אודם קליל וקייצי נעים במחיר מצוין של המותג HEAN

המסכות ירדו ואנחנו חוזרות להתאפר - איזה כיף!

אודם עמיד לאורך זמן - אני כבר מזמן הבנתי שאין אודם כזה ללא חסרונות בולטים. הם מייבשים את השפתיים, נכנסים לתוך הקמטוטים הכי קטנים וקשה מאוד להסיר אותם.

בתקופת המסכות שיצאו מחיינו וטוב שכך היתי משתמשת בעיקר בטינט לצביעת השפתיים בעיקר בשביל ההרגשה האישית שלי אבל גם בשביל מראה מוקפד. אבל הנה הגיע האביב והורדנו מסכות והתחלתי לחפש אודם רך, בצבע יפה, שנשאר על השפתיים לזמן מספיק ונראה טוב. ומצאתי.

ניסיתי הרבה מאוד אודמים ושפתונים , כשבמשך שנים היתי מכורה לסדרה של אסנס שהיא כל כך עתיקה שהיא כבר לא נמכרת (ורק שתדעו שאודם אפשר להמשיך למרוח כל עוד יש לו ריח טוב והוא חלק, אבל מסקרה צריך להחליף כל שלושה חודשים או אם יש לה ריח רע).

לאחר מכן בעקבות המלצות ברשת ניסיתי את האודמים של מייבילין אבל נשארתי איתם במשך יומיים שלמים כי בלי אפשרי להסיר אותם! ניסיתי כל מיני חברות וההפתעה לטובה הגיעה דווקא מחברה שלא הכרתי בכלל מוצרים שלה והיא HEAN.

אודם קייצי נעים וקליל של HEAN (תמונה מתוך האתר makeup.uk)
אודם קייצי נעים וקליל של HEAN (תמונה מתוך האתר makeup.uk)

אני מבצעת רכישה חודשית באתר הפולני ובכל פעם נכנסת לראות מה חדש ומה במבצע ונתקלתי באודמים המומלצים שלהם. תשעה גוונים (שלצערי לא כולם היו במלאי) במחיר מצחיק שנע בין שישה שקלים לאחד עשר שקלים לאודם. במחיר כזה גם אם האודם לא מוצלח מקסימום הבת שלי הרוויחה.

אז הזמנתי שני גוונים – מספר 401 natural glow למראה הטבעי, ומספר 407 coco kiss  בשביל המראה הקצת יותר מאופר בגוון של חום שאני אוהבת.

קרמי ונעים בגוון אביבי קייצי מושלם. (תמונה מתוך האתר הפולני)
קרמי ונעים בגוון אביבי קייצי מושלם. (תמונה מתוך האתר הפולני)

השפתון עצמו מועשר בשמן, ויטמין אי וחמאת שיאה והוא נעים למריחה ומשאיר את השפתיים רכות ולא מייבש אותן שזה כבר יתרון. טריק שלמדתי מהמאפרת שלי יערה הוד המוכשרת הוא לאחר שאני מורחת את השפתון לשים בעדינות ריבוע נייר טואלט ולפדר בעדינות מעליו וכך השפתון מחזיק לאורך זמן. והוא אכן החזיק.

כמובן שגם שתיתי ואכלתי ונשארו מעט סימנים של אודם על הכוס מה שאני די שונאת אבל הוא החזיק לארבע שעות בכיף ולאחר מכן רק דרש חיזוק ולא מריחה מחדש.

הריח שלו נעים, הגוון עדין במיוחד והוא קל למריחה. הוא אמנם לא עמיד אבל במחיר המצחיק שהוא עולה הוא בהחלט שווה את ההשקעה. שני הגוונים שבחרתי מתאימים בדיוק לקיץ וברגע שיחזרו הגוונים האחרים למלאי אתחדש גם בגוון אפרסק קייצי.

המותג HEAN מסתבר הוא מותג בריטי (מזל כי אני טסה ללונדון בקרוב!) ובאתר של makeup.uk הוא עולה בין 2-3 פאונד (שזה בין 8-12 ₪) אבל אני לא ממש יודעת איך הם מבצעים משלוחים לארץ ולכן אמשיך לרכוש באתר הפולני.

אם אתן מחפשות שפתון קליל ונעים שמחזיק לזמן קצר אך שווה את ההשקעה - ממליצה לכן בחום.

שלכן,

חן

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן