כלב פגום - קבוצת פייסבוק לאוהבי כלבים שכל אחד חייב להכיר

"ברוכים הבאים לקבוצה הכי מלאת אהבה שיש היום בפייסבוק, אהבה שלא ניתנת להסבר במילים, אהבה ללא תנאים, אהבה אינסופית לכלבים שלנו."
ריקו, כלב שאומץ מעמותת ראשון אוהבת חיות צילום יאיר ברגמן
ריקו, כלב שאומץ מעמותת ראשון אוהבת חיות צילום יאיר ברגמן
זה המשפט הפותח של קבוצת הפייסבוק "כלב פגום" שמונה כבר כמעט 133 אלף אנשים. הסיבה שבגלל הוקמה הקבוצה מלכתחילה היא שהמקים שלה תהה עם עצמו אם יש עוד אנשים פגומים בעולם הזה שאוהבים את הכלבים שלהם ברמות שהוא אוהב. ובכן, לפי כמות האנשים בקבוצה וקצב העלאת הפוסטים התשובה היא בהחלט כן.
אהבה שאי אפשר לתאם במילים. צילום: אלבום פרטי
אישית גדלתי עם כלבים כל חיי, לפעמים אפילו יותר מכלב אחד. הפעמים היחידות שלא היה לנו כלב כשהיתי ילדה היו כשטסנו לשליחות ודאגנו לכלב ולא רצינו לטרטר אותו לתקופה קצרה. אתם מבינים? דאגנו לכלב! ככה זה כשיש חיה כזו בבית.
אי אפשר להסביר את זה למי שאיו ולא היה לו כלב. זו אהבה אחרת. מדהימה. חסרת גבולות. אהבה שהופכת אותנו לסוג של פגומים מרוב האהבה לחיה הכל כך אוהבת, אהובה, נאמנה ומצחיקה הזו.
בחיי הבוגרים לא היה לי כלב אבל תמיד ידעתי שיהיה לי, וכשהילדים שלי התחילו לבקש הבנתי שאין מנוס ושהגיע הזמן. לאחר שהבן שלי עבר שנה של טיפול רגשי בעזרת כלבים והתחיל ללמוד אילוף כלבים במסגרת בית הספר שלו הגיע הזמן הנכון.
אז התחלנו לברר איפה מאמצים כלב כשהמטרה שלנו היתה לאמץ את הכלב הכי מסכן, נטוש, מכוער שאף אחד אחר לא ירצה ולתת לו בית מלא באהבה אין קץ. הדרישות שלי היו רק שיהיה מחונך לצרכים ולא גדול מדי כי באותה תקופה גרנו בדירה.
בסוף החלטנו לאמץ דרך הכלבייה העירונית ברחובות, בה משלמים על סל אימוץ ומקבלים כלב מחוסן מסורס/מעוקרת, והנחה לטיפולים בשנה הראשונה. הגענו לשם אני והילדים והראו לנו שני כלבים קטנים והחיבור לקוקי היה מידי. החלק החסר בפאזל- הכלבה שנולדה למשפחה שלנו.
חיי כלב??? צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
קוקי היא כבר כוכבת בקבוצה כי כמו כל "אמא" גאה אני לא מפסיקה להעלות תמונות ופוסטים על כל דבר שהיא עושה וברור לי שכולם יאהבו ויגיבו כי ככה זה הורים לכלבים. אנחנו מבינים! קוקי בהחלט כלבה פגומה אבל היא הכלבה הפגומה שלנו ולא הינו מחליפים אותה באף כלבה אחרת.
הקבוצה 'כלב פגום' היא הקבוצה הרשמית והיא מיועדת לשיתוף תמונות וסיפורים, הפצת אהבה והמון הומור ויש שם מכל אלה בכמויות. גם אם אין לכם כלב בבית הפוסטים בקבוצה יגרמו לכם לחייך. בנוסף יש עוד כמה קבוצות תחתיה:
כלב פגום מתייעץ - מיועדת לכל שאלה אשר על ליבכם, וטרינרית או ייעוץ של מאלף, סוגי אוכל וכו'.
כלב פגום - אימוצים - מאמצים כלבים ומצילים חיים.
כלב פגום - יד שנייה - אם רציתם למכור משהו שאין לכם בו שימוש מכל סיבה שהיא זה המקום.
אז קודם כל תאמצו כלב ואז תצטרפו לקבוצה - www.facebook.com/groups/259903721526562
שלכם,
חן (וקוקי)
צוות TRYILE
ריקו ברגע עם עצמו צילום יאיר ברגמן
ריקו ברגע עם עצמו צילום יאיר ברגמן
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן