טרמלם הגמד חוזר אלינו והפעם עם הדרקון זדון - ספר נוסף מאת רז קלמנוביץ ובתו נגה

אם אתם מההורים האלה שמקריאים סיפורים לפני השינה, קיים סיכוי גדול שגם אתם כמו רז קלמנוביץ המצאתם איזו דמות או שתיים. קלמנוביץ, אבא לשלושה בחר להפוך את הסיפורים שהמציא ביחד עם בתו נגה, לסדרת ספרי ילדים על טרמלם הגמד ועל הרפתקאותיו השונות.

לאחר שהספר הראשון "טרמלם הגמד" ראה אור וזכה להצלחה גדולה בקרב הילדים, החליטו רז ובתו לפרסם ספר ילדים נוסף על הגמד השובב. את הציורים המקסימים שאיירו יחד, נגה ורז, הם העבירו אל בר פביאן אמנית שעיבדה אותם דיגיטלית אשר הקימה את כל הדמויות הצבעוניות לתחייה.

טרמלם הגמד  מלמד את הקוראים הצעירים שבעזרת אמונה, נחישות וכמה חברים טובים אפשר לא רק להצליח אלא ממש להציל את העולם!

כריכת הספר השני, טרמלם הגמד והדרקון זדון. תמונה מתוך האתר
כריכת הספר השני, טרמלם הגמד והדרקון זדון. תמונה מתוך האתר

הסיפור הראשון בסדרה נקרא 'טרמלם הגמד ואבן הגורל' והוא עוסק בערכי חברות, עזרה הדדית והתמודדות עם הפחדים החבויים בלב של כל אחד ואחת מאיתנו.

במהלך הסיפור מכירים הקוראים הגדולים והקטנים את יעל היען ואת הטרולים והם גם לומדים להאמין בעצמם. בספר השני בסדרה, 'טרמלם הגמד ודרקון הזדון', טרמלם ויעל פוגשים את הדרקון זדון, נתקלים באבנים קסומות ומכירים גם צפרדע חביבה.

איור של רז ונגה קלמנוביץ מחברי סדרת הספרים טרמלם הגמד
איור של רז ונגה קלמנוביץ מחברי סדרת הספרים טרמלם הגמד

גם בספר השני בדומה לספר הראשון משולבים ערכים חשובים מאוד - אומץ לב, קבלת האחר ונתינה ללא תנאי תוך יצירת חברות מעצימה.

הספר מתאים לילדים החל מגיל 4 וגם ילדים העושים את דרכם בראשית קריאה יהנו מאוד לקרוא אותו בעצמם שכן הוא מגיע מנוקד (תודות לאילת דן) בצורה ברורה וקלה לקריאה עצמאית.

את הספר ניתן לרכוש ישירות דרך האתר www.tramlam.co.il. וזה לא הכל! בהזמנת הספר תקבלו גם מתנה - סט מדבקות מאוירות, גלויות של הדמויות ודפי צביעה כך שלאחר שתסיימו לקרוא את הספר, תוכלו ליהנות יחד משעת יצירה משפחתית.

רוצים להכיר יותר לעומק את טרמלם הגמד ואת שאר החברים? מוזמנים להצטרף אל דף הפייסבוק של רז ונגה ולעקוב אחר הפעילויות השונות - הרפתקאות טרמלם הגמד.

ליבי ברגמן

Try & Smile = Tryile

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן