קסם של עוגייה - ערכות היצירה של קרן

אנחנו אוהבות ליצור עם הילדים. אנחנו גם אוהבות לאפות עם הילדים. אנחנו גם אוהבות לשלב בין שתי האהבות האלה וליצור ולאפות עם הילדים ולשלב את האהבה השלישית שלנו שהיא לאכול עם הילדים. (מזל שאנחנו אוהבות את הילדים שלנו!)

הערכות שקרן מייצרת הן השילוב המושלם של שלושת אלה ומספקים זמן איכות של יצירה, אפייה והמון כיף טעים במטבח ביחד.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רוכשות את הערכות שלה, בערכות של קרן נתקלנו כבר בחג פורים האחרון בו היא ייצרה עוגיות בצורות ברוח החג- עוגיות בצורות של ליצנים, עוגיות בצורות של כובעי ליצן ועוגיות בצורות של מסכות עם המון סוכריות צבעוניות וקרמים צבעוניים ומתוקים להפליא. כל מה שילדים (והאימהות שלהן) אוהבים בערכה אחת מתוקה ומעוצבת. . בערכה הזו יתאהבו כל הילדים (ואנחנו) וגם שמנו לב שזה באמת  לא משנה מה תהיה הצורה של העוגיות שקרן אפתה הפעם- כי הטעם שלהן ממכר והקרמים שהיא מכינה טעימים להפליא גם הם. (אם כי סופר מתוקים אז ראו הוזהרתם!)

קסם של עוגייה - ערכות היצירה של קרן ערכת קישוט לעוגיות צילום קסם של עוגייה
ערכת עוגיות קטנה. צילום: קסם של עוגייה 

קרן מציעה לרכישה ערכה ליצירה בבית בשני גדלים -אפשר להזמין ערכת יצירה בעוגיות בגודל קטן או ערכת יצירה בעוגיות בגודל -ההבדל בין הערכות הוא בכמות העוגיות שבערכה, וגם בגודל השקיות של הקרם אבל הכיף ביצירה והטעם של העוגיות ושל הקרמים זהים. העוגיות הן עוגיות חמאה מעולות (בימים אלה קרן עובדת גם על מתכון לעוגיות חמאה ללא גלוטן) בצורות שונות שמגיעות ביחד עם שקיות קרמים בצבעים שונים שנועדו לקישוט וסוכריות צבעוניות במגוון צבעים וצורות. הערכה מגיע ארוזה כל מוצר בנפרד לצורך שמירה על הטריות והאיכות של כל המוצרים בעיקר של העוגיות, וכל המוצרים והפריטים ביחד ארוזים בצורה שכמעט וחבל לפתוח ולהכין... אבל פתחנו והכנו וקישטנו ואכלנו!

קסם של עוגייה - ערכות היצירה של קרן ערכת קישוט ליום הולדת צילום קסם של עוגייה
ערכת עוגיות גדולה. צילום: קסם של עוגייה

למי שרוצה ללכת לפי ההוראות מצורף לערכה הסבר פשוט שקרן הכינה- איך לקשט את העוגיות בצורות שונות וגם דוגמאות אפשרויות לקישוט, אבל אפשר גם לקשט באופן חופשי איך שרוצים (זה מה שאנחנו בחרנו לעשות), רק צריך להתאפק לא לזלול את העוגיות תוך כדי וללקק את הקרמים בין לבין אחרת לא נשאר עם מה לקשט את העוגיות...

מחיר הערכה הקטנה- 50 ₪ | מחיר הערכה הגדולה- 90 ₪

בימים "רגילים" קרן גם מעבירה סדנאות לעיצוב וקישוט עוגיות אז שווה לעקוב אחר דף הפייסבוק שלה כך או כך.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן