עשויים מכסף או גולדפילד עם פלטה עליה חרוטה מילה חיובית ומחזקת כאשר לכל צמיד יש תוספת של חרוז צבעוני בצבע לבחירה שאתן אוהבות או אבן מקושטת שמוסיפה טאצ' מיוחד לתכשיט אבל עדיין משאירה את צמיד הרגל, כמו כל התכשיטים בקולקציות השונות של דנדי, עדין ואסתטי.
הצמיד עצמו ממש לא מכביד על הרגל, לא גונב את ההצגה משום דבר אחר שתלבשו, גם אם זה כמו במקרה שלנו רק בגד ים- מה שהופך אותו בדיוק לצמיד שכל אחת צריכה הקיץ ובכלל בשביל הלוק המנצח לרגליים שלנו בכל מצב ובכל עונה! (ושהקיץ יגמר כבר!)
שלכם,
חן צוות TRYILE
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן