ליום הולדת הארבעים שלי חשקה נפשי בטבעת זהב עם יהלומים ואבני חן. במשך שבועות חרשתי את הרשת בחיפוש אחר הטבעת המושלמת- זו שאתחבר אליה מהרגע הראשון וברגע שאראה אותה אדע שהיא המיועדת. התלבטתי רבות בין אבן חן רובי לאבן חן אמרלד ובסוף צמצמתי את ההתלבטות לשתי טבעות - אחת עם כל אבן. למרות שנדהמתי לגלות שנשים רבות רוכשות יהלומים וזהב דרך האינטרנט (דרך האינסטגרם!) ואכן מאוד קל היום למדוד את הגודל המדויק של הטבעת לקבל אותה עד הבית ולהחליף במקרה הצורך- החלטתי שאני הולכת לראות את הטבעות במו עיני ולבחור את הנכונה.

יחד עם אמא שלי והקטנה שלי שחובבות בלינג בלינג לא פחות ממני נסענו לחנות המפעל של 'פרנקו אורו' בדרום תל אביב. הסיבות שבחרתי את הטבעות שלהן דווקא היו- תמונות איכותיות שהראו לי את הטבעת ללא רקע ואת הטבעת על יד של מישהי, מחירים ברורים וחוויית גלישה מוצלחת במיוחד באתר. אותה חוויה לא אכזבה אותי גם בביקור בחנות, בה קיבלנו שירות מעל ומעבר מכל אחד מהעובדים עם חיוכים ורצון אמיתי לסייע.

פרנקו אורו הוא מפעל תכשיטים כחול לבן בעל תעודת תקן איגוד התכשיטנים בישראל. הם מעצבים ומייצרים תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן כבר יותר משלושים שנה ויש להם מבחר רחב והבחירה קשה למדי. תוכלו למצוא אצלם עיצובים חדשניים ושילובים משגעים של יהלומים ואבני חן וגם עיצובים קלאסיים ושילובי פנינה עם זהב או כסף.

בהתלבטות בין אבן חן אמרלד לאבן חן רובי בחרתי לבסוף את הרובי. אבן הרובי, הנקראת בעברית 'אודם' היא אבן חן בגווני האדום מאדום עז וחזק ועד וורוד בהיר, והיא מן היקרות שבאבני החן.  אפילו המלכה אליזבת בחרה בה לקשט את שרביט המלוכה שלה... ביחד עם יהלומים ובשילוב זהב צהוב נבחרה טבעת מושלמת יותר מכל מה שיכלתי לדמיין. בזמן שאני התלבטתי בין אבני החן השונות אמא שלי התחדשה בטבעת זהב לבן משובצת יהלומים ופנינה (שתסלח לי הרובי אבל הפנינה היא אבן החן האהובה עליי ואף אבן אחרת לא תחליף את מקומה).

טבעת זהב משובצת אבני רובי ויהלומים מבית פרנקו אורו. צילום צוות TRYILE
טבעת זהב משובצת אבני רובי ויהלומים מבית פרנקו אורו. צילום צוות TRYILE
טבעת זהב לבן משובצת פנינה ויהלומים. צילום צוות TRYILE
טבעת זהב לבן משובצת פנינה ויהלומים. צילום צוות TRYILE

מכיוון שבפרנקו אורו גם משבצים אבנים בטבעות קיימות ומעצבים טבעות לפי הזמנה אישית הבאתי אליהם שתי טבעות זהב ישנות שהיו לי שבאחת רציתי להחליף את אבן הגרניט שצבעה הבורדו כבר איבד מקסמו ליד הטבעת עם הרובי ובמקומה שיבצתי אבן פרידוט ירוקה משגעת. את הטבעת הנוספת- טבעת זהב חלקה בה בחרתי לשבץ שלושה יהלומים טרם קיבלתי אבל ברור לי שהיא תהיה מדהימה לא פחות.

טבעת זהב שלי ששיבצו לי בא אבן חן פרידוט. צילום צוות TRYILE
טבעת זהב שלי ששיבצו לי בא אבן חן פרידוט. צילום צוות TRYILE

הגימור הגבוה של התכשיטים, המבחר והמגוון, השירות הנהדר והמחירים האטרקטיביים כולם סיכמו חוויית קנייה נהדרת שהחזירה אותי לאחר מכן לחנות עם חברה וכללה גם רכישת שתי שרשראות כסף אחת לכל אחד מהילדים שלי. ככה אני, כשאני מרוצה אני משתפת וחוזרת וקונה עוד. עד לתירוץ הבא לרכוש תכשיט חדש...

פרנקו אורו השוקן 27 תל אביב

www.francoorodesign.co.il

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן